Szépség kuka: Újra vagy soha többet? II.

Testápolás

Hellobello Manókáim, itt a folytatása az idén elfogyott termékeim véleményezésében.

Az sorozat előző részében az arcápolás kategóriába tartozó termékeket véleményeztem, a bejegyzést itt elolvashatjátok! :)

fullsizerender_23.jpg

Az első kép ugyanaz lesz, mint abban a kis írásomban, mivel egybe zsúfoltam őket a kosárkámban. Aztán utána igen bölcsen rájöttem, hogy ezt még én se olvasnám el, olyan borzasztó hosszú lenne, nem hogy a pörgős kis Manócskáim! :)

Tehát akkor jöhet a testápolás kategória részletes elemzése.

Elsőként bevallanám Nektek, hogy sajnos függőségben szenvedek. Tudom, hogy tisztában vagytok vele, hogy minden sminktermék levesz a lábamról, de van itt még függőség bőven… A tusfürdők… Te szent Isten… A kád sarka dugig van velük. Konkrétan egy külön szertartás, mire kiválasztom, hogy melyikkel szeretnék fürdeni abban a pillanatban. Pont emiatt elég ritkán fogy el egy-egy tusfürdő, mert folyamatosan váltogatom. Viszont most sikerült elfogyasztanom 5 tusfürdő, és egy testradírt. Azért egy kis tapsot megérdemlek nem? :))))

fullsizerender_18.jpg

Van itt mindenféle állag és márka vegyesen. Vegyük őket sorban. 

Tusfürdők terén a leghamarabb a Balea tud elcsábítani első sorban a dizájnnal, az illattal és nem utolsó sorban az árával.  Így sikerült, hogy a képen két termék is szerepel a márkától. Mindkettő tubusos kiszerelés, és természetesen, mint a legtöbb tusfürdő, limitáltak voltak. :( 

A rózsaszínes tubus makadámia dió és magnólia elegye, aminek kellemes volt az illata, de semmi különös igazából. Nem szakad meg érte a szívem, hogy nincs már többet a polcokon, de nem volt kidobott pénz egyáltalán. 

A másik, a kék tubus kókuszos illattal rendelkezett, ráadásul még csillámok is voltak benne. Kifejezetten furcsa volt vele fürdeni, mert alig akart felhabzani. Elhasználni elhasználtam persze, de lehet, hogy a csillámok miatt lett ilyen fura állaga szegénynek.

Az Yves Rocher is nagyon komoly testápolás terén, tusfürdők terén pedig pláne. A legnagyobb kedvencem a makadámia diós az én “all time favourite ever”. Annyira csodálatos vele fürdeni, és ráadásul még meg is marad az illata a bőrön!!!! Aki még nem szagolta meg esetleg, annak most azonnal el kell mennie! 

A márkától a képen található még egy rózsás tusfürdő, ami véletlen vásárlás volt, Anyukám szülinapján mindent dobáltam befele a kosárba a márkától, így becsúszott ez a rózsás termék. Anyukám rühelli a rózsa illatot, és én sem szeretem jobban. Elhasználtam fürdővízbe, lehet, hogy annak jó, aki szereti a rózsát, de elmormoltam egy imát, amikor elfogyott.

A harmadik terméket pedig születésnapomra kaotam a törzsvásárlói tagságm miatt. Egy elég durva testradírról van szó, amiben egészen nagy barackmag darabok vannak. Pont emiatt leginkább a lábfejemre, talpamra és a sarkamra használtam. Eufóriát nem éltem át a használata közben, és különösebben meg sem viselt, hogy elfogyott.

Az utolsó terméket a képen pedig még egy Douglas Beauty Boxból szereztem. Mivel imádom a hab állagú termékeket, ezért ezt is szerettem. Amiatt, hogy Douglas saját márkás tusfürdőről van szó, ezért nem annyira drága, mint a többi kincs a parfümériában. Ettől függetlenül a makadámia dió olaj ellenélre is drágálom, tehát továbbra is maradok a Niveás és a Baleás felhozatalnál.

fullsizerender_12.jpg

Afenti képen pedig a pancsikázáshoz szükséges termékek láthatóak.

Az AVON habfürdőivel szerintem lehetetlen mellélőni, főleg ha jó illatút választunk. Az ára majdnem mindig kedvező, és rendkívül sokáig elég. NAgyon jól habzik is, szóval kifejezetten mindig újravevős darab nálam.

A Rossmann sajátmárkás mentás és citromos termékébe már első látásra beleszerettem. Főleg azért, mert a kiskutyám nevéből kiidulva minden mentás dolgot imádok. A dizájnja sem mindennapi, szerintem hibátlan. Nem zuhanyzásokhoz használtam, pont azért, mert nagyon nagy kiszerelésben van, legalábbis nekem tusoláshoz nem olyan kényelmes. Ezért mindig habfürdő lett belőle. Lehet, hogy még a későbbiekben meglepem magam egy ilyennel.

A két kis tasakos termék mindegyike habfürdőhöz való kiegészítő. Az egyik a Kneipptől a másik pedig a Tetesepttől. A Kneipp egy kifejezetten kislányoknak készült fürdőelegyéből kikeverhetünk egy lilás-rózsaszínes fürdővizet magunknak. Az illata nagyon kellemes, cseresznyés. Ajándékba kaptam, egyszer nagyon jó buli volt, de nem hiszem, hogy újra venném.

A Tetesept termékeket mindig is imádtam, nincs ez másképp ennél a fürdősónál sem. Aki fürdősóra vágyik, de mégsem ipari mennyiségre, az mindenképpen próbálja ki ezeket a tasakos kiszereléseket a márkától.

testapolas4.jpg

Ezen a képen test és kézápolók találhatóak, amikből sosem szenvedek hiányt.  Most éppen ez a három fogyott el nálam. 

A Dove testápolók szerintem mindig kíváló választások, mivel nagyon könnyen beszívódnak a bőrbe, mégis táplálóak, és az illatuk is mennyei. Az egyik kedvencem, a pisztáciás magnóliás flakonom vált üressé. Az állandó készletemben mindig kell, hogy legyen egy Dove testápoló.

A Jim Jams kézkrémet egy PixiBagben kaptam, nem vagyok a márka igazi híve, de jó volt használni, mivel hamar beszívódott. Akinek ez fontos szempont érdemes kipróbálnia.

A The Body Shop kézkrémei sem hazudtolják meg a márka tökéletességét. Csodálatos illatuk van, gyorsan beszívódnak és minden grammot ki lehet nyomni a csomagolásból. Sajnos nem kapunk belőle nagy mennyiséget. Ezért csak alkalmakkor jutalmazom meg magam egy-egy ilyen kis csodával.

3.jpg

Szerintem már tudjátok, hogy ha egy nagy szerelem terméket kellene mondanom a Dovetól, akkor az egyértelműen  a fújós dezodor lenne, a beauty finish illatban. Egyszerűen tökéletes, már körülbelül 2 éve használom. és még mindig hatásos. Sosem hagyott cserben, akármennyire is rohanós napom volt. Érdemes mindig lecsapni 2+1-es akciókra a DM-nél, amik 2-3 havonta bukkanak fel. Kuponnapok alkalmával is célszerű betárazni belőle. Nekem mindig van 2-3 otthon, mert így érzem magam biztonságban. :D

Tespermetek terén is sokan tudják rólam, hogy imádom őket, nyáron ezeket szeretem a legjobban. Ez egy ezeréves Balea limitált kiadás volt, és csak most fogyott el, mert annyi féle van, hogy minden illatkából marad egy kicsi. Könnyed nyárias illata volt, viszont azt sajnálom, hogy sajnos csak tavasszal-nyáron jön ki a márka ezzel a termékcsoporttal. Aki ennyire függő, mint én, az szerintem képben van, hogy az AVON kínálatában mindig metalálhatóak, rengeteg illatban, és kedvező áron. Most éppen egy Women’s seecret márkájúval leptem meg magam, amiben csillámok is vannak, hát mit ne mondjak, nagy a szerelem… Na de erről majd később! :)

 

Köszönöm szépen, hogy velem tartottatok! :)

 

XoXo,

KISS from SzanciKISS