Sephora járat I Benefit, Too Faced, Kat von D

Valószínűleg a legtöbb sminkmániás arról álmodozik, hogy egyszer bejut egy Sephorába. Hát Manókáim, nekem végre sikerült...

fullsizerender_38.jpg

Már tavaly szeptemberben készültem erre a csodálatos napra, mivel akkor tudtam meg, hogy június végén Velencébe utazunk. A város is hatalmas extázist váltott ki belőlem, viszont a következő pillanatban már azt néztem, hogy van-e a közelben Sephora. Ilyenkor érzem, hogy tuti, hogy nem vagyok normális... :D 

ÖRÖMMEL OSZTOM MEG VELETEK A HÍRT, HOGY VAN VELENCÉBEN SEPHORA. (minden turista nevében köszönöm)

Ahogy közeledett az utazás időpontja egyre jobban izgultam, hogy úristen, mennyi minden lesz ott, végre megnézhetem azokat a termékeket, amiket itthon lehetetlen. Ja, és abba is belegondoltam, hogy mennyi pénzt fogok majd ott hagyni... :D

Nem volt listám, hogy mit szeretnék venni, viszont két dologban biztos voltam: Szükségem van egy Better than Sex szempillaspirálra és a Sephora szemmaszkokat is ki szeretném próbálni.

Amikor elérkezett A NAGY NAP, akkor mindenkinek elmondtam, hogy én egy ideig onnan nem fogok kijönni, úgy hogy kávézzanak vagy sétálgassanak nyugodtan. Így is történt. :)))

Egy kis tömör gyönyör fogadott a pályaudvar közelében, először meg is lepődtem, hogy milyen aprócska. 

Szerencsére ez egy valódi ékszerdobozka, mivel minden márkát megtaláltam, ami egy picikét is izgatta a fantáziámat!

img_6847_1.JPG

Engem már a kapuban lenyűgöztek az ízléses kis kosárkákkal:

img_6844_1.JPG

Aztán elkezdtem beljebb merészkedni...

Először ezt a hatalmas állványt láttam meg:

img_6855.JPG

A Benefit legnagyobb erőssége a szemöldökformázói, amik engem nem is izgattak annyira, inkább a bronzosítók és pirosítók hoztak lázba.

Léteznek mini változatok is az utóbbi termékekből, amik 18 euróba, a nagy méret pedig 35 euróba került.

Egy teljes kiszerelést nem akartam venni, hiszen túlzásnak éreztem, hogy ennyi pénzt kiadjak egy bronzosítóért. Egy pirosítón megakadt a szemem, abból szó nélkül megvettem volna a minit, viszont nem volt belőle. :(

Szerencsére az állvány mellett sminkelt egy csajszi, és felhívta a figyelmemet egy kis dobozkára.

Konkrétan 3 teljes kiszerelésű termék található benne: bronzosító, pirosító és highlighter, valamint egy mini szemöldökformázó.

Találgassatok, hogy ez a csomag mennyibe kerülhet...

.

.

.

Na jó elmondom. 48 euróba, NEGYVENNYOLC EURÓBA.... 

Miközben 3x35 eurót ér alapból, és akkor a szemöldök ceruzát még nem is áraztuk be.

Nem hagyhattam ott, mutatom:

img_6916_1.JPG

img_6917.JPG

Brutális, ugye? :))))

A Fenty beauty állványát mindenképpen meg akartam nézni, viszont nekem csalódás volt sajnos.

img_6850_1.JPG

A piros folyékony rúzsra nagyon kiváncsi voltam, viszont nem tetszett, mert nagyon szétfolyt a kézfejemen.

A Kat von D állvány volt mellette, úgy hogy ezen a pár méteren így nézett ki a kezem:

img_6853_1.JPG

A Fenty rúzs a legalsó két swatchból a jobb oldali. Egyik széle sem egyenes, hanem az összes kis apró ráncomba befolyt. 

Nagyon, de nagyon tartós rúzsról van szó, mert még másnap is láttam halványan a nyomát. Emiatt kb. lehetetlen lehet korrigálni az ajkakon.

Jobb, hogy nem vettem meg, inkább innen szemezgettem:

img_6851_1.JPG

Az ikonikus folyékony rúzsból hoztam el a Bauhaus árnyalatot 20 euróért.

img_6925.jpg

A tartóssága is embertelen, az olajos olasz tésztákat is gond nélkül kibírta. Imádom!!!

Természetesen azt is megvettem, amire vágytam:

img_6918.JPG

Elég megosztó szempillaspirálról beszélünk, én viszont már próbáltam belőle egy mini változatot, és imádtam.

Ez a méret 25 euró volt, a kicsi pedig 15. Egyértelmű volt, hogy inkább egy nagyot veszek.

Gyönyörű a csomagolása is, szerintem nem fogom kidobni a tubust, miután elfogyott... :D

Nem kell aggódni, a szemmaszkokat is megvettem:

img_6919_1.JPG

Kicsit drágának ítéltem őket 3.90 euróért, de úgy voltam vele, hogy muszáj kipróbálnom. 

Nagyon kellemes érzés, simán fentmarad 15 perc után is. Az uborkásat már elhasználtam és megvártam, amíg teljesen ki nem szárad a lapocska. 

Szuper puha lett a szemem alatti bőr és frissebb is lett tőle a tekintetem.

A Sephora saját márkás standja is gyönyörű volt:

img_6852.JPG

Anyunak vettem egy tojás alakú körömlakkot, baszki nem lehetett ott hagyni... :D

img_6924.JPG

Ennek a minőségéről sajnos nem tudok nyilatkozni, de már az is megért 4 eurót, hogy egy ilyen csomagolás van a gyűjteményünkben. :)

A legutolsó termék pedig szintén egy saját márkás, ami egy kiwi ízesítésű ajakradír.

Ez 5 euróba került, de szerintem bőven megér ennyit.

img_6920_1.JPG

img_6921_2.JPG

Nagyon szeretem, mivel a cukordarabkák leszedik az elhalt hámréteget, az ajakbalzsam része közben táplálja is. Nem is kell letörölni, mint a többi radírozó terméket, simán rajtahagyhatom az ajkaimon.

Itt a nagy zsákmányom egy képen:

img_6913_1.JPG

Sok pénzt költöttem, de nagyon jó bizniszt csináltam azzal a Benefit palettával, nem lehetett otthagyni.

Egy évig biztos, hogy nem jutok el erre a veszélyes helyre, szóval ezzel nyugtatgatom magam. :D

Mindegyik terméket imádom, nem bántam meg egy pillanatra sem, hogy megvettem őket. :)

 

Köszönöm szépen, hogy velem tartottatok!

 

XoXo,

 

KISS from SzanciKISS