Még a dán arcmaszkok is jók?! I Flying tiger

Még mindig nem tudtam leszokni az arcmaszkokról, tehát egyértelmű volt, hogy újra jelentkezni fogok egy bejegyzéssel a témában.

Vannak olyan hónapok, amikor úgy érzem, hogy a legtöbb márkának már kipróbáltam legalább egy arcápolási termékét. Aztán természetesen rájövök, hogy nagyon távol állok az igazságtól.

A legújabb arcmaszkjaimat az egyik kedves barátnőmtől kaptam, innen is sok puszi értük Noémi! :))))

Szóval ismerkedjünk meg együtt a Flying tiger arcmaszkjaival!

fullsizerender_41.jpg

Szerencsére nagyon jó dolgom van, mert több terméket is kaptam, ezáltal még jobb összképet fogunk kapni! 

Mindegyik maszkocska 1000 forint alatt van, tehát nem is olcsóbb, de nem is drágább a piacon kapható többi társánál.

Első és legfontosabb tippem, hogy minden tasakos arcmaszkot tartsatok a hűtőben, sokkal, de sokkal frissítőbbek lesznek a hidegtől.  

Érdekesség, hogy az én hűtőmben tuti, hogy van tej és egy pár arcmaszk. Sose voltam normális, de valószínűleg már nem is leszek...

Így fest a szolid kis csapatom, akik arra várnak, hogy felszakítsam a csomagolásukat és végre az arcomhoz érhessenek... :D

img_7911.JPG

Szerintem az lesz a legegyszerűbb, hogyha csoportokra bontom őket.

Tehát akkor kezdjük az arcra való fátyolmaszkokkal:

img_7917.JPG

img_7918.JPG

A kettő között semmi különbség sincs azon kívül, hogy a mintájuk egy ici-picit más.

Az egyik legfontosabb és legszuperebb tulajdonsága ezeknek a maszkoknak, hogy nagyon szaftosak. Ráadásul az anyaga is vékony, tehát ennél jobb kombináció nem is létezik egy arcmaszknál.

Az összetevőik is szimpatikusak a parfümöt kivéve... Legalább az utolsó helyen szerepel a listán, de akkor is, nem kell az bele...

Nem 15 percig kell fennhagyni, mint a többi fátyolmaszkot, hanem 20-30 percig. Bevallom, hogy én az összes maszkot addig szoktam fent hagyni, amíg ki nem szárad. Tudom, nagy gengszter vagyok, de ez van. 

Szerintem 1 órát simán fennmaradtak az arcomon, pedig végig mozogtam vagy ültem, tehát nem volt könnyű dolga.

A csomagolás is azt írja, hogy használat után mossunk arcot. Általában nem szoktam megtenni ezt a lépést ilyen tipusú maszkok után, de itt a bőröm is igényelte. 

Egy kellemesen hidratáló fátyolmaszkot sikerült piacra dobnia a dán cégnek, kiugró pozitívumot nem tudok mondani róla, de legalább negatívumot sem! :)

Szem alatti karikákra való gél párnácskák:

Először is szeretném leszögezni, hogy nagyon óvatosan nyissátok ki, mert rengeteg benne a trutyi. Egy kis tálcában vannak a párnácskák, szóval tényleg óvatosan húzzátok ki a csomagolásból.

A másik fontos dolog pedig az, hogy egyikük sem tartalmaz parfümöt.

Kollagénes:

img_7919.JPG

Igen vastag, arany színű párnácskákról beszélünk, amik nagyon jól oda tudnak tapadni a szem alatti bőrhöz. 

A csomagolás szerint 15-20 percig kéne rajta hagyni, természetesen itt is tovább hagytam fent. Majdnem 1 órán keresztül az arcomon volt, és egyszer sem kellett elkapnom a levegőben, miközben a földet akarta megcélozni.

Kellemes érzés volt, főleg úgy, hogy a hűtőből vettem ki őket. 

Egy problémám volt vele, hogy kicsit vastagnak éreztem a párnácskákat. Észrevétlenül folyamatosan egyre lejebb és lejebb csúsztak.

Használat után a tekintetem frissebb lett tőle, úgy hogy bárkinek ajánlom, aki egy kicsit el szeretné tüntetni a szem alatti karikáit! :)

Tengeri iszapos:

img_7922.JPG

Lelövöm a poént, ez volt a kedvencem! 

Az elöbbi, kollagénessel ellentétben itt vékonyak a párnácskák.

Legszívesebben napokig rajta hagytam volna a karikáimon, annyira jó érzés volt. Egy kicsit bizsergető volt, amitől még fel is ébredtem...

Ha csak egy maszkot próbáltok ki ezek közül, akkor az ő legyen. Nem fogtok csalódni!

Gyönyörködhettek egy picit bennem is, nyilván az új legjobb barátaimmal vagyunk a képen! :D 

A fényekért bocsánat, de muszáj volt megörökítenem még éjszaka is ezt a csodálatos első randit! :))))

img_7925_1.JPG

Zöld teás:

img_7921.JPG

Teljesen jól szuperált ő is, nem tudok rosszat mondani róla. 

Egy hosszú és nehéz nap után feldobod fogmosás után és lefekvés előtt még úgy rendbe tudja rakni a szem alatti karikáidat, hogy őrület...

A vastagságával ennek sincsen semmi baj, nyugodtan próbáljátok ki!

Vészhelyzetben nekem tuti, hogy lesz itthon mindig egy a hűtőben a tengeri iszaposból vagy belőle.

Fekete szenes orr tapasz:
img_7916.JPG

Ha van ember, aki utálja ezeket az orr tapaszokat, az tuti, hogy én vagyok.

Soha, de soha nem sikerül úgy feltennem, hogy működjön is.

Ebben a csomagolásban 2 darab tapasz van és egy komoly használati utasítás az olyan balekoknak, mint én...

Sajnos, még így sem sikerült a dolog, pedig mindent megpróbáltam.

Nálam két variáció létezik: 1. Benedvesítettem az orromat meleg vízzel, hogy kitáguljanak a pórusaim és könnyebben tudjon megszabadítani a mitesszerektól. Ráteszem a tapaszt. Amikor le akarom tépni, konkrétan a könnyeimmel kűzdök, és semmi hatása nincs. 2. Benedvesítem az orromat, ráteszem a tapaszt. Száraznak érzem a tapaszt, ezért kicsit bevizezem azt is. Teljesen fekete leszek mindenhol, leginkább az orrom és utána vakarhatom le róla valami olajos lemosóval.

Tehát én most sem tudtam őket használni. 

Mondjátok, hogy legalább vagytok egy páran, akik tudják használni!:D

Tényleg kiváncsi vagyok, hogy csináljátok! :)))))

Ajak maszk:

img_7923.JPG

Már használtam ilyen ajakra való maszkokat, talán kétszer is, de nem vagyok benne biztos.

Eddig nem vettem észre semmilyen hatalmas változást, miután leszedtem őket.

Amikor ezt feltettem, akkor egy kicsit ki voltak száradva az ajkaim, úgy hogy mondhatjuk, hogy nehezített terepen kellett helytállnia.

Addig hagytam rajta, ameddig kell, tehát 15 percig. 

Használat után kicsit puhábbak lettek az ajkaim, tehát valamit csinált ez a kis maszk.

Elképesztően duzzadt ajkaim viszont nem lettek tőle, szóval nagy csodát ne várjatok!:(

 

Egy szó, mint száz, a szem alatti párnácskák valamelyikét próbáljátok ki, mert isteniek!!! :)))

 

Köszönöm szépen, hogy velem tartottatok!

 

XoXo,

 

KISS from SzanciKISS