Így lehetünk két lábon járó felhőcskék! I Bioaqua Bubble Clay Mask

Ugye nem gondoltátok, hogy majd pont én nem fogom kipróbálni a "felhőmaszkot"? Remélem, hogy nem foglak elkeseríteni Titeket!

fullsizerender_3_17.jpg

Már elég régóta bontatlanul várta a fiókban, hogy kipróbáljam, és úgy éreztem, hogy eljött a pillanat a tesztelgetésre.

Pontosan nem tudom, hogy miért kellett ilyen sokat várnia arra, hogy elkezdjem használni. Valószínűleg azért, mert igyekszem kicsit tudatosabban használni a felhalmozott termékeimet.(Ne kiabáljuk el, de szerintem egész jó úton vagyunk...)

Így a szokásos bevezető után akár konkretizálhatnánk is a dolgokat.

Szóval róla lesz szó a bejegyzésben:

fullsizerender_6_8.jpg

A Bioaqua márkát nagyon szeretem, már több arcmaszkot is kipróbáltam a termékeik közül. Mivel egy koreai márkáról van szó, ezért én úgy gondolom, hogy Aliexpressről rendelve próbálhatjuk ki a legegyszerűbben és a legolcsóbban. Ez a termék házhozszállítással együtt 4,8 dolláromba került. (kevesebb, mint 1500 forint)

Tehát ez egy olyan agyagból készült arcmaszk, ami felvitel után elkezd habzani az arcbőrön. Az agyag tisztítja, méregteleníti és mattítja a bőrt. Ráadásul jojoba olajat is tartalmaz, ami plusz pont azoknak, akiknek zsíros/pattanásos az arcbőre.

Az illata kifejezetten kellemes, minden agyagmaszknak ilyen illata van, amiket eddig használtam. Szerintem ez senkinek nem fogja bántani az orrát! :)

Itt láthatjuk, hogy mi történik a maszkkal, amikor bőrrel és oxigénnel érintkezik:

felho.jpg

Nem bírom ki, meg kell mutatnom Nektek ezt a remek Google-fordítót megszégyenítő használati utasítást:

fullsizerender_7_5.jpg

Annyi a lényege, hogy arctisztítás után kenjünk fel belőle egy vékony réteget a bőrünkre. Igyekeznünk kell a felkenéssel, mert 5 percen belül már jönnek is a buborékok. Amikor úgy érezzük, hogy teljesen felhabosodott a maszk, akkor finoman dörzsöljük át a bőrünket, majd meleg vízzel mossuk le.

 

Ezt a csodálatos szöveget minimum 3x kellett elolvasnom, hogy felfogjam a dolgokat, utána pedig végre kipróbálhattam a terméket. Közel sem olyan egyszerű, mint amilyennek gondolnátok.

fullsizerender_4_14.jpg

Nem tudom, hogy mennyire látszik a képen, de egy nagyon zselés maszkot képzeljetek el. A fehér kis spatula nélkül nem próbáltam felkenni, de még így is elég trükkösnek kell lenni.

Az egyenletes felvitelt pedig azonnal felejtsétek el. Nem vagyok egy béna gyerek, de ezzel én is megküzdök minden egyes alkalommal. Például képtelen vagyok szépen bekenni vele az orromat. 

Mutatom, hogy sikerült a legfrissebb próbálkozásom:

fullsizerender_46.jpg

Itt is látszik, hogy ahol több cucc van a kelleténél, ott nem akar felhabzani. Biztos, ami biztos ezt úgy is kipróbáltam, hogy jóóóó vastagon vittem fel az arcomra. Hát ennél a maszknál nem válik be a "Kenjünk fel belőle többet, úgy biztos, hogy hatásosabb!" szlogen. Azért néha érdemes hallgatni a használati utasításra! :))

Körülbelül 10 percig szoktam fennhagyni, amíg hallom a buborékok pattogását. Nekem nagyon tetszik ez a szolid kis bizsergés is, ami buborékok velejárója. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem csikizi az arcomat, de simán ki lehet bírni!

Mielőtt lemosnám, alaposan átdörzsölöm vele a bőrömet, hogy arctisztítóként is funkcionáljon. Ezt óvatosan érdemes csinálni, hogyha nem akarja az ember, hogy a hajtöve habos maradjon...

Elég makacs maszk, mert az agyag miatt nehezen lehet lemosni az arcunkról. Amikor végre sikerül, akkor a jutalmunk egy sima, gyönyörű és matt arcbőr.

Megéri? Megéri!

Amikor elkezdtem használni a homlokom az első kamaszkorát élte. Ilyen rosszul még 14 éves koromban sem nézett ki... Te jó ég, az már 10 éve volt... Na jó, lendüljünk túl ezen. Tehát a kombinált bőröm miatt a T-zónám elég necces terep, de ez a maszk simán rendberakta úgy, hogy két hét alatt háromszor kentem fel. 

Nagyon remélem, hogy ilyen jó barátok leszünk a tégely aljáig!

Létezik egy másik alternatívája is, amit magyar forgalmazótól rendelhetünk meg. Viszont közel sem ilyen áron, hanem 5990 forintért. Plusz ebben az árban még nincs benne a házhozszállítási díj...

Nem tudok véleményt mondani, hogy melyik a jobb, én csak ezt az egyet próbáltam. Mindenki döntse el maga, hogy megér-e több ezer forinttal többet az, hogy magyar postacímről küldik neki a terméket.

 

Egy utólagos megjegyzés következik, amitől remélem, hogy mindenkinek szebb napja lesz! :)

Erről a maszkról mindig ez az ellenállhatatlan felhőcske jut eszembe:gus.png

Aki nem tudja, hogy ki Ő, akkor mindenképpen kattintson a képére! Csodálatos 5 perces mesében lesz része!:) 

 

 

 

Köszönöm szépen, hogy velem tartottatok,

 

XoXo,

KISS from SzanciKISS