Nagyon para ez a softin!

Gondolom minden Manóka képben van, hogy a múlthéten a parasoftin hámlasztó zokniról írtam egy első benyomásos bejegyzést. Ugye? :))

A végén pedig megígértem, hogy amennyiben bármilyen icipici változás is történne a talpammal, akkor szólni fogok.

Ez azért fontos, mert a csomagolás hátulján feltüntették, hogy 7 napon belül várhatunk változást.

Közvetlenül a használat után nem éreztem semmi különöset. Amennyiben újra el szeretnétek olvasni a bejegyzést, akkor kattintsatok Ide. :)))

fullsizerender_5_7.jpg

Szóval mi is történt az elmúlt 7 napban?

Hát Manókák, én eldobtam az agyam, amikor szerdán megláttam a lábaimat. Mind a két talpamon elkezdett hámlani a bőr. 

Nem extrém módon, de tényleg úgy nézett ki a lábfejem, mintha erősen leégett volna, és folyamatosan dobná le magáról a felső hámrétegeket.

Ma vasárnap van, és még mindig nem a legszebb a lábfejem, de egy szavam sem lehet, mert egyes területeken tényleg puhább.

Mindenkit felszólítanék, hogy eszetekbe se jusson nyáron használni ezt a terméket!!!

Iszonyúan hervasztóan festene egy csinos kis telitalpú szandálban, ahogy kilátszódik mindenhol a hámlott lábfejünk.

Akit érdekel a termék, az mindenképpen még most tavasszal próbálja ki vagy pedig majd ősszel! :)

Köszönöm szépen, hogy velem tartottatok,

 

XoXo,

KISS from SzanciKISS

 

+ INFÓ: Balea is piacra dobott egy hámlasztó zoknit, amiről ITT olvashattok! :)