Clinique vs. Neutrogena

Egyébként is úgy terveztem, hogy ezt a két arckrémet fogom összehasonlítani, de csak ma vágott fejbe a felismerés, milyen aktuális lesz ez a bejegyzés. 

Az országban is összecsapás van, akkor írok már egyet én is, csak én arckrémekről.

fullsizerender_32.jpg

Szerintem még az is hallott a Clinique Moisture Surge-ről, akit nem érdekel a szépségápolás.

Rengeteg magazinban, webshopban és akciós újságokban köszön rá az ember lányára a tégely képecskéje.

Tehát, úgy ragadt meg az emlékezetünkben, hogy észre sem vettük.

Aki pedig arckrém után kutatott esetleg, az biztos, hogy elgondolkozott azon, hogy kipróbálja.

Egyszerűen nem volt olyan platform az interneten, ahol ne dicsőítették volna. 

Teljes áron 10 ezer forint körül van 50 ml. Nyár végén úgy döntöttem, hogy én ezt megérdemlem, és megrendelem magamnak Notinoról a 30 ml-es verziót 5000 forintért.

Egyáltalán nem bántam meg, sőt.

A zsíros, nehéz arckrémektől mindig is rosszul voltam, de a bőröm is. Csóró, pedig néha rákentem ilyeneket is...

Szuper géles állaga van, gyorsan beszívódik és sminkelés előtt is felkenhetem nyugodtan, nem lesz kukacos (amikor a krémet még nem szívta be az arcbőr, mivel erre a rétegre kerül az alapozó, ezért a két termék közben kukaccá alakul) a végeredmény.

Csodálatos tényleg, én is beálltam a sorba, moisture surge fan lettem. 

Aztán egyszer csak egy YouTube videó előtt felvillant egy pár másodperces hirdetés egy Neutrogena arckrémről. Nem magyar reklám volt, pont ez fogott meg benne. Valószínűleg azért, mert elérhetetlenebbnek tűnt ettől, ami ugyebár mindig jobban kell, mint amit bármikor megkaphatunk.

Ez termék a Hydro Boost Water Gel elnevezést kapta. Már a nevéből is egyértelmű, hogy egy géles állagot kapunk a pénzünkért, és nem Rama margarinhoz hasonló nehéz, fullasztó anyag lesz a tégelyben.

Ahogy már említettem Nektek egy korábbi bejegyzésben, imádom a Krémmániát, főleg a termékek hiteles véleményezése miatt.

Hármat találhattok, hogy mit csináltam, miután találkoztam ezzel a "szemrevaló" kis termékkel.

1.

2.

3.

HÁT PERSZE, HOGY FELSUHANTAM A KRÉMMÁNIÁRA !!!

Több, mint 10 vélemény volt már akkor is, és 5 csillagos a termék... Még most is!!!

Az brutális teljesítmény, konkrétan hasonló a Clinique versenyzőjéhez.

Olvasgatom a kommenteket, és többen megemlítették, hogy az előbb említett márka ikonikus termékéről váltottak erre, és ugyanolyan.

A mellbevágó különbség az, hogy kevesebb, mint 5000 forintba kerül. Én a Müllerben szereztem meg, mert se Dm-ben, se Rossmannban nem találtam. Konkrétan 3990 forint volt. Azért valljuk be, rohadtul nem mindegy.

Ja, és hát Müller szombat volt, tehát ebből még lejött 15%... Aki rafinált, az rafinált :)))))

Mivel 2018 a tudatosság évében telik (még mindig) kozmetikumok terén, nem engedtem meg magamnak, hogy mind a kettőt használjam egyszerre.

A Moister Surgeből már egyébként is csak az alján volt már, ezért tényleg nem volt nehéz kibírnom.

Itt be kell vallanom, hogy elrontottam, mert nem fényképeztem le a Manókáimnak az állagát, mert teljesen kiment a fejemből. Annyira örültem neki, hogy végre mindjárt kipróbálhatom a másikat, hogy eszembe se jutott, hogy képet kéne csinálni róla.

Úgy hogy ilyen képet tudok Nektek mutatni róluk:

img_6123.JPG

img_6124.JPG

img_6127.JPG

Szandika ügyes volt, fényképezgeti az üres tégelyt, hát no comment... :D

Na de azért azt is lefényképeztem ám, amibe még van is valami:

img_6125.JPG

img_6126.JPG

Ugyanez az állaga a drágább krémnek is, csak ez kék, az pedig rózsaszín volt. De tényleg ennyi a látható különbség. 

Összetevők tekintetében pedig így állunk:

Clinique Moisture Surge:

kepernyofoto_2018-04-06_21_20_55.png

Neutrogena Hydro Boost Water Gel:

kepernyofoto_2018-04-08_18_46_06.png

Elég szembetűnő, hogy az utóbbi sokkal kevesebb alkotóelemből áll, mint a drágább versenyző. Valamint az is, hogy van benne egy piros pöttyel jelölt összetevő, a parfüm. Ami egyértelműen ROSSZ PONT.

Akinek nem érzékeny a bőr, annak nem okoz különösebb gondot, de azért kicsit zavaró lehet. Engem személy szerint nem tántorított el a krém használatától, de ezt tényleg vegyétek figyelembe, hogyha gondolkodtok a megvételén!

Bármilyen laikus (én is) ránéz a két termék összetevőire, megérti, hogy miért kerül a duplájába a Clinique terméke.

Nyilvánvalóan sokkal több tápláló anyag van benne, a zöld pontokat figyelve IS. 

Az én tapasztalatom a Neutrogenával kapcsolatban, hogy teljesen jól szuperál az arcomon. 

Mindenképpen le kell szögeznem, hogy nagyon nagy szerencsém van az arcbőrömmel, mert nem érzékeny és viszonylag könnyű kezelni.

Biztos, hogy boldogan fogom elhasználni,nem fog rámrohadni! :)

A következő tégely, amit majd elhasználok, még nem tudom melyik márkátol lesz, de az fix, hogy az említett két opció közül fog kikerülni a nyertes.

 

Köszönöm szépen, hogy velem tartottatok,

 

XoXo,

 

KISS from SzanciKISS