Merjetek termékmintát kérni! I Lush

Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de én nagyon kellemetlenül érzem magam, amikor egy üzletben tesztert szeretnék kérni. 

fullsizerender_8_5.jpg

Akárhányszor próbáltam egy-egy patikából Vichy vagy Bioderma termékmintát kérni, azonnal rávágták, hogy nem tudnak adni. A vicc az egészben az, hogy igazából még a kérdést sem engedik meg, hogy végig mondjam, rögtön elutasítanak.

De miért csinálják mindezt? Hiszen a márkák pont azért gyártanak kisebb mintákat a termékekből, hogy a vásárló kipróbálhassa őket, nem?! Simán lehet, hogy én értelmeztem félre a dolgokat, akkor légyszi világosítsatok már fel! :)))

Ha már a patikáknál tartunk, csak engem idegesít, hogy nem írják ki a vitrinekben tárolt termékek árát? Annyira szeretném tudni, hogy patikák között mennyi eltérés van egy-egy krém árában. Nyilván nem fogok az összes patikust a hülyeségemmel zaklatni.

A gyógyszertárakkal még nem sikerült teljesen kibékülnöm, egyáltalán nem értem az üzletpolitikájukat. :D

A parfümériákkal pedig még rosszabb tapasztalataim vannak. A Douglasban konkrétan még azért az ajándékért is nekem kell könyörögnöm, ami a termékhez járna. Ezután pedig én leszek a pofátlan, "Mi a fenét képzelsz magadról?!" stílusban közlik, hogy ilyen nem létezik. Sajnos egy kezemen meg tudom számolni, hány jófej és kedves eladóval találkoztam kb. 10 év alatt... A Marionaudnál sem sokkal jobb a helyzet, mondjuk oda még kevesebbet járok. 

Pont emiatt intézem a parfümériás vásárlásaimat a Notinon vagy pedig a Müllerben. Úgy gondolom, hogy ezzel nem vagyok egyedül, hiszen a fentebb említett két helyen a legtöbbször még a légy zümmögését is lehet hallani. A Notinon pedig a mintaboltjukban is hatalmas a nyüzsgés, nem hogy a weboldalon. A Müllerről már ne is beszéljünk...

Kicsit elkanyarodtam, de ezeket mindenképpen ki szerettem volna adni magamból, ha már egy kicsit is kapcsolódik a témához. 

Szóval én ezzel a teszter kéregetéssel már teljesen leálltam, már nekem volt kellemetlen az egész. Aztán ez megváltozott két hete.

Barátnőm könyörgött, hogy menjek be vele a Lushba, mert arcmaszkot kell vennie. Nem volt egyszerű rábeszélnie, de sikerült. Ráadásul a Westendbe kellett mennünk, ami a pláza népszerűségi listám legalján szerepel. Ez a Lush egy szép és tágas üzlet, nem olyan, mint az Allee-ban lévő. Az annyira picike és zsúfolt, hogy inkább már be se megyek.

Rögtön kiszúrt minket egy imádnivaló csajszi, aki mindenben készségesen segített és bármit kipróbálhattunk, amit csak szerettünk volna. Aztán egyszer csak szóbahozta, hogy ha szeretném, akkor tesz nekem egy kis tégelybe, hogy otthon kipróbálhassam. Hát nem hittem el... És nem egy hangyafarknyi adagot kaptam, hanem több használatra elegendő mennyiséget. A Mask of Magnaminty öntartósító arcmaszkból kaptam tesztert, és három használatra bőven elég lesz, hiszen már két adag simán kijött belőle. 

Ez az arcmaszk a legfelkapottabb termékeik egyike, mindenki ódákat zeng róla, többször eljátszottam már a gondolattal, hogy veszek belőle egy tégellyel. 

A próba adagnak hála nem fogok olyan terméket venni, ami nem tesz csodát a bőrömmel. A mentolos illatát imádom, de semmi extrát nem vettem észre a bőrömmel, csak annyit amennyit a többi maszknál is. Tisztábbnak érzem tőle a bőrömet és valamivel puhábbnak. A pattanásaimmal viszont nem tud megbirkózni, pedig barátnőm erre esküszik, hogy ez a legjobb fegyver ellenük.

Semmi gond, nem adom fel, és tovább fogom keresni a tökéletes arcmaszkot, ami a Lush polcain rám vár. 

A keresést pedig dokumentálni fogom, és a végén Veletek is megosztom az eredményt! :)

Szerencsére minden látogatásunkkor kérhetünk valamelyik termékből minta adagot. 

Egy szóval éljen a Lush és a termékminták! 

Ne legyetek olyan kis maflák, mint én, nyugodtan kérjetek Ti is próba adagokat!

 

Köszönöm szépen, hogy velem tartottatok!

 

XoXo,

KISS from SzanciKISS