Az első három nap története... I Balea hámlasztó zokni

 

Amikor megláttam, hogy a Balea is piacra dobott egy hámlasztó zoknit, már rohantam is a dm-be, hogy megszerezzem.

Körülbelül 1 éve próbáltam ki a Parasoftin hámlasztó zoknit(ITT elolvashatjátok), ezért még nagyobb volt a kisértés.

fullsizerender_3_18.jpg

Elég nehéz küldetésbe kezd az a valaki, aki be szeretné szerezni. Három dm-be is voltam, miután végre megnéztem az online shopban a bolti készleteket. Sajnos a legtöbb üzletben nincs készleten, de az én Viki barátnőm szerzett nekem! :)))) Innen is köszönöm szépen Vikikém! :))

Árát tekintve olcsóbb, mint a gyógyszertárban kapható elődje, hiszen azt 2 ezer forint körüli áron tudjuk beszerezni. A dm saját márkás terméke pedig csak 1190 forint. 

Hatalmas plusz pont, hogy nem kell kérnünk a patikustól, csak egyszerűen leemeljük a polcról.

Akkor vesézzük ki a kivitelezést.

Egy nagyon figyelemfelkeltő köntösben kapható, amit emiatt fényképezni is igencsak macerás.

img_8574_1.JPG

A hátoldalán pedig részletesen leírják, hogyan kell használnunk és hány nap múlva fejti ki a hatását.

Állítása szerint 2-7 napra van szüksége, hogy puhává varázsolja a talpunkat.

fullsizerender_48.jpg

Összetevőit tekintve Nana-menta teát, aloe verát, zöldteát, AH-savakat és szalicilsavat tartalmaz. 

A természetes összetevők hűsítik és bársonyossá teszik a bőrt, a savak pedig értelemszerűen a hámlasztásért felelnek.

A két termék összetevő listája megér egy külön misét, a kivitelezés után kivesézem.

A zokni kialakítása szerintem csodálatos. Sokkal, de sokkal jobb, mint a gyógyszertári versenyzőé. Konkrétan itt nem kell öntögetnünk a hámlasztó löttyöt ide-oda, hanem már alapból benne van a zokniban. Mindössze annyi a dolgunk, hogy le kell vágnunk a zokni tetejét és már húzhatjuk is fel. Adnak mellé két ragasztócsíkot is, amivel szűkebbé tudjuk tenni. Tehát csökkentjük a pofára esés kockázatát.

img_8576.JPG

A cuki tappancsos mintáért kap még egy plusz pontot.

Szóval akkor az összetevők...

Parasoftin:

kepernyofoto_2019-03-10_21_02_49.png

12 zöld, 9 sárga és egy darab piros ponttal rendelkezik. Ez azt jelenti, hogy bőven túlerőben vannak azok az összetevők, amik jótékony hatással vannak a bőrünkre.

Balea:

kepernyofoto_2019-03-10_21_02_10.png

9 zöld, 8 sárga és szintén egy darab piros ponttal rendelkező összetevővel büszkélkedhet. A helyzet itt is hasonló. 

A hatalmas kérdés viszont az, hogy: "MI A FENÉNEK TESZNEK BELE PARFÜMÖT?!" 

Aki tud rá értelmes magyarázatot, az kérem szépen írja meg nekem...

Na akkor mostmár, hogy kiokosodtunk, elkezdhetjük használni is!

A körömlakkot acetonnal oldjuk le a lábkörmökről, majd szappanos vízzel alaposan mossuk meg, aztán törüljük szárazra.

Ahogy fentebb is említettem, itt csak annyit kell tennünk, hogy levágjuk a zoknik tetejét, belebújunk, végül pedig leragasztjuk.

fullsizerender_2_19.jpg

Egy dologra viszont érdemes lenne figyelni. Látjátok azt a szalvéta szerű réteget a zokni belselében? Na, hát annak elvileg körül kellene ölelnie a talpunkat. Ezt én akkor még nem tudtam. Hiszen ki a fene akarna turkálni egy savval teli zokniban?! Úgy hogy azt tanácsolom, hogy óvatosan húzzátok szét ezt a két réteget, mielőtt használnátok.

Én a matricát a bokámnál ragaszottam rá, és egész jól tartotta a frontot.

Ezután pedig egy órán át élvezhetjük ennek a nedves zokninak az ölelését...

Érdemes ráhúzni egy vastag zoknit, hogyha esetleg kifolyna ez a lötty, akkor valami felszívja.

Miután jelzett az időzítőm, akkor jöttem rá, hogy baszki, én az emeleten vagyok. Ne nevessetek, akkor tényleg kétségbe voltam esve. Tanakodtam, hogy kéne csinálni a dolgokat, aztán két variáció között kellett döntenem: 1. seggen csúszok a lépcsőn, amíg le nem jutok 2. óvatosan lesétálok.

Az igazi hölgyeknek meg sem fordulna a fejében az első lehetőség, nekem viszont igen. De nyugi, a második mellett döntöttem. 

Azalatt a pár hosszú perc alatt ez a kép lebegett a szemem előtt:

giphy.gif

Szerencsére épségben leértem és suhanhattam a kád felé.

A parasoftin használata után már képben voltam, hogy semmi drasztikusat nem fogok látni sem a lábamon, sem a zokniban. Tényleg így történt. 

Szappanos vízzel le kell mosni, utána pedig jöhet egy kis testápoló. Amikor mindezzel végeztem visszahúztam a biztonsági zoknimat és elmentem aludni.

1. nap

Mindkét talpamon látszott, hogy a bőr megfeszült rajta, hiszen fénylett az egész. Érzetre egyáltalán nem fájt, csak a látványból tudom, hogy elkezdődött valami.

A parasoftinnál is így volt, úgy hogy eddig ugyanúgy állunk.

2. nap

A fényesség eltűnt, mostmár a talpam ráncai kicsit mélyebbnek tűnnek.

3. nap

Pontosan ugyanúgy néz ki, mint tegnap. Kiváncsian várom, hogy mikor fog darabból állni a talpam.

 

Ennyi lenne mára, jövőhéten jövök a következő résszel, ahol már a végeredményről is beszámolhatok Nektek! (legalábbis nagyon remélem...)

 

UPDATE: ITT olvashatjátok a bejegyzés folytatását!

 

Köszönöm szépen, hogy velem tartottatok,

 

XoXo,

KISS from SzanciKISS