Ebből sokkal jobb a 한국의! I BioAqua

Elég meredek ez a cím, soha nem gondoltam volna, hogy valamiről ezt fogom mondani. A legvicesebb az, hogy 100%-ig így is érzem.

fullsizerender_10_2.jpg

Na de ácsi, mit jelent a címben szereplő utolsó szó?

Elővettem a legjobb Google fordítós tudásomat, és lefordíttattam vele a "koreai" szót koreai nyelvre.

Tehát a cím (remélhetőleg) az, hogy "Ebből sokkal jobb a koreai!"

Aki már olvassa a blogot egy ideje, az már észrevehette, hogy megszállottan imádok minden arcmaszkot. Teljesen mindegy, hogy az kenegetős, lehúzós vagy fátyolmaszkról van szó.

Több olyan Facebookos csoportban is benne vagyok, ahol hozzám hasonló megszállott szépségápolás fanatikusok vannak. Itt szoktunk olyan dolgokat megtárgyalni, hogy kinek mi a véleménye egy adott termékről vagy márkáról.

Nem egyszer szóbakerültek a fátyolmaszkok. Nagyon sokan a Garnier márkára esküsznek ezen a területen. Egy korábbi bejegyzésemben már kifejtettem, hogy ezzel nem teljesen értek egyet. Szerintem ugyanezt a szintet simán hozza egy Baleás arcmaszk 300-400 forintért.

 Oké, oké térjünk a tárgyra.

Ezekben a csoportokban láttam, hogy többen rendeltek már az Aliexpressről a Bioaqua márkától. Én is kipróbáltam egy éjszakai ajakmaszkot, amiről ITT olvashatjátok a véleményem.

Tehát már nem aggódtam amiatt, hogy ezek is olyan rossz hamisítványok, mint amikkel az oldalon találkozhatunk.

Több csoporttársam is ódákat zengett a márka fátyolmaszkjairól. Gondolhatjátok, hogy nem bírtam a kiváncsiságommal egy idő után...

Nem is én lennék, de komolyan.

Megláttam, hogy mekkora a kínálat és már 0.50 dollártól megkaparinthatunk egy-egy maszkot. 

Nekem se kellett több, be is rendeltem belőlük rendesen.

Sajnos még nem érkezett meg mindegyik, de ők már itt vannak nálam:

img_6093.JPG

Árak:

Nyuszis, csibés, malacos maszk: 0,75 dollár/darab

Pandás: 0,64 dollár/darab

Karneválos maszk: 1,56 dollár/darab

(Minden eladónál más árakat lehet találni, én ezen az áron vettem őket.:) )

Rá még nagyon várok:

img_6080.JPG

 

Erre a malacos habzó maszkra iszonyatosan kiváncsi vagyok, belőle tuti, hogy lesz külön poszt! :) Ő volt a legdrágább, mert majdnem 5 dollár (4,80), de amilyen véleményeket lehet hallani róla, simán megéri!

Ez a kis pandás alig 2 hét alatt megérkezett, és rögtön azzal kezdtem, hogy feltettem a búrámra.

 fullsizerender_7_4.jpg

Rögtön érződött rajta, hogy hihetetlenül szaftos. Tudom, hogy imádjátok ezt a szót, hát tessék, nehogy már elvegyem az örömötöket! :)))

Az anyag, ami át van itatva pedig leheletvékony. Szerintem pont ebbe van a titok. 

Azért gondolom ezt, mert a limitált Balea fátyolmaszkokkal folyamatosan az a bajom, hogy pár perc alatt eláll az arcomtól. Valószínűleg azért, mert nagyon vastag az anyaga és nem tud úgy rátapadni a bőrömre, ahogy kellene. Emiatt már nem is izgatnak annyira a limitált kiadású termékei a márkának ebben a kategóriában.

Kanyarodjunk vissza a pandához.

Itt láthatjátok, hogy illegetem magam benne:

 

 

Nagyon kellemes érzés volt viselni, még akkor is nedves volt, amikor 20 perc után levettem az arcomról. 

Annyira sok szaft volt még a csomagolásában, hogy úgy gondoltam, hogy visszateszem a maszkot és majd felhasználom mégegyszer. 

Szépen összehajtogattam mielőtt beletettem, aztán pedig a zacskót is lezártam legjobb tudásom szerint. Ezután pedig betettem a hűtőbe a többi társához.

A második használatnál is pont ugyanolyan jól szerepelt, mint először. Hihetetlen...

Konkrétan 300 forintért 2x relaxálhatunk és hidratálhatjuk a szemünk körüli területet.

A viselése után olyan volt, mintha kipattantak volna a szemeim a frisseségtől. Biztos, hogy közrejátszott, hogy a hűtőbe tartom őket, de a hatóanyaga is nagyon kellemes.

Linkeket azért nem raktam a bejegyzésbe, mert napról-napra más eladóknál kaphatóak a termékek. Egyszerűen csak írjátok be a keresőbe, hogy "bioaqua mask" és már nézelődhettek is! :)

Egy szó mint száz, Manókáim aki csak teheti, próbáljon ki a Bioaqua fátyolmaszkokból legalább egyet, nem fogja megbánni. Ráadásul csődbe sem fog menni miatta! :))

 

Köszönöm szépen, hogy velem tartottatok,

 

XoXo,

KISS from SzanciKISS