Kylie Jenner ajkaim lehetnek pohár beszippantás nélkül?!

Szerencsére ez a hatalmas "egy pohár beszippantásával dús ajkaid lesznek" őrület már lecsengett egy ideje. Legalábbis remélem...

Manapság aki nincs megelégedve az ajkai méretével, az plasztikai sebészhez fordul. Amivel nincs is semmi baj.

Valószínűleg én is megcsináltatnám, hogyha nagyon vékonyak lennének vagy asszimetrikusak.

Arra viszont minden nőnek figyelnie kell, hogy ápoltak legyenek az ajkai.

Aki nem rúzsozza őket nap, mint nap, annak tökéletesen elég rá egy szuper összetevőkkel rendelkező ajakbalzsam, és pihe puha ajkai lesznek.

Ugyebár nekünk, elmebajos, mániákus rúzsozóknak ennél egy kicsit több ápolásra és tuningra van szükségünk.

Ennél a résznél lépett életbe többeknél pár éve, hogy ők is Kylie Jenneréhez hasonló bitang vastag ajkakat szeretnének. Nem injekcióval szerették volna elérni, hát nyilván... Ők úgy gondolták, hogy mennyire okosak és költséghatékonyak, hogyha a szájuk és a pohár között vákumot képeznek. Ezáltal pillanatnyilag valóban nagyobbak lettek az ajkak, viszont kék meg lila lett a körülötte lévő bőr. A legokosabbak pedig széttörték a poharat szippantás közben. No comment...
29136702_2040057389342448_3300822524643770368_n.jpg

Na szóval, akkor most beszéljünk azokról a termékekről, amik üveg nélkül teszik duzzadttá és puhává az ajkakat.

Vajon van ilyen termék?

Van hát, a chilit vagy mentát tartalmazó szájfények például ilyenek. Csak sajnos ezek nem igazán hidratálnak.

Nyugi Manókáim, én feláldoztam magam ÉRTETEK, és kipróbáltam két olyan terméket, amik az ajkak felturbózásával kecsegtetnek.

Mutatom is, hogy melyik két termékről van szó:

img_5934.JPG

A felső tégelyben egy éjszakai ajakmaszk található, ami egy szuper koreai márka, a Bioaqua terméke.

Az alsó pedig egy Balea szilikonos ajakmaszk, ami egyszerhasználatos.

Kezdjük az éjszakai maszkkal:

img_5936.JPG

Aliexpressről rendeltem, mert a Bioaqua termékeket nagyon gyorsan és olcsón meg tudjuk így szerezni. Ezek nem hamisítványok, tényleg az eredeti terméket kapjuk meg. Rengeteg arcmaszkot is rendeltem már tőlük, és mindegyik szuper.

Körülbelül 1500 forint volt mindennel együtt. Nem volt olyan húú, de gyors, mint az arcmaszkok általában, de még ki lehetett bírni.

Egy nagyon cuki kis ecsetkével érkezett, aminek tényleg nagy hasznát tudja venni az ember lánya ennél a terméknél.

Több, mint 2 hete használom, és bevallom, hogy nem minden este használom, mert elfelejtem. Hát most na, van ilyen, ne álszentkedjetek, hogy ti minden egyes este használjátok az éjszakai termékeket!!!

Le fogom lőni a poént, imádom. 

Sajnos nekem reggelre általába kiszáradnak az ajkaim, olyanok lesznek, mint egy csúúúnya mazsola.

Ettől puha és ránc mentes lesz a szám. Amikor felkeni az ember, olajossá válik a termék, de ez a zsíros érzet is eltűnik reggelre.

A legdurvább, hogy alig fogy belőle, pedig 7-8 alkalommal már biztosan használtam. 

Nézzétek, hogy mennyire durván sok van még benne:

img_5937.JPG

Konkrétan, még csak a tetejét kapirgálom. Pedig azt elhihetitek, hogy nem spórolok vele.

Attól tartok, hogy nem fogok végezni vele a szavatossági idején belül. :(((

Az fix, hogy egy tégelynek mindig bérelt helye lesz a sminkasztalkámon. :)

Jöhet a Baleás ajakmaszk:

Először is kezdjük az árával, én 3-400 forintért vettem, igazából nem tartom se túl olcsónak, se drágának.

A csomagolás hátoldalán találtam egy olyan tippet, hogy még frissítőbb hatása lesz, hogyha használat előtt a hűtőben tároljuk.

Na hát én szépen be is tettem és vártam a megfelelő alkalomra, amikor majd kipróbálhatom.

Erre ma este került sor, hogy az igazán friss élményemet oszthassam meg Veletek. :))

Nem mondom, hogy nem néztek hülyének, de hát sajnos a szépségápolási rutinom 75% furcsa dolgokból áll. :D

Amikor kinyitottam egy nagyon szaftos száj alakú valamit vettem ki a zacskóból. 

Ahogy azt megszokhattuk a Balea termékeknél, ennek is volt egy kicsit erősebb illata. Egyáltalán nem büdös, csak érződik, hogy van benne illatanyag. 

Nem hiszem, hogy ez nagyon fontos lenne, de hát ők tudják...

Tök könnyű felhelyezni, mert annyira szaftos, hogy azonnal rátapad a fejünkre.

Kb. így:

img_5949.JPG

Ezzel megyek legközelebb hóditani. Ja nem... :D

Amíg rajta volt az ajkaimon nagyon puhának és vastagnak tűntek.

Simán kibírtam benne 15-20 percet, még rossz íze sem volt.

Miután leszedtem úgy éreztem, hogy tényleg hatott, mert nagyoooon puha volt és még a redők is eltűntek az ajkaimról.

Ilyen, amikor már használat után vígan lebegtetem:

fullsizerender_2_8.jpg

Nem sokkal azután, hogy kidobtam a legújabb barátomat elkezdett kiszáradni a szám. Ahhoz az érzéshez hasonlított, mintha az életet szívnák ki belőle. 

Szerintem tuti, hogy kiszívta az ördög azt a csoda anyagot, amit a maszkból be tudtam szippantani. :(

Úgy hogy, ez ilyen egyszer vevős dolog nálam.

Aki szeretne egy jót röhögni, az próbálja ki, mert arra jó! :))

 

Remélem, hogy tudtam segíteni Nektek ezzel a bejegyzéssel!

 

Köszönöm, hogy velem tartottatok!

 

XoXo,

KISS from SzanciKISS