Mit fújjunk magunkra? I Evian, MAC, The Body Shop

Tombol a nyár, emiatt a sminkünk is roham tempóban olvad le az arcunkról napközben. 

Ilyenkor mit tud tenni az ember lánya?! Felszívja az arcán lévő olajokat mattító papírral vagy pedig lefújja magát fixáló spray-vel.

Nekem három frissítő spray van a birtokomban, amikről már bőven tudok véleményt mondani.

fullsizerender_2_16.jpg

Ezek közül csak a MAC terméke szolgál sminkfixálásra is, a The Body Shop és az Evian készítménye főleg a frissítésre koncentrál.

fullsizerender_3_15.jpg

Az árukat tekintve, mindegyik elég borsos, viszont az egyik indokolatlanul drága...

Haladjunk növekvő sorrendben a kiszerelések szerint.

The Body Shop Mattító Menta arcpermet

Ebből a kis termékből Kb. 2500 forintért kapunk 60 mililitert.

Minden használat előtt fel kell rázni, mert az alján kaolin agyag van, amitől azonnal matt lesz az arcbőr. Szerencsére van benne egy kis golyócska, amivel nem kell percekig ráznunk, mert gyorsan összekeveredik a két komponens.

Elvileg sminkbarát termékről van szó, tehát nyugodtan magunkra fújhatjuk akkor is, hogyha nyakig sminkben vagyunk.

HÁT NEM.

Többször próbáltam, de nem sikerül neki. Akkora cseppeket fúj az arcomra, hogy megbontja az alapozómat, ráadásul úgy nézek ki, mint aki a szaunából lépett ki. 

Ha azt hiszitek, hogy ez az állapot gyorsan elmúlik, akkor sajnos tévedtek.

Annyira zavaró ez a "szauna állapot", hogy nem is vettem észre, hogy végülis mattított-e a sminkemen vagy sem. 

Amikor nincs semmi az arcomon, akkor jól szuperál, de nem hiszem, hogy újra fogom venni.

Pedig a mérete miatt szuper kis táskába dobálós termék lehetne... :(

fullsizerender_4_13.jpg

MAC Levendulás Fix+

Ez sem egy olcsó termék, hiszen 100 mililiterért elkérnek 5900 forintot. Nagyon sokáig úgy gondoltam, hogy nincs szükségem egy ilyen fixálóra, mit tudhat, amitől ennyibe kerül?!

Hát baszki, teljesen megértem, hogy miért állandó kelléke minden sminkelő nő neszeszerének.

Pont nagyon jól időzítettem a beruházást, mivel január körül jött ki a a rózsás, a kókuszos és a levendulás Fix+. Azonnal le is csaptam egy levendulásra, ha már kipróbálom, akkor ez a nagyon fini Tihany illatú legyen.

Konkrétan január óta használom és még mindig megvan az 1/3-a. Pedig én aztán tényleg majdnem mindennap sminkelek, és kötelezően befújom magam miután készen vagyok a sminkemmel.

VISZONT! Szigorúan szemhéjtus és szempillaspirál előtt kell befújni vele a fejem, mert különben úgy fogok kinézni, mint aki nedves szempillafestékkel tüsszentett.

Remélem elképzeltétek a látványt... :D 

Ami miatt a leginkább szeretem, az az, hogy annyira finom permetet szór, hogy két szempillantás alatt megszárad a bőrön.

Mindenkinek meleg szívvel ajánlom, nem fogjátok megbánni!!!

fullsizerender_5_12.jpg

Evian arcfrissítő spray

Nem is tudom, hogy hol kezdjem...

Gyorsan lelövöm a poént, mert egyszerűen nem tudom magamban tartani.

HOGY A FENÉBE KERÜLHET 300ML(!!!!!!) VÍZ 5200 FORINTBA?!

HOGYAN?!

MITŐL?!

és végül

MIÉRT?!

Tisztában vagyok vele, hogy az Evian ásványvíz alapból drága, de azért, ne szórakozzunk már...

Gyorsan leszögezném, hogy nem én vettem, Anyu kapta ajándékba.

Ez természetesen nem jó smink fölé, igazából arctisztítás után szoktuk magunkra fújni, de így ennyi.

Szuper finom permetet szór, de mindig eszembejut, hogy mennyibe kerül és elröhögöm magam.

Abnormális... :D

Úgy hogy nem fog ránk rohadni, de hogy nem fogjuk újravenni, az egyszer biztos! :D

 

fullsizerender_6_7.jpg

Az alsó képen azt próbáltam szemléltetni, hogy a fix+ milyen apró és a TBS mentás spray milyen hatalmas cseppekben fújja a dolgokat.

Sajnos nem sikerült kép formájában megörökítenem a tapasztalataimat, de beteszem Nektek ide, lássátok, hogy igyekeztem! :))))

Ti melyik fixáló spray-re esküsztök? :)

fullsizerender_39.jpg

 

Köszönöm szépen, hogy velem tartottatok!

 

XoXo,

 

KISS from SzanciKISS