Amikor már elegem van magamból...

Kezdjük az elején.

Szerintem már 10 éves korom óta menthetetlenül kozmetikum függő vagyok. Ez van.

Annak viszont örülök, hogy az idő múlásával VÉGRE már kezd derengeni a mérték fogalma...

Attól még borzasztóóóóóan messze vagyok, hogy kijelenthetném, hogy én már tudok mértéket tartani a kence halmozásban.

Maradjunk annyiban, hogy alakulok...

fullsizerender_29.jpg

Na de attól tényleg égnek áll a hajam, hogy miket tudtam felhalmozni az évek során. Egyszerűen katasztrófa.

Nem is az, hogy milyen márkájú és minőségű termékeket vettem, mert azzal már akkor sem volt semmi baj, hála Istennek. :D

De ez sok felhalmozott cuki csomagolású, több éve finom illatú testápoló, kézkrém, amiket ki tudja, hogy mikor nyitottam ki.

A legjobban tudjátok mi fájt?

AZ A RENGETEG PÉNZ, AMI KONKRÉTAN MEGROMLOTT A TUBUSBAN, MERT EGY GYŰJTÖGETŐ NOMÁD VAGYOK/VOLTAM.

Aztán mérgemben pedig szagolgattam, elájultam és dobtam a nagy részét a kukába.

Megfogadtam, hogy amíg el nem fogy az összes testápolóm nem vehetek újat. 

Az állandó készletben pedig egy testvaj és egy testápolótej lesz. Végleg meguntam.

A hab a tortán a kád széle, azt bárki meglátja, azonnal dob egy hátast.

Nyugalom, nem a retektől, hanem attól a 14 tusfürdőtől és 4 testradírtól (megszámoltam!!) ami nélkül nem tudtam élni, és égető szükségem volt rá abban az adott pillanatban.

Tipikus "Jajj de cuki, úgyis limitált, kell nekem" vásárlás...

Nem viccelek, hatalmas boldogságot okoz, amikor végre elfogyott valamelyik, és dobhatom az üres flakont a kukába. 

Csak én vagyok ilyenkor rohadt büszke magamra, vagy Ti is? Kérlek, nyugtassatok meg, nem lehetek ilyen szinten bolond... :D

Itt is szigor lesz, maximum 5 tusfürdőm lehet egy testradírral megspékelve. Na jó, egy jó kis habfürdő is elfér még... Ugye? :)))

Húúú, lgyetek rám nagyon büszkék, mert ez tényleg vállveregetős cselekedet!

Emlékeztek, hogy még január közepén beruháztam egy szuper akció keretein belül egy MAC alapozóra. Ha nem, akkor ITT elolvashatjátok! :)

Na szóval amikor megvettem már alig tudtam pumpálni az aktuális alapozómat (amiből mindig csak EGY darab van nyitva!!!).

Én kis naív úgy gondoltam, hogy "áááh, pár nap és már kenhetem is a nagy fejemre az új alapozómat!"

HÁT NEM.

Ha hiszitek, ha nem, most használom MÁSODIK NAPJA az új alapozómat... Igen KÉT napja...

Ami rögtön eszetekbe jut, az téves. Nem járkáltam egy hónapig alapozó nélkül.

Komoly kűzdelmek árán, minden cseppet kiszedtem az alapozóból.

Már egy pici fejű hosszú nyelű szemhéjecsettel bányásztam ki az üvegből...

Manókák, én azt hittem, hogy sose fogy el, de mégis megtörtént.

Milyen furcsák vagyunk nem? Más helyzetben összetesszük a két kezünket, hogy valamit sokáig tudunk használni, most meg alig vártam, hogy elfogyjon.

A kiváncsiság nagy úr!

Egy szó, mint száz, mindenkit arra bíztatok, hogy ne halmozzunk teljesen feleslegesen! A sminkek más lapra tartoznak, mert árnylatokban, textúrákban van eltérés.

A cuki csomagolás miatt se vegyétek meg a 2412400. testápolót vagy tusfürdőt, hiszen minek?!

 

Köszönöm szépen, hogy velem tartottatok,

 

XoXo,

 

KISS from SzanciKISS