Csak sunyiba, semmi beharangozás I MAC x PatrickStarrr tavaszi kollekció

Ilyen már nagyon rég volt utoljára, hogy ennyire, de ennyire beleszerettem egy limitált sminkkollekcióba. 

fullsizerender_5_8.jpg

Sőt, elképzelhető, hogy sose éreztem még ilyen erős szerelmet... Nyugi, még mindig csak a sminkekről beszélünk! :)))

Mint minden szerelem, ez is egy apró parázzsal kezdődött.

Mutatom a kapcsolatunk kis szikráját:

Bőven elég, hogyha csak beleteker az ember, és máris eldobja az agyát, hogy milyen gyönyörű színkombinációkat álmodott meg a kollekcióba Patrick.

2941474018589936977267586753028717892599808n.jpg

Miután feltöltötte a fenti videót, én már néztem is. Ez volt március 29.-én, és azóta tűkön ülve várom, hogy megjelenjen itthon is. 

Amerikában április 19.-én jelent meg, ráadásul kapaszkodjatok meg, hogy milyen áron...

Egyenként nem lehet megvenni a termékeket, csak dobozban, amiben található: rúzs, szájfény, négyes szemhéjpúder paletta és pirosító. 

Két dobozt álmodtak meg:

Me so chic

mac_sku_sc5y01_280x320_0.jpg

Me so fleek

mac_sku_sc5x01_280x320_0.jpg

EZ AZ EGÉSZ PAKK 50 DOLLÁRBA KERÜL...

Nem hittem a fülemnek, amikor pedig feldolgoztam az információt, hatalmas lelki nyugalommal tudatosodott bennem, hogy itthon úgyis drágább lesz.

A "Me so fleek"-be teljesen beleszerettem, főleg ebbe a királykék szemhéjpúderbe. Hát nem gyönyörűűűűű?!

5900090_1173114_sw_960_tsp.jpeg

Szerintem 2-3 naponta rákerestem, hogy vajon mikor jelenik meg Európában, de sehol semmi.

Hetente egyszer pedig a MAC webshopján néztem körül, hátha feltették sutyiba.

Semmi nem történt, egészen tegnapig, május 5.-éig...

Délelőtt kaptam egy ilyen e-mailt:

kepernyofoto_2018-05-06_20_20_26.png

kepernyofoto_2018-05-06_20_20_40.png

Természetesen rákattintottam, hogy megnézzem, hogy milyen termékeket csomagoltak össze bomba áron. 

Erre szembetalálom magam a régóta vágyott kis dobozkámmal, 19900 forintért... Levegőért kellett kapkodnom, és teljes extázisba estem, hogy el ne fogyjon, amíg megrendelem. 

Megjött a visszaigazló e-mail és velem madarat lehetett volna fogatni. (Ez az állapot még mindig tart. :)))

Közben pedig valahol bosszankodtam, hogy tényleg nem bírnak bejelenteni egy ilyen szuper kollekciót?! 

Nehezére esett volna a MAC-nek, hogy küldenek egy e-mailt arról, hogy MEGJELENT EZ A KOLLEKCIÓ ?!

Bele se mertem gondolni, hogy mennyire összetörtem volna, ha egyszer csak azt látom a webshopon, hogy már ki van árusítva a termék.

Este pedig kiváncsiságból megnéztem, és mind a két termék elfogyott FÉL NAP ALATT...

img_6277.PNG

Úgy hogy köszönöm szépen MAC, hogy megvehettem ezt a kollekciót, de nem azért, mert korrekt módon beharangoztátok volna...

Ezen a téren még van hova fejlődni. :(

 

Köszönöm szépen, hogy velem tartottatok!

 

XoXo,

 

KISS from SzanciKISS

Simán lemaradtam volna róla, és abba belepusztultam volna, tuti...