Ezt még én is bevettem...

Nem is tudom, hogy hol kezdjem. Először azt kellene eldöntenem, hogy ideges vagyok-e vagy csalódott...

Ez ilyen tipikus "first world problem", de szerintem nekem ez is hozzátartozik a feladatkörömhöz, hogy megosszam Veletek.

Egyedül csak az nyugtat meg, hogy féláron vettem meg ezt a terméket a Joy-napokon. 

Ennyi idő pont elég ahhoz, hogy egy termék megmutassa az igazi arcát.
 
Na most már égtek a kiváncsiságtól, hogy mi a fene lehet ez? :)))))
Elképzelhetetlennek fogjátok tartani, hogy ez a termék rossz, mivel az egész világon istenítik.
fullsizerender_28.jpg
A L'oreal Paradise Extotic spiráljáról fogok Nektek ódákat fröcsögni.
img_5816.JPG
Mindenki nyugodjon meg, aki max 1-2 hónapja vette és még mielőtt elkezdene háborogni, tessék elolvasni a bejegyzést az EJEJÉTŐL A VÉGÉIG !!! 
Tehát, hol is tartottunk?
Ja igen, a fröcsögés.
Az első pár együtt töltött szerelmes heteinken azt hittem, hogy "Baszkikám, te egy igazi mázlista gyerek vagy. Hát megtaláltad 23 évesen életed szempillaspirálját!".
Főleg úgy, hogy dobozban lehet kapni, így csak az igazán tirpákok nyiják csak ki a boltokban.
De sajnos nem így történt. :(
Ugyebár november közepén vettem a Joy-napokon, és januárban kezdtek gyülekezni a szürke gomolyfelhők a kapcsolatunk csillogó egén.
Valami eszméletlen módon összesűrűsödött.  
img_5818.JPG
Én ilyet még nem láttam...
fullsizerender_2_7.jpg
Még egy olyan spirál sem produkál ilyen gyatra teljesítményt, amit pár év elteltével találok meg a fiókban.
Ismét vegyetek mély levegőt, a fent említett őskorban gyártott spirálokat kidobás előtt búcsúzásképpen csak megszagolom.
Na hát még ezeknek a leleteknek is jobb állaga van, mint ennek a több ezer forintos FRISS spirálnak...
Ráadásul én egy pár hét használat után cseppentek is bele a jól bevált levendula illóolajamból. Erről a trükkről már írtam EBBEN A BEJEGYZÉSBEN. :)))) 
Szóval én még jófej is voltam ezzel a termékkel, mivel dúsítottam is a formuláját.
Mielőtt megfordulna a fejetekben, hogy emiatt lett ilyen ez a spirál, akkor megsúgom, hogy nem! 
Ezt honnan tudom?!
Ilyenkor, amikor úgy érzem, hogy minőségi romlás következett be valamelyik termékemnél, akkor szaladok is a krémmániára.
Tudjátok mit találtam?
Pontosan ugyanazokat a csalódott mondatokat, amiket én is megfogalmaztam a fejemben. 
Mindenki próbálja tápláló olajokkal higítani, de igazán szuper sose lesz. 
Valószínüleg az itthon kapható termék összetevőlistájában lehet a baj, mivel a külföldön vásárolt spirálokat mindenki imádja. 
Na de mindegy is...
Ezért azt tanácsolom, hogy ne vegyétek meg. Ezenkívül pedig úgy vásároljatok a közeljövőben, hogy előtte vélemények után kutakodtok. Mindenképpen azokat érdemes figyelembe venni, amiket nem pár nap használat után írták! 
A legjobb hely erre a Krémmánia, de blogok is tökéletesek erre a célra! :)) 
Köszönöm, hogy velem tartottatok,
XoXo, 
KISS from SzanciKISS