Most komolyan... Megéri?!

Irigylem azokat az embereket, akik zsigerből tudják, hogy mi káros és mi nem. Sajnos ez a tudás nálam nem ösztönös, csak az idő múlásával kezdtem felfogni a dolgokat. 

Az tuti, hogy mindenki ismeri azt az érzést, amikor minden porcikája vágyik egy bizonyos dologra.

Mivel ez egy beauty blog, ezért sminktermékekért vágyakozunk, ugye?

Az ilyen "beteljesületlen szerelmeket" csak az teheti még súlyosabbá, hogy kis hazánkban beszerezhetetlen, vagy pedig nagyon körülményes és rengeteg postaköltséggel, sőt akár vámköltséggel is jár.

Általában pont a fent említett termékekre létezik egy alternatív "megoldás", amiről ma írni fogok Nektek.

img_5685.PNG

Szerintem nem volt olyan sminkmániás csajszi, aki ne akart volna magának egy Kylie lipkitet, amikor berobbant a köztudatba. 

Ez az őrület még azóta sem csengett le a világ nagy részén, viszont nálam szerencsére igen.

Miért mondom azt, hogy szerencsére?

Azért, mert én borzasztóan akartam egy ilyen rúzst, de tényleg betegesen. Annyi pénzt meg nem voltam hajlandó kiadni érte, főleg úgy, hogy rengeteg videó szólt arról, hogy hibásan vagy félig üresen érkezik a termék.

Ezért mi történt? Rendeltem máshonnan.

Nem bánom a rúzsról készített blogbejegyzésemet és még a rendelésemet sem, mert tanulópénznek könyveltem el magamban.

A rendelős oldalakkal semmi, de semmi bajom nincsen, sőt. Imádom őket, csak mostanra már tudom, hogy mit nem érdemes rendelni.

Úgy gondolom, hogy az eladók sincsenek tisztában azzal, hogy honnan származik a termék, ezért őket nem lehet hibáztatni.

Ők csak megszerzik azt a terméket, amire van kereslet. Szerintem logikus.

Ezen lépjünk túl az alternatív beszerzési helyeken, mert nem ez lesz a bejegyzés lényege.

img_5684.JPG

A fenti képen egyik rúzs sem eredeti, de nem ez a legnagyobb baj.

Tisztában voltam vele, hogy nagy valószínűséggel nem eredetiek a termékek, amiket rendelek, de legalább elmondhatom, hogy nekem van ilyenem...

Nem szeretném kommentálni ezt a kicsinyes gondolkodásmódot, amivel rendelkeztem... :D 

Biztos, hogy ismeritek azt az érzést, amikor valamit végre megszereztetek magatoknak, és annyira odavagytok érte, hogy magatoknak sem valljátok be, hogy valami nem stimmel vele.

Ugye, hogy volt már ilyen nálatok is?

Ha pedig esetleg megfordulna a gondolat a fejünkben, hogy "Basszus ez nem is olyan jó!", akkor azonnal közbelép a szívünk, hogy "Bolond vaaagy??? Hát erre vártál már mióta, ez egy szuper cucc!".

Pont ezt éreztem én is. Még az extázis pillanatában megírtam a bejegyzést, de utána már nem nagyon kentem fel a számra.

Nem azért, mert lusta voltam kirúzsozni a számat. Hanem azért, mert olyan érzés volt, mintha ragasztó lenne az ajkaimon. 

Az önvédelmező mechanizmusom pedig azonnal akcióba lépett. Nem tudatosan, de nem használtam, mivel nem akartam bevallani magamnak, hogy ez egy borzasztó termék.

Most már bevallom, tényleg az. 

A legfélelmetesebb benne viszont nem ez, hanem az, hogy mi lehet benne?

Mitől ragad?!

Miért húzodik a szám, miután lemosom?

Ugyan ki ellenőrizne egy ilyen távol keleti hamisító üzemet? 

Bármit belekeverhetnek, de tényleg bármit...

A következő terméket már tudatosan úgy rendeltem meg, hogy nem fogom használni, mert ilyen helyről származik.

Jogos a kérdés, hogy akkor mi a fészkes fenének rendeltem meg?!

Hát, a csomagolása levett a lábamról:

img_5681.JPG

Nem ítélhettek el érte, nekem kellett ez a doboz...

Fogadni mernék, hogy vannak itt olyan Manókák is, akik irigykednek a kis csodámra. :))

Ez egy HUDA koppintás, viszont nekem csak a dobozra volt égető szükségem, ezért az igazi készletre kicsit sajnáltam a pénzt. Úgy gondoltam, hogy 1500 forintot megér ez a kis fémdobozka, úgy hogy megrendeltem aliexpressről.

Két folyékony rúzst találunk benne és egy szájkontúrceruzát.

img_5683.JPG

Természetesen kipróbáltam mind a három terméket, hogy mennyire rosszak.

Ha azt hiszitek, hogy a Kylie lipkit hamisítványnál nincs rosszabb, akkor hatalmasat tévedtetek...

Szó szerint aggódtam, hogy szét tudom-e feszíteni az ajkaimat.

Nem viccelek, félelmetes volt...

Azonnal nekimentem micellás vízzel, erre nagyon furcsán reagált.

Elkenődött mindenfele. 

Pár pillanat múlva az államon díszelgett.

Onnan aztán tényleg csak lerobbantani lehetett.

Már nem is tudom, hogy mennyi ideig tartott leszedni a fejemről, de teljes sokkban voltam. 

Szerencsére nem érzékeny a bőröm, de ezután még nekem is borzasztóan égett a szám.

Hatalmas mákom volt, mert pár perc múlva elmúlt. 

De mi történt volna, ha tovább rajtahagyom?

Ha nem tudom, hogy ez egy rossz jel, hogy ragad az egész formula?

Hogyha ez életem első rúzsa és úgy gondolom, hogy ez a normális?

Komoly károsodást szenvedhetek fizikailag is és lelkileg is...

 

Manókáim tényleg gondoljátok meg többször, hogy megvesztek-e egy olyan terméket, aminek fogalmunk sincs a gyártási körülményeiről és a helyéről sem. 

Inkább nyúljunk egy kicsit mélyebbre a pénztárcánkban a sminktermékek vásárlásánál, hogy a bőrgyógyászra ne kelljen költenünk.

Ha mi nem vigyázunk magunkra, akkor ki fog?

Csak óvatosan, és köszönöm, hogy velem tartottatok,

 

XoXo,

 

KISS from SzanciKISS