Aranyba borultam I PUPA Aranykolloidos lehúzható arcmaszk

Tegnap szavazásra bocsátottam az Instagram oldalamon, hogy miről szeretnétek bejegyzést: a legjobb szemhéjtusról vagy a pupa arcmaszkjáról.

Nagy fölénnyel a PUPA arcmaszk nyert:

img_6506.PNG

Tudom, tudom, mi a fenét keres az arcomon aranykolloid, hogyha rühellem és undorodom az aranytól?

Hát Manókák, az a helyzet, hogy a szépségért még ilyen elvetemült dolgokhoz is folyamodik néha-néha az ember lánya...

fullsizerender_2_13.jpg

Őszinte leszek, nem figyeltem, hogy tényleg aranykolloidot tartalmaz a maszk, hanem direkt lehúzhatós változatot szerettem volna.

A bőség zavarában pedig erre esett a választásom, ha jól tudom, akkor még egy maszk van ebben a kategóriában. Ragyogást fokozó hatása van, ami elég jól hangzik.

A kiszerelésébe szerelmes vagyok, ezt gyorsan leszögezném, mert nem tudok belekötni. Ennyire szuper csomagolást még nem láttam arcmaszknál:

img_6494.JPG

Mindent, de tényleg mindent ki tudsz paszírozni a kis tasakból, nem kell semmennyit sem kidobni belőle. A kupakért pedig még egy hatalmas plusz pont. Utazós neszeszerbe is bátran ajánlom, hiszen jobb arcmaszkot nem valószínű, hogy találnátok erre a célra.

Az ára 2500 forint körül mozog és 2 héten belül fel kell használni, szóval elég rövid a szavatossága. 

Ettől függetlenül nem kell aggódni, hiszen simán feltudja használni bárki, nem egy teherautónyi mennyiség. Minimum 5 alkalommal tudjuk kényeztetni magunkat egy csomaggal.

Lehet, hogy emiatt drágának érezhetik, de így legalább nem fél évig kell használni egy darab maszkot, hanem ki tudunk próbálni újabb és újabb termékeket. 

Az első találkozásunk elég fájdalmasra sikeredett, mert iszonyúan húzta az arcomat, amikor lehúztam.  ezt mindenképpen meg kellett osztanom a világgal is:

fullsizerender_3_12.jpg

Csöppet elszontyolodtam, hogy kidobtam ennyi pénzt és lenyúzza a bőrömet.

Aztán rászántam magam még egyszer, de akkor már figyeltem egy-két dologra:

NEM SZABAD VASTAGON FELKENNI

AMINT VALAHOL MEGSZÁRADT, RÖGTÖN LE KELL HÚZNI MINDENHOL

Ezzel a két trükkel nagyon megszerettük egymást és használat után pihe-puha lesz a bőröm.

Ennyire durván arany színű maszkról van szó:

img_6495_1.JPG

Ez a szín nem igazán köszön vissza az ember fején, csak annyit lehet belőle észrevenni, mintha belefejelt volna egy hordó zsírba:

img_6500_1.JPG

Maximum 10 percig hagyom az arcomon, és utána már érzem is, hogy a szám körül már teljesen száraz.

Nekem még sosem sikerült egyben leszedni, de szerencsére nem apró darabkákban jön le a fejemről.

A kis szeánszom után pedig így festek:

img_6504_1.JPG

Utána áttörlöm az arcomat egy kis tonikkal, aztán pedig jöhet az arckrém. 

Aki szeret új arcmaszkokat kipróbálni, annak mindenképpen javaslom, hogy adjon egy esélyt ennek a nemesfémnek! :) 

Szerintem kifejezetten látható a ragyogást fokozó hatása!

Mindenki nyugodjon meg, jövőhéten a kedvenc szemhéjtusomról lesz bejegyzés!

 

Köszönöm szépen, hogy velem tartottatok!

 

XoXo,

 

KISS from SzanciKISS