Ki a jobb hámlasztó? I Balea vs. Parasoftin

Úgy gondolom, hogy két hámlasztó kúra után már el tudom dönteni, hogy melyiket venném újra a két termék közül.

A gyógyszertári Parasoftin zoknival is teljesen meg voltam elégedve, na de lássuk, hogy megtörtént-e a trónfosztás? 

fullsizerender_49.jpg

Miután megírtam a múlt heti bejegyzést, még úgy éreztem, hogy megéri egy kicsit többet rááldozni a projektre és a Parasoftint megvenni.

Aztán ahogy teltek a napok egyre inkább kezdett átformálódni a véleményem.

Akkor vegyük sorra, hogy mi történt az elmúlt napokban.

4. nap

Semmi változás nem történt az első 3 naphoz képest. Itt teljesen meg voltam győződve róla, hogy felesleges nagy reményeket fűznöm a termékhez.

5. nap

Annyi történt, hogy megjelent a nagylábujjamon egy aprócska kör alakú hámlás. Pont mondtam is Anyának, hogy inkább évente egyszer be fogok totyognia gyógyszertárba, mert nem sokat ér ez a Baleás zokni.

6. nap

Hatalmas meglepetésemre, amikor reggel levettem az alvós zoknimat, elég durva látvány tárult elém. Az egész talpam úgy nézett ki, mint akit szétcincáltak. Kicsit megdörzsölgettem, hogy kicsit kultúráltabb lábakkal kezdjem a napot. Ezt a jelenetet este is megismételtük.

7. nap

Elképedtem, amikor megláttam, hogy nap végére már a nagyobb bőrkeményedéseim is elkezdtek hámlani. A Parasoftin ezt az akadályt annó nem tudta megugrani. 

8. nap

A nagyobb hámlások ideje lejárt, már szolidabb stílusban pusztította a keményebb hámréteget a talpamon. 

9-10. nap

Nem történt semmi különös, "csak" pihe-puha talpaim lettek. Elképesztő, de a nagyobb bőrkeményedéseimnek is nyoma veszett.

 

Tehát azt kérdezitek, hogy mi a véleményem a Baleás hámlasztó zokniról?

Egyszerűen imádom és minden évente egyszer újra fogom vásárolni. Minden nőnek kötelezővé tenném, hogy kipróbálja.

Egyáltalán nem igényli, hogy órákig áztassuk abban a pár napban, amíg folyik a hámlasztás. Én inkább zuhanyzós típus vagyok, de az elmúlt héten volt egy kádban relaxálós estém is. Ettől függetlenül úgy gondolom, hogy áztatás ide-oda, a folyamat be fog indulni.

Nagyon fontos, hogy MINDIG hordjunk zoknit, amíg le nem telt a mágikus 10 nap, de biztos, ami biztos legyen 2 hét. Egyrészt nem túl gusztusos látvány, másrészt az ágytól kezdve a papucsunkig minden tele lenne a DNS-ünkkel.

Egy szó, mint száz, bátran ajánlom mindenkinek!

Csak ne adjátok fel a vadászatot! :) 

 

Köszönöm szépen, hogy velem tartottatok,

 

XoXo,

KISS from SzanciKISS