#lipstickchallangekiss: Hogyan nem esett le a szám 80 nap alatt?

Azért körülbelül sejtettem, hogyha minden egyes nap több órán át ki van rúzsozva a szám, akkor az egy pöppet meg fogja őt viselni. 

Sokat mondok, hogyha 1 hétig bírta sima ajakápolóval, amit reggel és este vittem fel. 

A szokásos ajakradírozást hetente 1-2 alkalommal csináltam, mivel az eddig bőven elég volt.

A matt rúzsokból is van a készletemben bőven, amik azért valljuk be, hogy simán képesek kiszívni a szánkból az összes valaha benne lévő nedvességet. Volt olyan nap, hogy a szám estére egy mazsolára hasonlított leginkább... 

Arról már ne is beszéljünk, hogy ilyenkor még vigyorogni sem volt kellemes, mert húzódott az egész szám körüli terület. Néha féltem is, hogy felreped az egész, és pont úgy fogok kinézni, mint kedves Joker barátom. 

Hála minden terméknek és minden összetevőnek megtaláltam a megfelelő ajakápolási rutint. Amivel egész nap gyönyörűen állt rajtam a rúzs, tartós is volt és ráadásul a szám sem sínylette meg a burkolatban töltött órákat.

A következőkben 4 olyan terméket fogok Nektek bemutatni, amiktől mindig puha és telt ajkaitok lesznek.

Jöhet is a csoportkép:

fullsizerender_24.jpg

Vegyük őket úgy sorba, ahogy minden nap használtam őket.

Tehát akkor jöhet is az első versenyző:

img_5432.JPG

LUSH Bubblegum ajakradír

Bevallom, hogy szegénykémet egyszer leejtettem amit egy erős szívroham követett. Akkora mákom volt, hogy az üveg nem tört el, csak a teteje repedt meg egy kicsit oldalt. Azért láthatjátok ilyen nagyon menő, díszes celluxban. :))))

Minden nőnek kötelezővé tenném, hogy használjon legalább hetente ajakradírt. Még akkor is, hogyha nem rúzs mániás, mint ugyebár jómagam...

Amikor belevágtam a rúzs kihívásomba, egy pár nap múlva már egyértelművé vált, hogy nincs mese, naponta használnom kell ezt a kis csodát. 

Szerencsére így soha nem kellett úgy felkennem a rúzsokat, hogy száraz volt a szám. Nap elején mindig tökéletes ajkakkal indítottam a napot.

Egy negatívumot viszont kiemelnék. Utálom, hogy bele kell nyúlni.

A következő ajakradírom biztos, hogy tubusos lesz vagy pedig stickes. Sokkal higiénikusabbnak tartom, mint ezt a nyúlkálós megoldást.

Lépjünk is tovább.

img_5433.JPG

Labello ajakvaj vanília és makadámia dió ízesítéssel

Tudom tudom, minek veszel olyan terméket, amibe bele kell nyúlnod, hogyha utálod az ilyet?!

Há há há, azt Ti csak hiszitek, hogy olyan.

Pont olyan szuper a mérete, hogy simán belefér a szám, ezáltal csak adnom kell neki egy puszit, és már fent is van az ajakbalzsam.

Aztán csókolom. :))))

Az illata és az állaga is tökéletes, és eszméletlenül jól hidratál.

Mindenképpen újravevős.

Én úgy szoktam használni, hogy sminkelés előtt adok neki egy puszit, és amíg be nem fejeztem a művészkedést, addig fenn is hagyom.

Amikor pedig végeztem, akkor egy papírzsepivel letörlöm, és ágyő! :)

Következő trükkös kis termékem:

img_5436.JPG

Trend it up High Volume ajak dúsító szájfény mentával

Mindigis imádtam az olyan szájfényeket, amikben van egy kis menta vagy chili. Annyira jó érzés, ahogy csípkedi az ajkakat és ezáltal pedig felduzzadnak.

Sajnos már elég régóta nem találtam olyat, ami úgy igazán megtetszett volna.

Aztán egyszercsak a trend it up állvány bal széléhez vándorolt a szemem, ahol el volt dugva ez a kis szuper termék.

Egy nagyon szép, visszafogott rózsaszín árnyalat látható a tubusban, felkenve viszont majdnem, hogy csak fénye van. 

Az applikátora a márkától megszokott kicsit ducibb, fura szivacs. Bevallom, hogy kicsit óckodtam tőle, de aztán nagyon megszerettük egymást.

Általában még rúzsozás előtt egy fél órával kentem fel, ezalatt pont felduzzasztotta az ajkaimat, majd letöröltem egy papírzsepivel és utána jöhetett a következő lépés. 

Önmagában is szeretem használni, egyszóval imádom.

És most, a legeslegjobban imádott termékem jön:

img_5437.JPG

 Trend it up Expert ajak primer és ápoló

Már egyszer volt róla szó az Instagrammomon, hogy JOY-napok alkalmával mindenképpen érdemes beszereznetek. A véleményem azóta sem változott, sőt...

Összehasonlíthatatlan a többi ajakápolóval, mivel nem hagy zsíros érzetet az ajkakon, ami miatt elcsúszkálna a rúzs a helyéről.

Matt ajakrúzsok alá elengedhetetlen, de én majdnem, hogy minden rúzs alá felkenem. 

Nem tudom szavakba foglalni, hogy mennyit segített abban, hogy ne menjenek tönkre az ajkaim ezalatt a majdnem 3 hónap alatt. 

Arról már ne is beszéljünk, hogy sokkal, de sokkal szebben mutatott minden termék az ajkaimon.

 

Remélem, hogy segítettem a Manókáimnak abban, hogy még szebb ajkaitok legyenek! :))

 

Köszönöm, hogy velem tartottatok,

XoXo,

KISS from SzanciKISS