#lipstickchallangekiss: Mi változott az 55. nap után?

Az egyszer biztos, hogy sokkal finnyásabb vagyok a rúzsokról készült képekre. Emiatt általában utólag fotózok 4-5 napot, van hogy többet is. Amikor pedig éppen azon a napon fotózom azt a rúzst, amikor használom, akkor nagyon sok esetben utólag nem vagyok megelégedve a képekkel.

Egyszerűen borzasztó... Azon kattogni, hogy elég jó-e az adott pillanatban a fény, vagy vaku kell hozzá, de mi van, hogyha becsillan a csomagolása a vakutól. 

Na mindegy, libbenjünk túl ezen.. :D

Szóval az első naptól fogva becsületesen betartom, hogy minden nap egy másik rúzst kenek fel. Ahhoz képest, hogy az első napokban, hetekben féltem tőle, hogy tényleg folyamatosan rúzsban fogok parádézni. Főleg, hogy amikor a párommal megyek valahova, akkor teljesen ki van akadva, hogy "mi a fene van már megint a szádon?". Úgy fél ilyenkor tőlem, mint a tűztől. :D Utálja, hogyha egy kicsit is fog a rúzsom, pedig amúgy imádja, ha szépen ki vagyok rúzsozva. Viszont (!!!) ezért felhatalmazva érzem magam, hogy legyen minden olyan rúzsból minimum 1 árnyalat, ami csókálló. Ezáltal mindenki nyer. :D 

A vicc pedig az, hogy amióta kitaláltam magamnak ezt a kihívást, azóta nem szólal meg indulás előtt, hogy "minek?!". Egy kisebb győzelmet tudhatok magaménak, már ezért megérte, hogy belekezdtem. :)))))

Sokkal szebben tudom meghúzni a széleket is, akár szájkontúrceruza nélkül. 

Be kell vallanom, hogy csurrant cseppent a kihívás eleje óta pár új szerzemény, úgy hogy nem 74 napig fog mostmár tartani, hanem kcisit tovább... :D 

Azóta nem csak az összes sminkemet igyekszem használni, hanem a tusfürdőtől kezdve, a bögréken át egészen a cipőkig. 

Ahogy a 15. nap utáni bejegyzésben is írtam, mindenkinek ajánlom még mindig, hogy próbálja ki ezt a kihívást valamilyen területen. 

Büszkék lesztek Ti is magatokra, hogy kihasználjátok azokat a dolgaitokat, amiket az évek során felhalmoztatok. :)

Köszönöm szépen, hogy velem tartottatok,

XoXo,

KISS from SzanciKISS