Utálom a limitált kifejezést....

Bárcsak tudnám, hogy az igazán szuper dolgok miért limitáltak....

Főleg akkor a legjobbak az ilyen termékek/élelmiszerek/italok, hogyha soha, de soha nem is térnek vissza a boltok/éttermek kínálatába.

Az örök limitált szerelmem a Nestea téli teája, a Havas szilva. Egy palackkal bárki le tud kenyerezni. :D (természetesen ezt csak zárójelesen jegyzem meg. :))))))) )

Lehet, hogy le kéne szoknom arról, hogy minden olyan dolog iránt elcsábuljak, amik csak limitált ideig elérhetőek. 

Sajnos megint megtörtént, azonnal felkeltették a figyelmemet a smink állványokkal szemben álldogáló kis dobozkák. Azonnal oda kellett mennem, mondván mi a fene ez a kis Baleás cukiság.

Amikor jobban megnéztem, akkor ájultam csak el igazán. Mindegyik egy hyaluron savval dúsított éjszakai maszk. Van belőle rózsás, algás,zöld teás és avokádós.

299  FORINTÉRT ! ! ! !

Először a zöld teásat próbáltam ki, és hatalmas szerelem lett. Egy szérumhoz hasonlít leginkább, és nagyon soknak gondoltam az adagot. A hátoldalán azt írják, hogy nyakra és dekoltázsra is nyugodtan kenhetjük. Kentem is bőséggel, de így is kicsit féltem, hogy reggelre tiszta kukacos lesz az arcom. 

Lefekvés előtt minimum 30 perccel fel kell kenni, mert nagyon ragacsos lesz a bőrünk és nem túl kellemes, amikor odaragadunk az ágyneműhöz. :DDD

Reggel én olyan szerelmesnek éreztem magam, mint még soha nem váltott ki belőlem egy éjszakai maszk sem. Mindent beszívott a bőröm, és nyoma se volt sehol a krém kukacoknak.

Ezután csak annyi a dolgunk, hogy arcot mosunk és kész is. 

Olyan puha lett az arcom, mint az álom. 

Másnap rohantam is a dm-be és beszereztem három fajtából több darabot is. A rózsásból nem, mert nagyon nagyon utálom a rózsa illatot. :D

Nem akarok belegondolni, hogy tényleg képesek elvenni Tőlünk ezt a kis csodaszert. :(

Amíg van, addig mindenképpen próbáljátok ki!

Köszönöm, hogy velem tartottatok,

XoXo,

KISS from SzanciKISS