Olyan szép, hogy sírva fakadtam I MAC x Patrickstarrr Me so fleek

A hűséges Manókák, akik olvasták az előző bejegyzésemet tudják, hogy mennyire odavoltam/odavagyok a MAC legújabb limitált kollekciójáért, amit Patrcikstarrr-al álmodtak meg.

Szerencsére hatalmas mákom volt, és szombaton meg tudtam rendelni magamnak a smink szettet. 

Olyan hiperszuper gyors volt a kiszállítás, hogy csütörtökön már könnyekkel küszködve fogtam a csomagot a kezemben.

Nem volt elhamarkodott a reakcióm, pontosan így éreztem magam akkor is, amikor kibontottam.

fullsizerender_6_5.jpg

Konkrétan a csúnyácska fekete szállítódobozból ez a szépséges dobozka kacsingatott rám. Már itt elaléltam, hogy milyen igényes lett a webshop.

Gyorsan be is vágtam a virágok közé, adjunk az érzésnek, ha már fotózunk! :))))

img_6294_1.JPG

Az igazi sírás pedig ezután következett...

Az áhított csomagot végre a kezemben tarthattam. Vagy a virágágyásban, igazából egy és ugyanaz.

img_6299_1.JPG

img_6300_1.JPG

Általában amikor csomagom jön azonnal tépem szét, hogy minél gyorsabban megkaparinthassam.

Erre a csomagra még bontogatás közben is úgy vigyáztam, mintha hímes tojás lett volna. Fátyolos tekintettel mellesleg... :D

Na nézzük csak meg, hogy mik rejtőztek ebben a színpompás dobozkában:

Egy gyönyörű face chart, ami ad egy kis ihletet, hogy használhatjuk a termékeket:

img_6302_1.JPG

Valahova biztos, hogy ki szeretném tenni a lakásban, annyira mutatós.

Na de a lényeg csak most jön:

img_6312_1.JPG

Szeretnétek, hogy kinyissam őket?

Na jóó, de csak azért, mert jófej vagyok! :)))

fullsizerender_4_10.jpg

Leesett az állatok, mi?!

Akkor kapaszkodjatok meg, mert a nyitott termékekről készült kép után elkezdett szemerkélni az eső. 

Na és hova esett az első csepp? Vajon hova?!

A pirosító kellős közepébe... 

Kihordtam egy szívrohamot lábon, de mindenki megnyugodhat, gyorsan felszívódott a kis mocsok.

Úgy hogy sajnos a swatchokat már csak bent tudtam megcsinálni, mert nem bírtam sokáig várni a kipróbálásukkal, bocsika.

Kezdjük mondjuk a rúzzsal és a szájfénnyel:

fullsizerender_2_12.jpg

Én ilyen gyönyörű duóval már régen találkoztam. 

Képek alapján úgy gondoltam, hogy elég erősen pigmentált ez a rúzs, de akkor is kell nekem, maximum különleges alkalmakkor lesz csak rajtam.

HÁT NEMm. Valami elképesztően szép visszafogott, de mégis pigmentált rúzsról van szó.

Zárójelben megjegyzem, hogy ezt viseltem a Rozália fesztiválon, és a poharamon nem látszott, hogy bármi is lenne az ajkaimon.

Mindennapi rúzsnak is tökéletes, mert egy kicsit mályvás beütése van, legalábbis szerintem.

A szájfény egy erős pink árnyalat kék csillámokkal. Kicsit aggódtam, hogy csikorogni fognak az apró porszemek az ajkaimon, de nem. 

Önmagában is szuperül mutat, úgy hogy a táskám állandó lakói lesznek úgy érzem! :)

Jöhet a pirosító? 

fullsizerender_35.jpg

Nem vagyok nagy pirosító rajongó, de ez a darab már képről is tetszett. Az első swatchon a sötét árnyalat, utána a világosabb és a harmadik csíkocska pedig a kettő keveréke. 

Nem sok pirosítónak sikerült elnyerni a szívemet, de neki sikerült!

ÉS A LEGJOBBAN VÁRT DARAB:

fullsizerender_3_11.jpg

Hangsúlyoznám, hogy mindegyik színbe csak egyetlen egyszer nyúltam bele!

Nem csalódtam, sőt, itt tényleg sírva fakadtam. 

Pont úgy néztem ki, mint a filmekben, amikor valaki sírva fog fakadni: hullámzott a szám, és közben lefele görbült. 

Mikor belenéztem a tükörbe, jól kiröhögtem magam, és ugyanúgy pityeregtem tovább örömömben.

Nézzük csak meg őket közelebbről:

fullsizerender_5_9.jpg

Arra számítottam, hogy a kék lesz a nagy szerelmem, de az a helyzet, hogy nem tudok dönteni.

Elképesztően gyönyörű sminket lehet készíteni belőlük, még úgy is, hogy mind a négyet egyszerre használjuk.

A tökéletes szelfit még nem sikerült megcsinálnom a termékekkel, de jövőhéten remélem össze fog jönni! :)

 

Köszönöm szépen, hogy velem tartottatok!

 

XoXo,

 

KISS from SzanciKISS