#lipstickchallangekiss: Az első 15 nap margójára

Azok a Manókák, akik figyelemmel követik az Instagrammomat és/vagy a blog Facebook oldalát, azok képben vannak, hogy egy több héten át tartó kihívásba kezdtem bele.

Ez a kihívás lipstickchallangekiss néven fut, és az a lényege, hogy minden egyes nap másik rúzst kell felkennem a kollekciómból.

Azért éreztem szükségét ennek, mivel folyamatosan csak veszem és veszem a szebbnél szebb árnyalatokat, de egyáltalán nem kentem fel mindennap, sőt van olyan is, amit csak egyszer használtam, mert teljesen megfeledkeztem róla.

Így kicsit a határaimat is feszegetem, mert többször van rajtam élénkebb rúzs, és imádom. Azokat az árnyalatokat is hordom, ami kicsit merészebb, rikítóbb, pinkesebb, és rengeteg pozitív visszajelzést kapok, hogy de szép ez a szín, de jól áll és a többi. 

Még csak a 15. napnál tartunk de teljesen szerelmes vagyok ebbe a kihívásba. 

Akkor is maradna a hátralévő életemre rúzsom, hogyha percenként kenném újra a számon, valamint nem járna le a szavatossága.

Ezalatt a 15 nap alatt minden nap kirúzsoztam magam, mielőtt elindultam otthonról, és többször újrakentem a nap folyamán, ha a rúzs tartóssága úgy kívánta. Régen, hogyha egyszer lejött, akkor nem volt kedvem újra kenni, nedves törlőkendővel leszedtem a számon maradt festéket, és szevasz tavasz.

Ebben az is közrejátszott, hogy nem voltam túl gyakorlott a rúzsok felvitelében. Ezer évig tartott, mire itthon szépen megcsináltam a körvonalait, élesek legyenek a kontúrok stb. 

Most, hogy több, mint két hete mindennap csinálom, maximum 5 mozdulatból megvagyok vele. Nem kell fültisztító pálcika, meg sminklemosó. Fenéket... 

Ezt a látásmódot pedig kezdem átvinni más területekre is, hogy ami van, azokat használjuk ki minél jobban. A szemhéjpúder palettákat is igyekszem naponta váltogatni. Abból is rengeteg van, ezáltal tanakodhatok eleget reggelente :D 

Ne mindig azt fogjuk meg, amit megszoktunk, hanem azokat is, amiket megvettünk, szeretünk is, de szegénykék háttérbe szorultak.

Nálam újra lángra lobbantak szerelmek rúzsok és szemhéjpúderek terén is! :))))

Csak azt tudom mondani Manókák, hogy próbáljátok ki legalább 3 napig, és utána már nem akarjátok abbahagyni ezt a szuper kihívást! :)

Jövőhéten beharangozok egy nyereményjátékot, úgyhogy érdemes lesz figyelni az általam kezelt social felületeket! :)

Köszönöm, hogy velem tartottatok, 

XoXo,

KISS from SzanciKISS