Használni kell, nem gyűjtögetni, mint a kupakokat!

Szokásos vasárnap esti blogolgatás Manókáim! :)

Szerintem ha egy nő meghallja azt a szót, hogy termékminta vagy kiugrik a bőréből, vagy rögtön feláll a szőr a hátán.

Rengetegszer kapunk az üzletekben is, de ahol mindig találhatunk egyszerre akár többet is, azok a női magazinok.

Az egészségügyi betéttől kezdve a samponon át a fogkrém mintáig bármit találhatunk az üzletben kapott táskában, de főleg a magazin oldalai között.

A legtöbb üzletben nem igazán szívesen adnak mintákat egyes termékekből, amit én sem értek, de hát nincs mit tenni...

Ha nem vagytok olyan érzékeny lelkületűek mint én, hogy magamra veszem az emberek indokolatlan és zsigerből jövő bunkóságát, akkor egy próbát megér, hogy megkérdezitek egy-egy helyen, hogy kaphattok-e mintát a termékekből.

Amit viszont tényleg tudok Nektek ajánlani, hogy mindenképpen használjátok el a különböző helyekről kapott mintákat. 

Olyan márkákat próbálhatunk ki, amiket az áruk miatt nem veszünk meg gondolkodás nélkül. Például a Lancome is egy ilyen márka, amiből sok-sok termékmintát lehet szerezni, leginkább a magazinok által. Valamelyik nap például a márka egyik alapozójából használtam el egy mintát, és isteni volt. Ami a leghihetetlenebb, hogy az árnyalat is jó volt.. :D Nagyon tanakodtam, hogy veszek belőle, mert annyira jó volt. De valószínűleg, hogy másik alapozó mellett fogok dönteni, de erről majd később...

fullsizerender_4_3.jpg

Az olyan termékeket, amik nagyon jól tudnak jönni egy utazás során, (fogkrém, sampon,tusfürdő,arckrém) azokat pedig érdemes megtartani, mivel ez a leghelytakarékosabb megoldás. A repülőnél pedig nem kell izgulni, hogy nem vihetjük fel, mert több lett, mint 100 ml, vagy akár attól, hogy kifolyik majd a ruhákra. Ráadásul még kis flakonokért sem kell rohangálni utazás előtt, amiket sajnos nem is lehet mindenhol kapni.

fullsizerender_7_2.jpg

fullsizerender_8_1.jpg

fullsizerender_6_2.jpg

A bejegyzés legfontosabb mondanivalója pedig az, hogy mindenképpen olvassgassátok figyelemmel az e-maileiteket, mert én is ott találtam egy hatalmas kincset. Semmi extra nem volt a levél tárgyában, csak annyit láttam, hogy a MAC küldte nekem, az új FIX FAM alapozóról. Mondom áhh, letekerek, miket írnak erről az alapozóról. És a legaláján azt az információt láttam, hogyha bementek az egyik üzletükbe, akkor segítenek kiválasztani a megfelelő árnyalatú alapozót, és (!!!!) KAPTOK PÁR NAPRA ELEGENDŐ MINTÁT! :OOOOO

fullsizerender_3_4.jpg

fullsizerender_20.jpg

fullsizerender_2_4.jpg

fullsizerender_5_2.jpg

Nem akartam elhinni, úgyhogy gyorsan elrohantam a Mammutban lévő MAC-be még pénteken, és basszus Manókák, tényleg komoly gonddal, nagyon kedvesen kiválasztották, hogy melyik lenne jó nekem. Mivel sminkben mentem oda, mert máshova is mentem aznap, nem bontotta meg a sminkem a kedves csajszi, ezért a nyakamhoz mértük az árnyalatokat. 

A végén pedig tényleg egy kis tégelybe nyomott az alapozóból. Egyáltalán nem sajnálta, nem volt az, hogy 5 cseppet adhatok és szevasz.. 

Arról már ne is beszéljünk, hogy kaptam egy kupont, hogyha 10 napon belül szeretnék venni az alapozóból, akkor 10% kedvezményt kapok. 

Annyira nem is drága, mivel teljes áron 10100 forint, ami a drogériás alapozóknál egyértelműen drágább, de még sincs az egekben az ára.

Az egész csomagolása, a kiszolgálás, és minden levett a lábamról. Jövőhéten fogom próbálgatni, mindenképpen beszámolok a tapasztalataimról!

Bevallom őszintén, ha beválik, akkor azonnal rohanok is az üzletbe, mert mégiscsak megérdemel az ember egy kicsit drágább alapozót. A bőrünktől ne sajnáljuk a minőséget kislányok!

Amennyiben ti is szeretnétek kipróbálni, lépjetek be a MAC-be! :)

Nem utolsó sorban pedig, ÉLJENEK A MINTÁK! :))))))

Köszönöm, hogy velem tartottatok,

XoXo,

KISS from SzanciKISS