Ajándékozzunk magabiztosságot és szépséget I Mikulásgyár

Már egy jó ideje gyűjtögettem egy dobozba azokat a sminkeket, amiket már nem használok olyan gyakran.

Semmiképpen sem szeretném kidobni őket, eladogatni meg egyáltalán nem érné meg. Sokkal több macera lenne vele, mint amennyi pénzt vissza tudnék forgatni belőlük.

Szóval szöget ütött a gondolat a fejemben, hogy mi lenne, ha olyan nőknek ajándékoznám, akiknek egyáltalán nem telik ilyesmire? Ezután elkezdtem nézelődni az anyaotthonok között, hogy hova vinném el a legszívesebben a kis kincseimet. Több otthon is szóba jöhetett, de végülis sose jutottam el odáig, hogy célba érjenek az ajándékaim.

Aztán november közepe fele szembejött velem egy Mikulásgyárat népszerűsítő hirdetés, és bekövetkezett a "Heuréka!" effekt. 

Hiszen ki örülhetne jobban egy-egy szemhéjpúdernek vagy szájfénynek, mint egy tini lány?! Magamból tudok csak kiindulni, és már 13-14 évesen is madarat lehetett fogatni velem, hogyha kaptam egy ajakbalzsamot. Ezek a termékek pedig sajnos tényleg luxuscikkeknek számítanak egy rászoruló család életében. 

fullsizerender_42.jpg

Ha esetleg nem tini lányokhoz kerülnének a kincsek, akkor sincs semmi baj, sőt. Egy anyuka is pont ugyanannyira tud örülni egy rúzsnak, mivel ő valószínűleg nem erre fog költeni az egyébként is szűkös anyagi keretből.

Szóval én biztos, hogy a Mikulásgyárhoz fogom eljuttatni a sminkeket, mert itt biztos vagyok benne, hogy tényleg jó kezekbe fognak kerülni.

Nagyon remélem, hogy ezzel Titeket is ösztönözhetlek az adakozásra. Az én esetem kicsit más, mivel a sminktermékek nem létfontosságúak. A családoknak a legnagyobb szüksége tartós élelmiszerekre és tisztítószerekre van. Az apróságok pedig a könyveket és a játékokat értékelik a legjobban.

A legfontosabb, hogyha tárgyakat adományoztok, akkor azok olyan állapotban legyenek, hogy még Ti is örülnétek neki.

Több helyszínen is le tudjátok adni az ajándékokat, amit nem szükséges becsomagolnotok sem. A fontosabb információkat ITT megtaláljátok a Mikulásgyár idei gyűjtőpontjairól.         

Szuper hír, hogy a Budapesti Metropolitan Egyetemen is leadhatjátok őket december 10-14. között a RADIO METU stúdiójában.  Egy gyors ebéd után simán van időtök beadni a régi plüss mackótokat, hogy megszépítse egy kisgyerek karácsonyát.

Hát így néz ki az én kis csomagom, amit jövőhéten le is fogok adni a rádió stúdiójában: img_7993_1.JPG

A sminkeken kívül belecsempésztem pár parfümöt, bizsut és neszesszert.

Bármilyen kérdésetek van az egyetem megközelítésével, vagy a termekkel kapcsolatban keressetek nyugodtan! :)

 

Köszönöm szépen, hogy velem tartottatok!

 

XoXo,

KISS from SzanciKISS