Ne vegyünk, csak égessünk!

Nem, nem emberáldozatra kell gondolni! :D

Egyszerűen csak úgy gondoltam Manókáim, hogy megosztom Veletek a már nagyon régóta használt, és bevált tippemet.

Itt van nyakunkon az ősz, és mindenki orrba-szájba neki áll majd gyertyázni. Teljesen megértem, iszonyatosan nagy gyertya függő vagyok…

Legtöbbször az üveges gyertyákat veszem meg, azok közül is azokat szeretem a legjobban, amiknek még teteje is van.

Hogy miért? Nem csak azért, hogy bent tartsák a kanóc elfújása után keletkezett füstöt. 

Azért, hogy ilyen gyönyörű kis tárolóim legyenek utána. 

img_3914_1.JPG

Egytől egyig gyertya volt előző életében.

img_3920_1.JPG

A felső képen például ennek az Air Wick gyertyának a reinkarnációját láthatjátok:

vattakorong_tarto.png

A lenti képen pedig egy DM-ben kapható gyertyácskát hasznosítottam újra. Sajnos márkát nem tudok mondani, mert minden matricát eltávolítottam róla. :( 

Viszont ha tetszik Nektek, akkor mindenképpen nézzétek meg, ha legközelebb arra jártok, mivel rengeteg illatban fellelhető. 

img_3921_1.JPG

Az ecseteim is régi gyertya üvegekben vannak, ez például szintén egy Air Wick, de ez egy teljesen másik típusú. Az általam készített fotó alatt láthatjátok, hogy melyikre is gondoltam.

img_3923_1.JPG

ecsettarto.jpg


Alul pedig a fültisztító pálcikák és a vattakorong tartókákról láthattok még egy-egy képet :)

img_3924_1.JPG

img_3927_1.JPG

Gondoljunk bele, hogy megveszünk egy gyertyát körülbelül 1000 forintért, és utána szó nélkül, sőt boldogan tesszük be a kosarunkba a vattakorong tartót.

Na de minek? Amikor mind a kettő körülbelül ugyanannyiba kerül, és általában nem is olyan szépek ezek a tárolók. Nekem nem sokszor dobogtatták meg a szívemet. 

Ha azt hinnétek, hogy hatalmas erőfeszítésekbe kerül egy ilyen gyertyatartót kitisztítani, akkor tévedtek. Annyit kell tenni, hogy amikor már teljesen leégett a kanóc, a maradék viaszt kikaparni belőle, majd alaposan elmosni. Én személy szerint egy kenő késsel szoktam ezt a kaparós részt elvégezni. 

Szerencsére az esetleges külső matricákat nagyon könnyen el lehet távolítani róluk mostanság, úgy hogy ezzel sincsen különösebb baj!

 

Úgy hogy gyűjtögetésre fel Manókáim, ráadásul még nagyon környezettudatosak is vagyunk, mivel újrahasznosítunk! :)

 

Köszönöm, hogy velem tartottatok,

 

XoXo,

 

KISS from SzanciKISS