Márciusi smink habzsi-dőzsi

Így visszatekintve az elmúlt hét beauty terméseire, nem mehettem el mellettük bejegyzés nélkül, mivel akkora habzsi dőzsi van most itt, hogy hihetetlen.

img_2562.JPG

Szerintem Manókáim kezdjük a hét elején!

Szerdán, ugye nőnapon, kifejezetten úgy éreztem, hogy igen én megérdemlek ma mindent. Azonnal el is döntöttem, hogy megveszem magamnak a már régóta kinézett NYX Lip Lingerie-t, amikor az Instagramon szembesültem vele, hogy ilyen kis cuki dologgal kedveskednek a vásárlóknak. Az árnylat neve pedig Exotic.

img_2566.JPG

img_2571.JPG

Munka után azonnal mentem is oda, és ha már ott voltam, akkor bekukkantottam a dm-be is. 

Mivel folyamatosan kűzdök azzal, hogy hogyan is tudnám eltüntetni a szem alatti sötét karikáimat, szemet szúrt már nekem egy ideje az Alverde koffeines szemkörnyékápolós korrektor duoja. img_2567.JPG

Főleg azért, mert 1200 forintot még akkor is megér, hogyha csak placebo az egész, és csak bemesélem magamnak, hogy jobb az eredmény. 

A koffeines rész nagyon igéretes, mivel ilyen golyós applkátora van, ami már csak attól is hűsíti és élénkíti a szem alatti területet, hogy hozzáér. Pillanatok alatt beszívódik, és nem kerül fel egy kiló termék a szemünk alá, csak pont annyi, amennyi kell.

img_2568_1.JPG

A rózsaszín korrektornak pedig annyira finom illata van, hogy most is ahogy írom a bejegyzést meg kell szagolnom, mert isteni. Leginkább meggyes joghurthoz tudom hasonlítani. Tényleg… Lehet, hogy az van benne??

Ebből viszont tényleg csak pár vonást vigyünk fel a szemünk alá, mert nehéz eldolgozni, és ha sokat teszünk fel belőle, akkor beleülnek a ráncokba.

Még csak pár napja használom, de zokszó nélkül beváltotta a hozzá fűzött reményeimet!

Beugrott még a kosaramba egy Maybelline BROWsatin, amit már régóta nézegettem, de sosem éreztem azt a késztetést, hogy nem tudok élni nélküle. 

A nőnap varázsa változtatott ezen, és megvettem. Egyenlőre még csak az applikátoros részét használom, ami por állagban viszi fel a terméket a szemöldökömre, de arra, hogy az üres részt kitöltse tökéletes. Kiváncsi vagyok, hogy mennyi ideig lesz elég.

img_2569.JPG

Aztán elérkezett a péntek, amikor is nyakambavettem a várost, és elzarándokoltam egy Müllerbe, hogy felkutassam az Essence összerakható palettáját, amire már egymillió éve fáj a fogam. Hála istennek meg is találtam, és minden árnyalatból volt teszter is, és még készleten is volt. 

img_2563.JPG

Olyan lehettem, mint egy óvodás a cukorka boltban körülbelül. Azt se tudtam, hogy a körülbelül 20-30 árnyalatból melyiket vigyem haza. 

Azzal a problémával hamar megbírkóztam, hogy a kisebb üres palettát vegyem meg, vagy pedig a nagyobbat 200 forinttal olcsóbban. Úgy hogy meg kellett töltenem púderekkel egy 8 férőhelyes palettát. 

Sikerült kiválasztanom 3 szemhéjpúder árnyalatot, egy pirosítót, egy szájpúdert és egy fixáló púdert.

img_2564.JPG

Alulról felfele leírom Nektek az árnyalatok nevét és számát:

07- mauvie-time! Szemhéjpúder

19- steel the show szemhéjpúder

02- all I need szemhéjpúder

02- dare to go nude szájpúder

01- fix it, baby! Fixáló púder

01- it’s berry time! Matt pirosító 

Csodára nem számítottam, viszont el kell, hogy mondjam, hogy egy egész napot kibírnak, és nem is ül bele a szemhéj apró ráncaiba. Engem teljes mértékben lenyűgöztek. Főleg az 550 forintos árával. Mivel minden ilyen összeszerelhetős palettához, amiket itthon lehet kapni, pl. Artdeco, nagyon kis mennyiséget kapunk, négyszeres áron. 

Attól tartok, hogy nekem kelleni fog egy kisebb paletta is, és azt is meg kell töltenem, mert teljesen oda vagyok, meg vissza. 

A szájpúdert pedig én úgy próbáltam ki, hogy felkentem egy kis színtelen ajakbalzsamot, és arra vittem fel egy szivacsos applikátorral ( VÉGRE JÓ VOLT VALAMIRE!!!!) és egy nagyon szolid, szatén fényű,matt érzetű lett a szám.  Még nem mondom, hogy profi vagyok a használatában, de próbálkozom. Őszintén szólva rosszabbra számítottam. 

És elérkezett az utolsó zsákmányszerző körutam napja, a szombat. Facebookon szembesültem vele, hogy aznap az Allee-ban lévő Douglas üzletben mindenki, aki bármilyen Smashbox terméket vásárol, kap egy neszeszert, benne két luxus mintával a márkától. 

img_2565.JPG

Még itthon kiválasztottam, hogy egy kis csomagot fogok venni, amiben van egy teljes kiszerelésű szempillaspirál, egy kis szem alatti primer és egy szempilla primer. Mindezt 6500 forintért lehet kapni, és én úgy éreztem, hogy ez éri meg legjobban, és nálam egy márka akkor jó, ha tud jó szempillaspirált csinálni.

A két kis luxusminta pedig egy adag a híres photo finish primerből, és egy száj és arcpirosító stick.

A szem alatti primert még csak egyszer használtam, viszont mivel színe is van, ezért én az Alverdés duo után használom, és majd erre jön az igazi korrektor. Lassan több dolog lesz a szemem alatt, mint a szemhéjamon….. Még nem tudok róla véleményt mondani, de miután elfogy ez az 5 ml, utána már biztosan.

A szempilla primer valami hihetetlen. A L’orealnak voltak/vannak olyan spiráljai, aminek az egyik végén egy sűrű fehér masszát kell felvinni a szempillákra, és csak utána a fekete spirált. Gyönyörű eredményt lehetett elérni vele, de borzasztóan elnehezültek tőle a pilláim. Ettől viszont nem. Olyan hosszúak lettek és íveltek, és ráadásul nem is álltak össze, lementem hídba. Szerelmes vagyok ebbe a két termékbe. Már most büszke vagyok magamra, pedig csak tegnap használtam őket, de úgy gondolom, jó bizniszt csináltam.

A photo finish primer állaga post ugyan olyan, mint a Maybelline Baby Skin primernek. Egy szilikonos primer, ami tényleg odaragasztja az alapozót, és nem engedi, hogy átfényesedjen a bőrünk. Reggel sminkeltem, és este 9kor is matt volt az arcbőröm, pedig dolgoztam egész nap… Le a kalappal.

A kis pirosító sticket még csak a számon használtam, de egy ilyen szolid kis metálos hatást vélek benne felfedezni, úgy hogy szerintem matt nude rúzsok fölé felkenve egy igazán izgalmas kis kombinációt kaphatunk.

 

Ennyi lettem volna mára, köszönöm szépen, hogy velem tartottatok! :))))

 

XoXo,

KISS from SzanciKISS