Megéri kifizetni több, mint 8000 forintot egy kókuszzsírra?! I Clinique take the day off

Kattintás vadásznak tűnik a cím, mi? Hát el kell, hogy keserítsek mindenkit, de nem az.

Körülbelül egy hónapja berobbant a köztudatba a Clinique hatalmas újdonsága, a Take the day off sminkeltávolító balzsam.

A márkától már megszokhattuk, hogy borsosabb áron juthatunk a termékeihez. Most sem okozott meglepetést, mivel a Douglas webshopján 125 ml-t kapunk 8200 forintért... Nem is rossz, mi?!

30724463_2082201005128086_6654426782856380416_n.jpg

Nyugi, nem vettem meg a teljes kiszerelést!

Az idei első PixiBoxban volt egy luxus minta, ami bőven elég arra, hogy megtudjam, hogy mit is tud ez a termék.

Nekem rögtön az jutott eszembe, hogy ez teljesen ugyanazt tudhatja, mint egy sima kókuszzsír. 

Szerintem mindenki látott már olyan videót, ahol a csajszi felken a fejére egy kis kókuszzsírt és boldogan szétmaszatolja a fején a több kiló sminket. Nagyon gusztusos...

Én ettől mindig is óckodtam, mert teljesen koszos lesz a kezem is, arról már ne is beszéljünk, úgy fog kinézni az arcom, mintha Picassonak lennék a festékpalettája. 

Pont emiatt soha nem próbáltam ki ezt a módszert, de most úgy gondoltam, hogy összehasonlítom ezt a két terméket.

Kókuszzsírt nem kellett vennem, mert van itthon egy Dm Bio-s, ami 220 ml-es és maximum 1500 forint volt. Testápolásra szoktam használni, arra nagyon jó, főleg az illata miatt imádom, amit raffaellohoz tudnék hasonlítani.

Na elég a dumából, lássuk is a két versenyzőt:

img_6166.JPG

img_6165.JPG

Az állaguk szobahőmérsékleten ugyanolyan, melegben viszont szegény kókuszka megadja magát és folyékonnyá válik.

30716579_2082201045128082_1906287591850770432_n.jpg

A nagyobb tégely azért "koszos", mivel lehetetlen kivédeni, hogy sminkelmosás közben ne jusson bele festékmaradvány.

Emiatt sem a legnagyobb kedvencem, sajnos nem túl higiénikus.

A drágább verzióval is pont ugyanez a probléma, csak ez nem látszik a képen.

Azt találtam ki Nektek, hogy a legjobban úgy tudom szemléltetni, ha mindenféle terméket felkenek a kezemre, és összemérem, mit tudnak.

fullsizerender_3_10.jpg

fullsizerender_33.jpg

Nem a legesztétikusabb, de a cél szentesíti az eszközt, nemde?

A felső sorban szempillaspirál és egy krémes szemhéjfesték van, alul pedig korrektor, bronzosító, kontúr szín és highligher található. Természetesen a szemhéjtus sem maradhatott ki, ő az a két kis szimpatikus fekete vízszintes vonal a képen.

"Elfeleztem" a kezemet, hogy kiegyenlített legyen a kűzdelem. :))))

Borzasztóan sok kosszal és mocsokkal jár ez a sminklemosási módszer. Most nézzétek meg, milyen undi:

fullsizerender_4_9.jpg

Csöpög, folyik össze-vissza, bármennyire próbál vigyázni az ember lánya, tuti, hogy mindenhol ez a sminkes szaft lesz. Főleg a kókuszzsírnál, a balzsamot egész jól kordában lehet tartani.

Mind a két termék nagyon nehezen bírkózott meg a szempillaspirállal, tényleg nehéz volt leszedni, még innen a kezemről is. Arról már ne is beszéljünk, hogy mennyit kell dörzsölnöm ahhoz a szememet, hogy alaposan lejöjjön róla a festék. 

A legrosszabb az egészben pedig az, hogy olyan homályos lesz utána a látásom, hogy pár percig úgy érzem, mintha romlott volna 2-3 dioptriát a szemem. Hú de borzasztó...

Amikor élesben mostam le a szememről a szemhéjtust, akkor egészen egyszerűen meg tudott bírkózni vele mind a két versenyző. Most meg, hatalmas kűzdelmek árán sikerült ennyire leszedni...

Szegény kókuszzsír teljesen elhasalt a tus eltávolításánál, de a többi terméket tökéletesen eltávolította.

Én nem vizes ronggyal töröltem le ezt a sötét katyvaszt, hanem egy sminkeltávolító kendővel. Pár pillanat alatt le is hozott minden pacát a kezemről.

Attól függetlenül, hogy az egyik zsír a másik pedig balzsam, mind a kettőtől olajos marad a bőröm.

Manókáim én úgy gondolom, hogy egy természetes kókuszzsírnál nem tud egy márka sem természetesebb sminkelmosó balzsamot csinálni, hogyha ragaszkodunk ehhez a módszerhez.

Szerintem egyáltalán nem ér több, mint 8000 forintot ez a termék, sokkal jobban táplálja a bőrt egy növényi zsír. 

Egy micellás vízzel, egy lemosó tejjel vagy egy arcra való nedvestörlőkendővel egyszerűbben leszedhetjük anélkül, hogy könyékig festékesek lennénk.

Tehát nálam egyértelműen a kókuszzsír viszi a prímet, de továbbra sem leszek ennek a módszernek a híve.

 

Köszönöm szépen, hogy velem tartottatok,

 

XoXo,

 

KISS from SzanciKISS