Vigyázat: Függőséget okoz!

Halál biztos vagyok benne, hogy ezzel a problémával nem vagyok egyedül, mivel a környezetemben is több függőt ismerek.

Még az a szerencse, hogy az egészségre nem káros. 

Ezt viszont a bankszámlánk és a pénztárcánk nem mondhatják el...

Ha az index képről nem ugrott volna be Nektek, hogy ma miről lesz szó, akkor most megsúgom, hogy az online vásárlás függőségről fogom osztani az igét! :)))

28535612_2031013580246829_582392380_n.jpg

Volt egy olyan időszakom, hogy kb. 2 naponta adtam le valamilyen online felületen rendelést. Ha volt kuponkódom, ha nem. Egyszerűen mindig találtam valami olyat, ami nélkül nem tudtam élni. 

Ja, a vicc az egészben pedig az, hogy amikor volt bizonyos összeghatár az ingyenes szállításhoz, hát én elértem. 

Akkor is, hogyha csak a rendelés 1/3-ra volt szükségem.

Mondanom sem kell, hogy a legtöbb ilyen ruha vagy kiegészítő a szekrény alján végezte.

Büszkén mondhatom, hogy ennek a hatalmas halmozásnak már vége.

Azt viszont nem tudom, hogy más is csinál ilyen hülyeségeket minden terméknél, ami megtetszik neki, vagy csak én:

     1. Megtetszik egy termék valahol, azonnal beütöm a Googleba és rögtön lecsapok az         első webshopra. Megnézem az árát, ami általában nem dollárban vagy euróban van megadva, tehát gyorsan átváltom forintra.

     2. Oké, ezzel megvagyunk. Tegyük fel, hogy még nem hidaltam le az árától, tehát akkor mehetünk tovább.

     3. A legnagyobb kérdés, hogy az adott oldal szállít-e Magyarországra? Ezt úgy tudjuk kideríteni, hogy elmegyünk a pénztárnál majdnem a fizetésig. Itt megpróbáljuk kiválasztani a csodálatos kis hazánkat, ha pedig nem sikerül, akkor buktuk.

     4. Ha mákunk van, és szállítanak hozzánk, akkor sem végeztünk még. Többször megbeszélem magammal, hogy szükségem van-e erre a termékre, megéri-e az árát stb stb...

     5. Minden véleményt elolvasok róla Krémmánián, utána nézek Youtube-on, és ha azt tapasztalom, hogy a legtöbb embernek bejön, akkor maradhat a kosaramba.

     6. A legfontosabbat sem felejthetjük ám el. Kutassuk át a weboldalt, hátha felugrik egy kuponkód az első vásárláshoz vagy feliratkozásért cserébe is szoktak néha osztogatni. 

    7. Amikor pedig már mindenen túl vagyok, akkor jön a fekete leves, hogyha nincsen ingyenes házhozszállítás kuponom. Megnézem, hogy mennyiért szállítják ki a terméket.

    8. Itt általában meghiúsul minden, mert a legtöbb esetben ESZMÉLETLEN DRÁGA A HÁZHOZSZÁLLÍTÁSI DÍJ... Ergó, amikor már mindennek utána néztem, már elképzeltem, hogy használom a terméket akkor sokkot kapok, hogy mennyi pénzt kidobnék feleslegesen.

Ilyenkor mit csinálok?! Mindent oldalt bezárok és bömbölve bedőlök az ágyba.

Vége mindennek, és abban a pillanatban le is mondtam a termékről, kb. örökre, amíg nem lesz ingyen házhozszállítás.

Kiváncsi vagyok, hogy Ti mit műveltek ilyen helyzetben! :))

 

Köszönöm szépen, hogy velem tartottatok,

 

XoXo,

 

KISS from SzanciKISS