Senki ne csinálja utánam, csak saját felelősségre!

Sokszor megfordul a fejemben, mi a fene lenne velem, hogyha még dohányoznék is emellé a szenvedélyem mellé?

Nagy valószínűséggel valamelyik drogéria vagy parfüméria előtt kéregetném az ajándékba kapott mintákat, amint megszereztem pedig indulnék is a dohánybolt elé egy-egy szál cigiért...

Áhhh, nincs az az Isten, hogy ez történjen velem... 

Szerencsére azért még nem ilyen rossz a helyzet, de néha tényleg képes vagyok elmenni a végletekig... Főleg akkor, hogyha pont akkor robban be valami olyan akció, amit lehetetlen kihagyni.

Bevallom, hogy ez most is így volt, pont a múlt hétvégén...

img_5630.PNG

A következő képpel találkoztam a szerdai napon. 

Jaaa, és ha ez nem lenne elég, akkor a barátnőim is szóltak, hogy "Héé, nézd máár. Megyünk?" 

És akkor így tartsa magát az ember...

27018252_1843312422348171_975655386_o.jpg

Egy perces néma csendet kérek...

Mindenki jól látja, nemes egyszerűséggel hozzávágnak az emberhez egy majdnem 8000 forintos rúzst...

Semmi gond, megnyugszunk és rohanunk a Krémmániára és közben reménykedünk, hogy az ajándék rúzs egyáltalán nem olyan jó, mint ahogy mi gondoljuk...

Ahha, igen, szép is lett volna...

Jobb, mint gondolnánk.

Oké, első felindulás, azonnal megyünk és már nyitás után ott leszünk és bevásárolunk. 

Megbeszéltem magammal, hogy az alapozót úgyis meg akartam venni, az enyém már úgyis a végét járja. A fenébe még hiányzik kb. 4-5000 forint az értékhatárhoz.

Ilyenkor mit kell tenni? Kiválasztani egy rúzst. Nem kell ítélkezni, nincs itthon elég...

Még csak több évre elegendő rúzsom van, nem vészes.

Ki is találtam, hogy akkor legyen az ikonikus piros rúzs, a Ruby Woo.

Csütörtök reggel kávézgatunk a barátnőmmel az üzlet mellett 5 méterrel, és úgy döntöttem, hogy nem kell ez nekem, kibírom. 

Baszki és még én sem hittem el, de hazajöttem szajré nélkül.

Az már mellékes, hogy minden szembejövő embernek dicsekedtem vele, hogy "igen, én milyen fasza gyerek vagyok, kibírtam." A kulcs mondat pedig nem maradhatott le: "Büszke vagy rám?"

Szerintem 2 napig hitegettem is magamat, hogy eszméletlenül nagy arc vagyok, ilyen tudatos még sose voltam.

Jött a fekete leves vasárnap reggel. Minden nő ismeri azt a borzasztó hangot, amikor már hangja van az alapozónk pumpájának. Ez a vég kezdete.

Mi lesz velem, hogyha hétfőn fogy ki, és lemaradtam erről a király akcióról?!

Egész nap emésztettem magam, mi legyen, hogy legyen, aztán megszületett a döntés.

Megérdemlem, kell nekem!

A vasárnapom teljesen be volt táblázva, és ötkor tudtam elindulni a cél felé. Ebben az az izgalmas, hogy a város másik felén voltam, és a MAC 18 óráig volt nyitva. :D (Remélem, nagyon szurkoltok, hogy odaérjek!)

Hatalmas mákom a csoda sofőrömön múlt, aki az én Másik Felem, és innen is köszönöm Neki, mert úgyis tudom, hogy olvasni fogja! :))))

Odaértünk 17.45-re, én pedig berontottam, mint egy elvetemült és kerestem a szemkontaktust a sminkes lányokkal. Végre sikerült, és azonnal rá is tértem a lényegre, hogy van-e még ez a szuper akció és melyik árnyalatok közül lehet választani.

Természetesen volt még, és négy árnyalatból válogathattam: 2 piros, 1 rózsaszínes nude és egy bogyós szín. 

Rögtön a két pirosra tévedt a szemem, és azonnal kapcsolt is az agyam, hogy akkor minek venném meg a Ruby Woo-t, ha itt van a Fashion Legacy ingyen?!

Ezért lecseréltem a rúzst egy levendulás Fix+ vásárlásra.

Most mondjátok meg, nem jó ránézni?

img_5560_1.JPG

img_5561_1.JPG

Mindegyik termékbe szerelmes vagyok, nem tehetek róla.

Ez a piros, a tökéletes piros.

img_5585_1.JPG

Brutálisan tartós, még az tökmagolajjal turbózott salátát is bírta.

Arról már ne is beszéljünk, hogy nem is érzem, hogy bármi lenne az ajkaimon. 

Nem vagyok egy "bármelyik nap felkenek egy piros rúzst" fazon, de ez a szín egy hét alatt minimum 3x volt az ajkaimon. 

Csodálatos és kész. :)))

Mi a tanulság Manókáim?

Érdemes figyelnünk az akciókat, még akkor is, hogyha hirtelen nem esik jól az adott "pénzszórás". Később hálásak lesztek érte magatoknak.

Higgyétek el, még nem örültem így akciónak! :)

 

Köszönöm, hogy velem tartottatok!

 

XoXo,

KISS from SzanciKISS