Nekem aztán ne mondja meg senki...

Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de én mindig is imádtam a dolgaimat több területen kipróbálni.

Nyugi, nem kell nagyon beteg dolgokra gondolni. Nem ettem két pofára a gyurmát és még a rúzsokat sem használtam szinezéshez. Már akkor is tiszteletben tartottam őket, ebből is látszik... :D :))))

Ez a kiváncsiság egyre inkább csak nőtt bennem az évek folyamán. 

A furcsa kis szenvedélyemet leginkább sminktermékeknél élem ki.

Rengetegszer megtörténik velem egy-egy bolt közepén, hogy meglátok valamit, és én teljesen más területen képzelem el, beleszeretek és megveszem...

Most megmutatok Nektek 3 olyan terméket, amik nem csak azon a területen szuperek, ahova kifejlesztették őket. 

Róluk lesz szó:

fullsizerender_3_8.jpg

fullsizerender_2_6.jpg

Azért ezt a hármat választottam, mert így van egy púder, egy krémes és egy folyékony állagú termék is a tarsolyomban.

Ezzel azt szeretném szemléltetni, hogy az állaguk miatt sem kell beskatulyázni egy-egy terméket.

Kezdjük a legnagyobbal, a NYX 3 steps to sculpt:

fullsizerender_27.jpg

Csináltam Nektek swatchokat is, így látjátok, hogy milyen szép mind a három szín. 

Ez ugyebár egy kontúr paletta, amiben van egy kontúr szín, egy kiemelő szín és egy highlighter.

Nem fogtok hanyatt esni attól, hogy mire használom még ezt a palettát az arcom formázásán kívül.

Szemhéjfestékként használom és elképesztően gyönyörű, főleg ez a meleg tónusú barna árnyalat.

A kontúr árnyalattal füstösítek, a kiemelő színt felviszem a szemhéjam egészére alapnak és befejezésnek tapogató mozdulatokkal felviszem a highlight színt.

Ehhez már csak egy vörös rúzst kell felkennünk, és tökéletes a sminkünk! :)

A következő termék az Alverde legújabb trendkiadásából egy krémes pirosító:

fullsizerender_4_7.jpg

Az alsó swatchon nem dolgoztam el a színt, csak felhúztam, a felsőn pedig már eldolgoztam.

Ezt a pirosítót is szemhéjfestékként használom, főleg füstösítésre.

Olyan gyönyörű mályvás, rózsaszínes sminket lehet vele készíteni, hogy bepisiltek. Akár a kontúr palettából is használhatjuk hozzá a highlight színt és kész is vagyunk.

Apropó, a bejegyzés harmadik résztvevőjével is imádom használni, :)

Nagyon meglepődtem, amikor egy hosszú nap után sem kenődött el és még a szemhéjamon lévő kis ráncokba sem ült bele. 

Azt pedig még nem is mondtam, hogy pillanatok alatt el lehet dolgozni, nem kell vele egyáltalán szenvedni.

A slussz poén pedig az, hogy még soha nem kentem fel pirosítónak.

Már a DM-be tudtam, hogy belőle szemhéjfestéket csinálok. :))))

Az utolsó termék pedig az Essence Made to Sparkle metálos fényű folyékony ajakrúzsa:

fullsizerender_5_6.jpg

Rögtön látjuk, hogy elég erőteljes színről van szó.

A swatchokat ugyanúgy húztam fel, mint az előző terméknél.

Rúzsnak is kicsit extrém, egyszer felkentem, de nem éreztem azt a tipikus "WOW" hatást.

Szokásosan megint bekattant valami az agyamban, hogy akkor ki kéne próbálni a szememen is.

Ennél a terméknél viszont nagyon féltem, hogy borzalmasan fog mutatni, mert beül a ráncokba vagy pedig a nap végére már nem is fog látszódni.

Azonnal le is teszteltem az ötletemet egy tipikus kuckózós napon.

Legnagyobb meglepetésemre ugyanolyan volt, mint amikor felkentem.

Ezen felbuzdulva éles bevetésen is kipróbáltam, és ott sem kellett csalódnom!

Egy szó mint száz, akinek nem érzékeny a szeme, az nyugodtan próbálgassa a különböző termékeket az arca egész területén.

Nem fogjátok megbánni, csak az a lényeg, csináljatok főpróbát, hogy bírja a strapát! :)))

 

Köszönöm, hogy velem tartottatok, 

 

XoXo,

KISS from SzanciKISS