Termékek, amik veszélyben vannak Mentus mellett...

Gondoltam megosztom Veletek, hogy milyen termékekért rajongunk mind a ketten az én egyetlen hercegnőmmel, Mentussal.

Már akkor beékelődött az agyamba ez a poszt, amikor láttam azt a videót, ahol egy rém cuki francia bulldog tetőtől talpig highlighteres. Úgy gondolta, hogy annyira finom illata van ennek a miafenének, hogy megkóstolja. Így én is elgondolkodtam, hogy basszus, vajon ha én is figyelmetlen lennék és elől hagynám a dolgaimat, akkor melyik tűnne el Menta pocakjában?!

Tehát, úgy döntöttem, hogy gyorsan letisztázzuk, hogy miket kell igazán elrejtenem előle. 

Egy igazi tündér alapjáraton, de ki tudja, hogy mikor jön gondol egyet, és malackodja össze az egész fejét a sminkjeimmel...

Szerencsére partner volt, és videók formájában örökíthettem meg Nektek, hogy egy-egy termék "hot or not" az ízlése szerint. 

Javában olyan termékeket válogattam ki, amiknek jó az illata. Nem igazán van olyan sminkem, ami büdös lenne, vagy kellemetlen lenne az illata. 

A szájnyalogatást egyértelműen úgy vettem, hogy bejövős a termék, a szájhuzogatást elfordulással pedig úgy értelmeztem, hogy pfúj pfúj.

Na de nézzük is a zsűri véleményét. :)))))

kepernyofoto_2018-01-07_18_47_34.png

Elsőként bevetettem a LUSH rágógumi illatú ajakradírját.

Körülbelül képben vagyok, hogy az édesebb illatokat szereti, ezért egyértelmű volt, hogy ezzel kezdünk.

Na nézzétek meg, nem húzom az időt. :)))

A következő termék pedig a Labellotól a kedvenc ajakvajam, aminek isteni süti illata van a makadámia dió és a vanília miatt.

Nem kellett itt sem sokat várni a reakcióra. :)))))

A harmadik tesztelendő termék a legszuperebb bronzosító az egész világon, a Physician Formula Butter Bronzere

A pina coladára hasonlító illata miatt éreztem úgy, hogy esetleg veszélyben lehet, hogyha a kis kutyám esetleg megkaparintaná.

A Max Factor Pan Stiket csak azért tettem bele, mert a kezembe akadt.

Semmi különösebb illata nincsen, egy semleges illatúnak tökéletes is volt a teszthez.

A kedves bátyó, Tiki is úgy döntött, hogy megnézi, mi a fenét művelünk mi itt. :)))

Bevallom, hogy az utolsó terméknél felhasználtam azt a titkos tudásomat, hogy Mentus rühelli a körömlakkokhoz tartozó bármilyen szagot. Ki lehet üldözni vele a szobából.

Ezért esett a választásom a Chrystalnails körömágy ápoló olajára, aminek elvileg ananász illata van, gyakorlatilag csak kellemes.

Szerintem egyértelműen zárult a teszt! :)))

Az első négy termékem igen erősen veszélyben lenne, ha olyan helyen hagynám, ahol ez a kis gazfickó eléri.

Az utolsó terméket, pontosan ahogy gondoltam, utálta.

Innen is köszönöm Neki, hogy segített ennek a posztnak a megvalósításában! :)

 

 

Köszönöm, hogy velem tartottatok!

XoXo,

KISS from SzanciKISS