Csak a piros!

Nagyon megleptetek azzal, hogy ennyire szerettétek a színek szerinti sorozatom első részét, amiben a kedvenc fekete termékeimről írtam Nektek. 

Úgyhogy ez egyértelművé tette számomra, hogy kutakodjak tovább, és minden kedvencemet színek szerint csoportosítsam. Végree nem kell olyan bejegyzésekbe belesűrítenem őket, amik iszonyatosan hosszúak és közhelyesek. Esküszöm, hogy az ilyen "Elfogytak"c. bejegyzéseim írása vége felé már én untam, ezért sanszos, hogy Ti is. :D 

Na de térjünk rá a sorozat második színére, a pirosra. Gondoltam ha már karácsony, akkor nyomjuk pirosba. :)))

Nem tudjátok elképzelni, hogy mennyire nehéz volt türtőztetnem magam, hogy ne csak rúzsokat rakjak a bejegyzésbe. 

Kemény vagyok, és kibírtam, hogy csak egy rúzsocskát válasszak, ami igazán különleges is.

A másik termék pedig a kedvenc testvajaim közül került ki. 

fullsizerender_4_6.jpg

Melyikkel is kezdjük Manókáim?

Van egy olyan sanda gyanúm, hogy a nem mindennapi rúzsra voksoltok. Na jó legyen, nehogy már én legyek a buli elrontója. :))) 

Jöjjön a Lancome Matt Juicy Shaker, amiből egy igazán gyönyörű árnyalat van meg nekem, ami a  "Kiss ma cherie" fantázia nevet viseli.

fullsizerender_5_5.jpg

A fenti képről kiderül, hogy tényleg nem egy tipikus szájfényről vagy rúzsról van szó. Semmi köze a megszokott tekerős rúzs formához, de még az applikátoros fajtához sem áll igazán közel. 

Tehát kénytelenek vagyunk beérni egy dundi kis szivacskával, amivel először nem könnyű szépen felvinni a színt. 

Na de ácsi, nem ilyen egyszerű a képlet, hogy csak belemártjuk a színbe és akkor már kezdődhet is a móka.

Meg kell erőltetni magunkat, és minden mixer képességünket összeszedni, mivel pont ugyanúgy kell használni, mint egy shakert. Eddig csak pislognunk kellett, amikor egy-egy bárban összerázták nekünk a pina coladát, de most nekünk kell rázni, hogy gyönyörű matt ajkaink legyenek. 

Viszonylag sokáig kell csinálnunk, amíg végre meghalljuk a kis golyócskát, ami eljuttatja a festéket a szivacshoz.

Egy nagyon pigmentált és tartós rúzsról beszélhetünk, ami órákon át fenn marad az ajkakon.

Rengeteg árnyalatban elérhető, ezáltal bárkinek tökéletes lehet akár karácsonyi ajándéknak is. Az ára sem olyan vészes,mivel 7000-8000 forint között mozog. Főleg, hogy ennyire különleges termékről van szó egy ilyen nagy márkától.

Haladjunk tovább. :)))

fullsizerender_3_7.jpg

Erről a csodálatos termékről nem akarok ódákat zengeni, mivel szerintem mindenki hallott már a The Body Shop szuper testvajairól. A kedvenc illataim közé tartozik a képen szereplő epres mellett a szilvás, a barackos és a papayás. 

Úgy gondolom, hogy érdemes kipróbálnotok legalább egy kis tégellyel abból az illatból, ami közel áll a szivetekhez.

Biztos vagyok benne, hogy Ti is szerelembe fogtok esni! :)))))

Köszönöm szépen, hogy velem tartottatok, 

XoXo,

KISS from SzanciKISS