Hogyan legyünk koktélok?

Ugye, hogy nem csak nyáron menők a koktélok?! Szerintem nem vagyok egyedül azzal, hogy képes vagyok akármelyik nap, bármelyik pillanatában meginni egy igazán jó, krémes pina coladát. Jó, reggel nem feltétlen kérek bele alkoholt... :D

Hatalmas sláger lett itthon is Physician Formula nevű márka, ami végre itthon is kapható a dm drogériákban. Nem kapott akkora állványt, mint a többi dekorkozmetikai márka, de ettől függetlenül szerintem kifejezetten sok terméküket hozták be az országba.

Nem túl olcsó márka, egy olyan L'oreal árkategóriára gondoljatok, 5000 forint körül vannak a termékeik.

Az egyik leghíresebb és legikonikusabb termékük a Butter bronzer, aminek köztudottan isteni ananász és kókusz illata van, amellett, hogy bronzosítónak sem utolsó, sőt. Sokszor nézegettem külföldi és magyar bloggereknél egyaránt, mindig is tetszett, de valahogy sosem vitt rá a lélek, hogy több dollárt fizessek csak azért, hogy elrepüljön hozzám külföldről. Amikor nagyon elkap a hév, akkor képes vagyok rá, de szerencsére nem sokszor...

Pont a hozzám hasonló őrültekre csapott le a dm, akik inkább személyesen szeretik megvenni az áhított termékeket. Persze én is rendeltem már online, de csak olyanokat, amiket még csak meg sem tudok nézni élőben. Biztos, hogy nem vagyok vele egyedül, hogy szeretem élőben megnézni előbb a terméket, swatcholgatni és utána megvenni vagy megrendelni.

Először fel sem fogtam, hogy tényleg ott van tőlem 20 centire az igazi és utánozhatatlan Butter bronzer. Sajnos nem minden terméknél van még teszter, de szerencsére ennél van. Azonnal odahajoltam és megszagoltam, hogy tényleg kókusz illata van-e. Ott hidaltam le igazán... Esküszöm, hogy a tengerparton éreztem magam, és még a pina colada hideg poharát is éreztem a kezemben. 

Nem bírtam otthagyni, úgy voltam vele, hogy a fene egye meg, hát mégis csak karácsony lesz, megérdemlem. Egész évben keményen dolgoztam és tanultam, úgyhogy azonnal haza is hoztam annak ellenére, hogy 5500 forint volt, és csak vattakorongért meg arctisztítóért mentem. Szokásos...

Na de kanyarodjunk vissza témánkhoz. Ahhoz , hogy igazi koktél királynők legyünk minimum két tartozékra van szükségünk. Az egyik a Butter bronzer, a másik pedig egy igazi kis trópusi testpermet. 

Nekem ez a nagyon csillogós, csajos Women secret testpermet, aminek édeskés koktél illata van.

img_5243_1.JPG

Na nézzük csak meg közelebbről ezt a kis finomságot.

A dobozát imádom, teljesen nyárias az is, narancssárga és türkizkék keveréke. Szuperül záródik, mivel gombnyomásra nyílik ki. Ezért tökéletes neszeszerbe, nem kell félni, hogy kinyílik és mindenünk tiszta bronz lesz.

Nem egy égetett termékről van szó, hanem kicsit krémesebb az állaga, mint egy normál bronzosítónak.

img_5244_2.JPG

Külön plusz pont, hogyha felnyitjuk, akkor szembe találjuk magunkat egy nagyon jó kis tükörrel és ezzel:

img_5249_1.JPG

Instagrammon megkérdeztem Tőletek, hogy ez a kis bizé mi lehet. Megegyezhetünk abban, hogy kacsaláb. Nem ecset, hanem egy ilyen vékony kis szivacs. El nem tudom képzelni, hogy ezzel bárki szépen és látványosan fel tudja vinni az arcára ezt a terméket.

Na nyugodjatok meg, jön egy swatch is:

img_5246_1.JPG

Ennyire szép és természetes bronzosítóm még sose volt. Annyira könnyű eldolgozni, és olyan gyönyörű lesz a végeredmény, hogy lemegyek hídba. 

Ami külön fontos szempont nálam, hogy vajon érződik-e az arcomon ez a finom illat. ÉS IGEN !!!!! 

Kókusz illatú az arcom, eszméletlen.

Aki meg szeretné lepni magát vagy akár ajádnékba adni egy ilyen szuper állatkisérlet mentes, hipoallergén bronzosítóval, akkor mindenképpen erre a termékre tegyétek le a voksotokat.

Kiemelném, hogy aki nem szereti az illatanyaggal ellátott sminktermékeket, akkor egyáltalán nem lesz a kedvence.

Köszönöm, hogy velem tartottatok,

XoXo,

KISS from SzanciKISS