Képesek vagyunk bármit megvenni?!

Főleg, mi nők... 

Szerintem sokan hallottuk már, hogy állatokkal és gyerkőcökkel bármit el lehet adni. Aranyos figurákkal, szép motívumokkal pedig pláne.

Egyszerűen késztetést érzek arra, hogy megvegyem és hazavigyem és otthon nézegessem, hogy milyen cuki az adott termék, amire beruháztam.

Esetleg, hogyha nem érnénk be ezekkel a csábító tényezőkkel, akkor még azzal is megspékelik általában a márkák, hogy egész alacsony árakon juthatunk hozzá az ilyen termékekhez. 

A cukiság marketingben pedig egyértelműen aranyérmesek a drogériák (DM, Rossmann, Müller). A DM ebben az évben pedig igencsak belehúzott a cuki, jópofa állatos grafikával ellátott termékcsaládok gyártásába.

Először bevetették az unikornisos tusfürdőt, ami akkora lelkesedést váltott ki, hogy szerintem még az is hallott róla, aki nem unikornis vagy drogéria mániás. Az illatmeghatározása pedig fenomenális. Csillag és felhő illatú, ami pont ugyanolyan varázslatosnak hangzik, mint egy szivárványon futkározó unikornis. :D Természetesen nekem is vennem kellett belőle egyet, hihetetlenül cuki és ráadásul 300 forint alatt van.

Aztán pedig jött a kicsit morbidabb, amikor a dinók megették az unikornist c. jelenetes tusfürdő, szintén ebben a varázslatos illatban. Engem nem csábított el, viszont a vagányakabbakat simán. 

Életem szerelem kollekciója pedig a lajháros.

Mindigis imádtam az állatkertekben, amikor végre a odaértünk hozzájuk, és ők annyira "leszarom, hogy mit csináltok" stílusban csak lógtak és nézelődtek, vagy éppen aludtak. Imádnivalóak, és szerintem nem csak én gondolom így.

Természetesen a Balea erre is lecsapott, nem gyengén.

Amikor megláttam a beharangozó Instagramm posztokat már el voltam ájulva. Tűkön ülve vártam, hogy megjelenjen minden egyes darab, amit a képen láttam. Sajnos nem úgy érkezik meg a drogériákba egy-egy kollekció, mint mondjuk a MAC-be, hanem igy csöpögtetve, lajhárosan vándorolnak az üzletekbe.

Szerintem a vattakorongos bejegyzésem óta tudjátok, hogy a széles, nagy és lajháros vattakorongot vártam a legjobban. Azóta is kitartóan várom, hátha megérkezik. Viszont úgy érzem, hogy lassan le kell, hogy mondjak róla. :(

A tusfürdőre, az ajakbalzsamra, a fátyolmaszkra és a 10 darabos zsebikre lecsaptam, minden egyes DM túra alkalmával, amikor megpillantottam egy-egy újdonságot a kis barátommal felcimkézve. 

Minden terméknek nagyon finom eperkrém illata van. Néha néha egy kicsit gyerek köptetőre emlékeztet, de akkor csak röhögök egyet és használom tovább. :D

Mutatom is őket:

fullsizerender_2_5.jpg

img_3803_1.JPG

img_3956.JPG

Ezeket már minimum egy hónapja megszereztem, viszont a héten pedig rátaláltam erre:

fullsizerender_21.jpg

Ennek a képnek azért ilyen a minősége, mert ez egy nagyon aranyos boomerang felvétel, ahogy megforgatom, és abból vágtam ki a képet. A másik oldala még súlyosabb, mivel ott teljesen be van öltözve a kis barátunk a téli időnek megfelelően.

Amit viszont nem vettem meg, az egy csomag wc papír volt, lajhár mintákkal (!!!!). :D 

A legrosszabb benne az, hogy bánom, hogy otthagytam. Súlyos nem?!

A legújabb durranás pedig kicsit kapcsolódik a karácsonyhoz is, mivel a lámás kollekciót kezdték el beharangozni, aki karácsonyi pulcsiban van. 

Nyugi nyugi, már mutatom is:

23559452_1730828016947745_3924483381608924688_n.jpg

Ebből a héten már láttam a testápolót, aminek nagyon finom karamell illata volt. Nem hoztam el, mert nem vagyok a Baleás tubusos testápolók szerelmese.

Természetesen itt is a vattakorongot várom nagyon, hátha valamelyik megérkezik. :D

Egy szó, mint száz, a cukiság marketing egyetemes példája vagyok úgy érzem. :D

Köszönöm, hogy velem tartottatok

XoXo,

KISS from SzanciKISS