3+1 olyan ecset, amik bearanyozzák a napomat

Szerencsére ezt nem kell szó szerint érteni, mivel a mazsolánál és az arany színnél kevés dolgot utálok csak jobban. Jaj és majdnem elfelejtettem, az ALMALEVET. Ez az én top 3 szörnyűségem a halállistámról! :D

Nem panaszkodom, sok ecsetem van szerencsére, de vannak olyanok, amikhez gondolkodás nélkül nyúlok reggelente. Ezekre nem tudok rosszat mondani, vagy maximum csak egy picike hibája van, de azt is el tudom neki nézni, mivel csodás végeredményt tudok velük elérni.

A mai bejegyzésben 3 arcravaló ecsetet fogok Nektek mutatni, és egy pedig szemhéjárnyaló ecset.

Ami a legjobb az egészben, hogy mindegyik ecset 3000 forint alatt van, és még a beszerzésük is roppant egyszerű.

Mutatom is a főszereplőket, és egyben a szívem csücskeit:

fullsizerender_7_3.jpg

Direkt nem akartam őket úgy lefényképezni, hogy csillognak villognak a tisztaságtól, elég ha a díszítés csillog a képen. :D Így legalább látjátok, hogy tényleg használatban vannak.

Na kezdjük a legújabb versenyzővel, az Ebelin alapozó ecsetével.

fullsizerender_8_2.jpg

fullsizerender_6_3.jpg

Mindig is szemeztem az ilyen kialakítású alapozó ecsetekkel, de annyira drágákat láttam belőle mindig, hogy nem volt szívem annyit költeni egyetlen darab ecsetre. Nagyon szeretek sminkszivaccsal dolgozni, viszont az, hogy mindig be kell vizezni használat előtt, kicsit macerásabbá teszi nekem a használatát. Ezért úgy döntöttem 2 hete, amikor megláttam a DM-ben ezt a gyönyörűséget 2500 forintért, hogy egy próbát mindenképpen megér.

Mielőtt megvettem, gyorsan utánaolvastam Krémmánián, hogy milyen vélemények születtek róla. Elég kockázatosnak tűnt a beruházásom, mivel a pár értékelésnek a fele arról szólt, hogy nagyon hullik a szőre. Amellett, viszont olyan szép végeredményt garantál, hogy hihetetlen.

Tehát megvettem. :)))

Amint hazahoztam rögtön azzal indítottam, hogy alaposan kimostam. Körülbelül 4-5 szál kijött belőle mosás közben, de utána kicsit meghuzogattam a benne lévő szálakat, és elég masszívnak tűntek. 

Az első használatoknál tényleg kijött még belőle 1-1 szál, de mostmár szerencsére nem tapasztalok ilyen borzalmakat.

Én eddig mindig 2 csepp alapozót használtam, viszont ezzel az ecsettel bőven elég, hogyha egy kis cseppet nyomok a kézfejemre.

Bámulatos eredményt produkál, de tényleg.

Annyi a titka, hogy körkörös mozdulatokkal dolgozzuk el, és az ecsettel vigyük fel az alapozót, ne pedig az ujjunkkal pöttyözgessük körbe a fejünket.

Második versenyző, az Ebelin kontúrozó/bronzosító ecsete:

fullsizerender_4_5.jpg

fullsizerender_9_1.jpg

Megpróbálok nem ömlengeni, de nagyon nehééééz. Nem létezik olyan reggel, hogy ne használnám. Én inkább kontúr szín párti vagyok, mint bronzosítós, főleg így ezekben a borúsabb hónapokban. 

Egy NYX-es por állagú kontúr palettám van, ami mondanom sem kell, hogy bámulatosan pigmentált. Ezért elég csak hozzáérintenem ezt az ecsetet, és pont annyi színt vesz fel, amennyit kell.

Egyáltalán nem lesz egy éles vonal a végeredmény, hanem ahogy felviszem, már rögtön el is van dolgozva a kontúrom. Ezáltal nem kell perceket töltenem a tökéletes végeredmény érdekében, hanem 1-1 ecsetvonás és kész is vagyunk.

Ami a legjobb az egészben, hogy 1500 forint alatt van ez a kis csoda. Ráadásul jár hozzá egy műanyag kis kupak, ami utazások során nagyon hasznos lehet. Így nem kell attól tartanunk, hogy a neszeszerben eldeformálódik szegénykénk.

Ár-érték arányban verhetetlen szerintem. 

Harmadik versenyző, az Yves Rocher korrektor ecsete:

fullsizerender_3_6.jpg

fullsizerender_10_1.jpg

Ki merem jelenteni, hogy ő a legrégebbi és leghűségesebb társam. 2-3 éve már biztos, hogy megvan.

Ezalatt az idő alatt szerintem egyetlen egy szál sem hullott ki belőle, nem mozog a nyele, szóval hibátlan, na.

Soha nem használtam másra, csak is a korrektor eldolgozására. 

Az a baj, hogy az ömlengésen kívül nem igazán tudok róla mást mondani. :D

Bocsi Manókáim, nagyon gondolkozom, hogy volt-e vele valaha is problémám, de a válasz egy nagy NEM. :D

Az árára pontosan nem emlékszem, de szerintem olyan 2000-2500 forint körül mozog.

Aki megbízható, és olcsó korrektor ecsetet keres, az megtalálta. :))))

A negyedik versenyző, az Ebelin szemhéjárnyaló ecsete:

fullsizerender_5_4.jpg

fullsizerender_11_1.jpg

Ez az ecsetke is elég régóta megvan, és minden alkalommal bevetem, amikor egy sőtétebb színnel akarok füstösíteni, nem pedig barnával. Igen, igen természetesen több szemhéjárnyaló ecsetem van. Kövezzetek meg. :D

Nem hagy maga után éles vonalakat, csak akkor, hogyha nagyon béna vagyok, és sok terméket veszek fel vele.

Általában őt is elég csak beleérinteni az adott színbe, és akkor folyamatosan építgetni, amíg el nem érjük a kívánt hatást.

Egyáltalán nem potyog róla a festék, mondjuk biztos, ami biztos, mindig lepöcögtetem (????) róla a felesleget.

Ő is olyan 1500 forint körüli áron mozog, és neki sem hullanak a szálai.

T e h á t ,  m i   a   t  a n u l s á g ?

Hogy nem kell mindig csak a high-end ecsetekre koncentrálnunk, a drogériák állványain is találkozhatunk igazi kis kincsekkel. :))))))

Köszönöm, hogy velem tartottatok,

XoXo,

KISS from SzanciKISS