Hosszú és dús levendula illatú szempillák?!

Na kis Manókáim, most egy Pinterest okosságnak jártam a végére, hogy tényleg olyan hasznos-e, mint amennyire mondják.

A kiindulópont a levendula illóolaj, amiből egy pár cseppet ( 2-3 csepp) kell tenni a szempillaspirálunkba. Ezáltal

kiírtja a baktériumokat a tubusból, és ha ez nem lenne elég, megnöveszti és dúsítja a szempillákat.

fullsizerender_19.jpg

Ezt a pint körülbelül 3-4 hete olvastam, és azonnal kipróbáltam. Először úgy voltam vele, hogy már egy sokat megélt szempillaspirálba fogom csepegtetni, amit ha tönkretenne az olaj, akkoris bőven eleget használtam majdnem 6 hónap alatt. 

Amire egyáltalán nem számítottam, hogy csoda történt...

Egy szolíd levendula illatot kapunk, és egy nagyon kellemes, krémes állaga lesz a textúrának. 

A szempilláimon az eredményt pedig láthatjátok is, és ugyanazt a spirált használtam mind a két képen.

Ez a kép szeptember 2.-án készült:

fullsizerender_2_3.jpg

Ez pedig ma este, október elsején:

fullsizerender_3_3.jpg

Döntsétek el Ti, hogy megéri-e Nektek azt a kockázatot, hogy ugyanolyan jó marad a spirálotok.

Én egy hatalmas IGEN-t mondanék erre a kérdésre, és azt hiszem, hogy megtaláltam életem pinét. :))))

Köszönöm Pinterest, és azt is, hogy velem tartottatok,

XoXo

KISS from SzanciKISS