Barnulási tippek Hófehérke társaimnak

Manókáim, visszatértem egy olyan poszttal, ami szerintem minden nyaralni, vagy akár csak napozni induló kis olvasómnak jól jöhet! :)

Sajnos nincs alapjáraton egy kreol bőröm, pedig anyukámat még egész életemben soha, de soha nem láttam még fehér bőrrel. Jó, oké nyilván sokat napozik, meg szolizik, de azért örökölhettem volna egy kicsit a nap sugarainak jótékony hatásainak hasznos felhasználásának képességét. Kicsit nyakatekert lett, de remélem, hogy értitek, mire gondolok! :)

Ez az 5 termék egyszerűen csodát művelt a bőröm színével mindössze egy hét alatt. Pedig eléggé fehér voltam, amikor elindultunk nyaralni, mivel állandóan dolgoztam, vagy pedig rohantam valahová. Így körülbelül az esélytelenek nyugalmával és fehérségével indultam útnak. Még azt is belekalkuláltam, hogy nagy valószínűséggel le is fogok égni. 

img_3722.JPG

Fehér bőrű kis manókáim! Ha ezeket a termékeket használjátok, garanciát vállalok rá, hogy nem fogtok maradandóan megégni, és le sem fog hámlani a bőrötök. Egy kis pirulás belefér, de nyugodjatok meg, be fog barnulni!

Az első nem túl esztétikus termék az Eucerin 50 faktoros átlátszó napozó spray-e. Szegény azért néz így ki, mert nem bírta a homokos kis kezünket meg a napozó folyadék együttes hatását. Nagyon könnyű eldolgozni, és tényleg vízálló, ami szerintem hatalmas plusz pont egy napozó terméknek. Az első napokban én is ezzel fújtam magam mindenhol, és maximum egy kicsit megpirultam. Az első napokban muszáj a nagyon magas faktorszám, akkor is, ha nagyon barnák szeretnénk lenni.

img_3724.JPG

A második csodaszer a DM sajátmárkás Sun Dance termékcsaládjából van, egy napozás utáni aloe vera gél, ami egy tényleg nagyon sűrű gél, ami csodákra képes egy napozással töltött nap után. Nevetséges áron, 1200 forintért lehet hozzájutni, és mi ketten használtuk a párommal, és még benne van a fele. Pedig az első napokban konkrétan locsoltuk magunkra, és még így is.

img_3725.JPG

A harmadik termék az én személyes kedvencem, mint hatalmas dinnye rajongó. A Sun Dance idén kidobott egy hab állagú napozó kollekciót, amiben a dinnyésen kívül még epres hab naptej található. Mindkettőnek 30-as a faktorszáms van. Miután már van az embernek egy kis alapszíne, teljesen tökéletes ez a számú védelem. Nagyon szeretem, mert borzasztó könnyű eldolgozni és az illata is mennyei. Annyi hibája van, hogy nem vízálló. Az ára viszont baráti, mivel 1700 forint körül mozog. A mennyisége pedig egészen tökéletes, mivel egy kevesebb, mint egy hétig használtuk mind ketten a párommal, többször újrakentük, és pont elfogyott, mire hazaértünk. Így nem kell azon aggódni, hogy jövőre már nem lehet használni, mert kevésbbé fog védeni a káros sugaraktól.

img_3726.JPG

A negyedik termék is a DM-hez kapcsolódik, a Baleának az egész évben kapható napozás/szolizás utáni tusfürdője. Nyugtatja a bőrt, hűsít, kíméletesen távolítja el a sót és a klórt a bőrről, és nem utolsó sorban segít a barnaság megtartásában. Nagyon finom kókuszos, tengerpart illata van, én személy szerint imádom. Az árát meg különösen, mivel 300 forint alatt mozog.

img_3727.JPG

Az ötödik termék, pedig már a hardcore napozóknak van, ami szintén Sun Dance, ami alapvetően egy szoláriumhoz és napozáshoz való, ami segít abban, hogy még jobban barnuljunk. Bevallom Nektek, hogy én amióta hazajöttem, és van egy kis időm napozni, ezzel kenem magam. 

img_3728.JPG

Láthatjátok, hogy azokon a képeken milyen barna a kezem, amiken fogom a termékeket. Szóval hajrá hajrá próbáljátok ki ezt a sorrendet! :)) 

Köszönöm szépen, hogy velem tartottatok! :)

 

XoXo,

KISS from SzanciKISS