Leleplezem: Trend it UP or DOWN?!

Drága Manókáim, már én is unom, nem hogy Ti, hogy minden bejegyzést azzal kezdek, hogy “jaj, ne haragudjatok, most már tényleg visszatértem!”. Most nem ígérgetek, mert könnyen előfordulhat, hogy nem tudom betartani. Amikor tudok, akkor jelentkezem úgyis! :)

Hatalmas érdeklődés övezte a dm legújabb sminkmárkáját, a trend it up-ot. Még annyira új a márka, hogy nem minden üzletükben lehet kapni, de úgy tudom, hogy a nyár közepére már minden drogériájukban elérhető lesz!

Elsőként csak egy matt rúzst szereztem be, egy korrektort, és egy metálos szemhéjfestéket. Tűrtőztettem magam így is, higyjétek el! :D

Aztán minden dm-ezés során oda-odapillantottam, és megnézegettem a többi terméket is. Bármilyen termékből húztam swatchot, el voltam alélva. A többi termék, amiket a képeken láthattok, azok egyesével jöttek haza velem, mondván, megérdemlem! :D Főleg úgy, hogy minden termék 2000 forint alatt van!

fullsizerender_3.jpg

fullsizerender_2.jpg

Akkor jöjjenek egyesével a termékek.

Kezdjük a kompakt púderrel, aminek már a csomagolásába is szerelmes vagyok. Tükör is van benne, és remekül záródik, ami a Rimmel Stay Matte púderéről nem mondható el. Kicsit nehezebb volt választani, mert nincs átlátszó kőpúdere a márkának, úgy hogy reménykedtem, hogy sikerül belőnöm a színemet, de sikerült szerencsére. Nagyon szépen mattít, egy nehéz munka utáni napon is teljesen jól tartotta a sminkemet. Csak az elmúlt pár napban tértem vissza az elődjéhez, hogy szép legyen még a fotózáson a mintája… Teljesen bolond vagyok.. 

img_2958.JPG

Nálam minden márka sorsa akkor dől el, amikor kipróbálok tőlük egy korrektort. Ez most sem volt másképp, a bőség zavarában egy sima folyékony korrektort hoztam el. Minimum háromféle korrektorral rendelkezik a márka. Van kifejezetten szem alatti karikákra is, viszont annak annyira félelmetes aplikátora van, hogy nem mertem bevállalni. Kellemes víz bázisú korrektorról van szó, egyszerűen el lehet kenni, és nem ül be a ráncokba sem a nap folyamán. Felváltva használom a Maybelline Fit me korrektorral, még nem hoztam végleges döntést az ügyben, hogy melyiket szeretem jobban. Majd elválik!

img_2959.JPG

A matt rúzsok először az árukkal nyűgöztek le, mivel 799 forintban kerülnek, és már a kinézetük is nagyon minőségi. Ami engem azonnal le tud nyűgözni, amikor egy rúzsba bele van nyomva a márkajelzés. Ezáltal még egy plusz pont a trend it upnak! A színek gyönyörűek, kár, hogy csak körülbelül 10 matt árnyalattal rendelkezik, remélem, hogy még bővülni fog a kínálat. Nekem a 410-es van meg, ami egy narancssárgás, piszkos rózsaszínes árnyalat, ami nagyon tavaszias. A tartóssága, és az állaga ilyen árban verhetetlen szerintem. Az AVON matt rúzsai vannak még ilyen áron, amik szintén szuperek, és mindkét márka matt rúzsa maga a csoda.

fullsizerender_7.jpg

Mivel a szememet imádom a leginkább sminkelni, ezért egyértelmű volt, hogy ebben a kategóriában fogom halmozni az élvezeteket. 

Beszereztem egy bronzos szemhéjtust (020-as árnyalat), ami azt állítja, hogy vízálló. Ha ez nem lenne elég, még nagyon pigmentált is. A kezemről elég nehezen lehet eltüntetni, viszont a szememről egy jó pár óra után ilyen foltokban eltűnik. Még csak egyszer használtam, lehet valamit tökéletesíteni kell a felvitelen, de ha rájövök a mottójára, akkor közölni fogom Veletek! :)

fullsizerender_5.jpg

A szimpla szemhéjpúdereik is bomba áron vannak, mivel mindössze csak 699 forint egy-egy darab mono szemhéjpúder. Én egy khaki árnyalatot szereztem be, ami a 020-as árnyalat. Nem egészen matt, egy kis szatén finishe van, nagyon egyszerű a felvitele ecsettel is. Egész nap megőrzi a színét. Mivel nem olyan intenzív a pigmentáltsága, így tökéletes a hétköznapokra is.

fullsizerender_1.jpg

Különlegességek is vannak a márkánál szemhéjpúderek terén, például az elasztikus szemhéjpúderek. Nagyon finom állaguk van, kicsit olyan hatása van, mintha krémesek lennének, közben pedig mégsem. Nekem a 050-es árnyalat van meg, ami egy kicsit szürkés-ezüstös-lilás árnyalat. Gyönyörű fénye van, csillog is, úgy hogy hatalmas telitalálat nálam. Úgy a legszebb, ha az ujjammal viszem fel, ecsettel nem lesz olyan intenzív.

fullsizerender_6.jpg

A legeslegnagyobb szerelmem pedig a metálos szemhéjpúder, ami valami eszméletlen pigmentált és tartós. Már a drogériában éreztem, hogy nagy lesz a szerelem, de nem képzeltem volna, hogy ekkora. A bolti swatch nagyon intenzív volt a 010-es árnyalat, és annyira csalódott voltam, amikor az ecsetes felvitel után elmaradt az a hatás, de úgy teljesen. Kitaláltam, hogy jó, akkor ujjal viszem fel. Így pedig egyszerűen teljesen kész vagyok tőle. Nagyobb szerelem, mint a Maybelline colour tattoo pink gold árnyalata. Kifejezetten könnyű a felvitele és egy teljes nap után is ugyanúgy ragyog a szememen, mintha csak most kentem volna fel.

img_2945.JPG

Összességében, szerintem a trend it up teljesen méltó a nevére, mert egyértelműen UP a teszt végeredménye! :))

fullsizerender_9.jpg