5+1 ajaktermék ami, mindig megtalálható a táskámban

Sosem szerettem a kis táskákat, mindig az ilyen jóó nagy, malaclopáshoz is alkalmas táskák álltak közel a szívemhez. Ezért rengeteg mindent hordok mindig magamnál, nehogy valami pont akkor kelljen, amikor nincsen nálam. Sajnos ez azzal is jár, hogy eltűnnek benne a dolgaim, és egyszerre 4, de megesik, hogy akár 5nél több akajtermék is lapuljon a táskám mélyén, vagy az egyik oldalzsebében.

 

Ami kötelező, az egy jó ajakbalzsam. Egy igazi nő nem indulhat el olyan szájbalzsam nélkül, ami megmenti egy-egy olyan pillanattól, amikor már darabokban esik le a szánk, mert annyira ki van száradva.

img_2609.JPG

Az én kedvencem ebben a témában egyértelműen az Yves Rocher balzsamjai. Szerintem verhetetlenek. Eddig csak a makadámiadiósat használtam, viszont abból már a 3. tubussal. Én, mint makadámiadió imádó, teljesen elégedett vagyok azzal, amit ez az ajakbalzsam nyújatni tud. Jól hidratál, az illata teljesen makadámiadióra emlékeztető szóval egy élmény felkenni. Nem olyan rég beszereztem egy meggyes változatot is, de nem akartam kinyitni, kibírtam, mert legalább 20 szájbalzsamom van nyitva itthon, ha nem több. A kis papagájos egy limitált kollekció része volt, de mindenképpen szükségesnek éreztem, hogy őt is megmutassam Nektek.

 

A következők már rúzsok és szájfények lesznek, úgyhogy most kezdődik csak az izgalmas része. :))))

img_2614.JPG

Nagy szerelmese vagyok a NYX márkának, ezért teljesen egyértelmű volt, hogy minimum egy ajakterméke helyet kapott a táskámban. A matt rúzsait egyszerűen imádom, a színárnyalatait, a tartósságát és még ki sem szárítják az ajkaimat. Két szépséget birtoklom ebből a kollekcióból, az egyik a Netural Neurel, a másik pedig a Euro Trash. Mind a kettő egy nude árnylat, viszont az egyik egy mályvás rózsaszínes nude, a másik pedig egy téglásabb szín. Igazából mindenhez passzolnak, tehát napközben is felkenhetem, ha egyszercsak úgy döntök, hogy én mégis szeretnék magamon egy kis rúzst.

 

img_2611.JPG

A másik terméke a márkának pedig a Lip Lingerie folyékony matt ajakrúzsok. Ezzel gondolom nem leptem meg senkit, mivel ennek a rúzsnak akkora visszhangja van, hogy minden nő beszerzett már belőle legalább egyet. Utána pedig lavinaszerűen az összes kelleni fog majd belőle… Rosszabb, mint a bélyeggyűjtés. Nekem két árnyalat van meg belőle, az Embellishment és az Exotic. Az előbb említett egy szürkés-lilás nude, ami kicsit extrémebb, viszont gyönyörűen mutat. Az utóbbi pedig egy gyönyörű téglás-vöröses árnyalat, ami egy szimpla hétköznapot is úgy fel tud dobni, hogy csak na. 

img_2612.JPG

A harmadik termék pedig a MAC ikonikus matt rúzsa, a Velvet Teddy. Gyanítom, hogy ez a rúzs, majdnem mindenkinek jól áll, mivel ennél szebb nude-barna színt, még nem sokszor láttam. Először amikor felkentem, nem volt akkora a szerelem kettőnk között, valahogy nem éreztem magaménak. Majd következett a második, harmadik felkenés, és utána már nem volt megállás. Ez az a rúzs, amit tudtam használni a náthás időszakomban is, mert nem látszott rajta annyira, hogy elkenődött, vagy bármi történt, mintha egy másik rúzst kentem volna fel. Ha gondolkodtok egy MAC rúzs vásárlásánál, akkor ne habozzatok, mindenképpen szükségetek van legalább egy darabra!

img_2613.JPG

A negyedik termék, tőlem meglepő módon, egy Alverde rúzs. Nem igazán vagyok a márka nagy híve, egy darab termékem van ezen a rúzson kívül tőlük. Egy limitált kiadás része volt, még olyan karácsony környékén lehetett lecsapni rá a dm üzletekben. Valami hihetelen lilás nude színről van szó, azonnal beleszerettem. 1500 forint körül volt az ára, viszonylag sok terméket kapunk ezért a pénzért, és nagyon kényelmes viselet az ajkakon és nem is kenődik el. Leginkább akkor szoktam felkenni, amikor szürke szemsmink van rajtam, de egy rózsaszínes sminket is képes feldobni. Nem akkora joker, mint a NYX matt rúzsok, de közel olyan!

img_2615.JPG

Az ötödik, és egyben utolsó rúzs, ami lapul a táskámban az az AVON matt rúzsa. Ár-érték arányban egyszerűen verhetetlen szerintem. Konkrétan 1000 forintért kapunk egy olyan szuper matt rúzst, hogy valami hihetetlen. Nekem van 4 árnyalatom belőle, és mindegyiknek a formulája tökéletes. Nagyon könnyen kenhetőek, nem szárítják az ajkakat, majdnem olyan, mintha nem lenne a szánkon semmi. A legnagyobb kedvencem mind közül a Marvelous Moccha, ami egy halvány barna árnyalat. Sokáig itthon próbálgattam, hogy ez most jól áll-e nekem, vagy most mi van, aztán szerelmesek lettünk egymásba. 

Köszönöm, hogy velem tartottatok!:))

XoXo, 

KISS from SzanciKISS