Szépség kuka: Újra vagy soha többet?

Manókáim, amióta elkezdtem Nektek blogolni azóta gyűjtögetek, mint valami megszállott, hogy majd ebből milyen jó kis posztot fogok írni. Gondolom kitaláltátok, hogy az elfogyott termékeimről lesz szó, és egy "élmény beszámolót" is kaptok mellé! :))))

Kineveztem egy nagyon kis mutatós kosárkát a gyűjtésükre, ebben is fogom őket fényképezni, mert ezek az üres flakonok sok mindennek mondhatóak, csak dekoratívnak nem.

img_2349.JPG

img_2352.JPG

Ismét különböző kategóriákra szedtem Nektek, hogy könnyebben el tudjatok igazodni a termékek tengerében! :)

Arcmaszkok

img_2355.JPG

Ha valaki, akkor én imádok új arcmaszkokat kipróbálni. Ez számomra egy olyan pihentető élmény, amivel sokszor meg szoktam jutalmazni magamat!

Mindannyian megérdemeljük, úgy hogy Manókáim, arcmaszkokra fel!

A két hatalmas kedvencem a Garnier új fátyolmaszkjai, amik mellett nem lehet elmenni szó nélkül. Már az érzése is csodálatos, hogy nem kell a kenegetéssel bajlódni, egyszerűen csak kivesszük a tasakból és feltesszük az arcunkra. Nem kell kenegetni össze vissza, hogy "jaj, túl sok/ kevés.." borzalom... Nem vagyok a tasakos krémes arcmaszkok híve, mert mindig többet szánnak a fejemre, mint amennyi kell rá szerintem. Pedig higgyétek el nekem, ha valakinek, akkor nekem nagy fejem van! :D

Három fajta létezik eddig, amikből én kettőt próbáltam: a Freshness-t és az Aquabombot. Bevallom Nektek, hogy a Freshness annyira bejött, hogy már lapul egy tartalék a szekrénybe, várja hogy megjutalmazzam magam vele. Olyan selymesen puha lesz tőle az arcom, és esküszöm, mintha visszaszállna belé az élet egy átdolgozott nap után. Pontos indokot nem tudok mondani, hogy miért a zöld csomagolású áll közelebb a szívemhez, csak jobb érzés az én arcomnak utána. Ennyi :)))

A maga 700 forintját maximálisan megéri!

A másik kis próba arcmaszk a The Body Shop terméke, ami a Himalájai agyagos arcmaszk, különféle száraz növényekkel gazdagítva. Őszinte leszek, ahogy eddig mindig. Utáltam. Felkenni jópofa volt, fényképezkedtem is vele, teljesen Fionának éreztem magam. Nem ez a probléma. Az a sok száraz levél a fejemen.... Mindenhol ott volt.. Esküszöm Nektek.. A hajamban még másnap is találtam. És alig tudtam leszedni vizes törülközővel, már majdhogynem kapartam az arcomat. Hatalmas nem. Lehet valakinek bejön, hogy magára ken egy egész száraz bokrot, de én soha többet nem kérek belőle.

Arcápolás

img_2358.JPG

Lerágott csont, hogy a Garnier micellás vizét mindenki mennyire imádja, köztük én is. Viszont itt van ez a kétfázisú, olajos verzió, amit alig vártam, hogy végre elfogyjon. Nem húzta a bőrömet, meg semmi ilyesmi, csak amikor egyszerre több vattakorongot kellett elhasználnom, akkor állandóan rázogatni, mert nagyon hamar kettéválik. Nem volt komfortos használni, na. Szerintem nem fogom újravenni, sokkal egyszerűbb a sima, rózsaszín kupakosat megvenni.

Az a Balea arclemosó kendő, maga volt a megtestesült csoda. Természetesen limitált kiadású, és csak dobozzal együtt lehet venni, ami valljuk be, nem túl előnyös. NEKEM CSAK EGY DOBOZRA VAN SZÜKSÉGEM, de rengeteg törlőkendőre! :(((((((( Annyira finom trópusi gyümölcs illata volt, nem húzta a bőrömet, könnyen leszedte a sminket, áhh szerelem. Aki még nem vett belőle, és még lát a dm-ekben, csapjon le rá. Még a dobozkája is szép rózsaszín! 6-700 forintot mindenképpen megér, főleg, hogy 2 csomag kendőt kapunk a dobozkával együtt ezért az árért!

Végül az a kis csöpp stift a The Body Shoptól van, ami E-vitaminos szemkörnyékápoló. A hűtőben kell tartani, így hűti a kis püffedt táskákat a szem alatt, valamint fel is ébreszti az ember lányát. A felébredéses résszel teljes mértékeben egyetértek, viszont azt nem tudnám teljes meggyőződéssel állítani, hogy kisebbek lettek a bőröndjeim utána. 3300 forintot nekem ez nem ér meg még egyszer, én csodát vártam tőle, úgy hogy a barátságunk itt véget ért. :(

Smink

img_2359.JPG

Lelövöm a poént, mindkét terméket már legalább kétszer vagy háromszor újravettem. Az alapozó szerintem elég sokáig tartó szerelem lesz, mert amikor használok alapozót, én teljesen megvagyok elégedve a Maxfactor Facefinity nevű áldással. Nagyon könnyű eldolgozni, nem lesz tőle maszkhatású az arcom és nem is folyik le napközben. Mondjuk én azért púderrel mindig fixálom, de nem hiszem, hogy csak a púder érdeme lenne az egész. Ha kerestek egy jó alapozót, akkor mindenképpen próbáljátok ki egyszer, ha máskor nem, legalább Glamour napokon. Olyankor 2500 forintért lehet hozzájutni, de lehet, hogy valahol már 2000 forintért is. Ki kell fogni a jó akciókat mindig! 

A másik termék pedig az Essence szempilla és szemöldök zseléje, amit én csak a szemöldökömre használok fixálás gyanánt, hogy úgy álljanak azok a rakoncátlan szálak, ahogy én szeretném. Azt a pár száz forintot megéri amennyibe kerül, biztos hogy nem fogok több ezer forintokat kifizetni egy ÁTLÁTSZÓ zselére kérem szépen. Azért had ne má'! 

Hajápolás

img_2361.JPG

Egyik termék sem kísérleti fázis után került a kosárkámba, mind a három egyaránt szuper termék!

Hatalmas IGEN-t szavazok meg mindnyájuknak, persze úgy, hogy már mindből van is utánpótlás.:))))

A Dove Illuminating Nourishment balzsamját imádom, mert nem fogy annyira gyorsan, mint ahogy a balzsamoknál megszokott, és nagyon finom illatú lesz tőle a hajam. 1000 forint körüli áron kapható, és minden fillért megér. Mellékesen megjegyzem, hogy a samponjával együtt!

A Pantene Pro-V Intensive Repair samponja pedig a fő eleme a hajápolási rutinomnak. Mással nem vagyok hajlandó megmosni a fejbőrömet. Csak és kizárólag erre a samponra esküszöm, ha a hajtövekről van szó. Ő is 1000 forint körül mozog, zokszó nélkül megér annyit. Nekem még többet is megérne.

( Pantene, ez nem azt jelenti, hogy szeretném, hogy emelkedjenek az áraid, puszi :* )

A harmadik pedig az AVON egyik hajvégápoló olaja, amit nagyon szeretek, nem nagyon folyós, lehet kontrollálni, és még az üveg sem tiszta olaj a használatok után. Ha jó ajánlatot fogunk ki, akár már 600 forintért hozzá tudunk jutni. Egy próbát mindenkinek megér.

Dezodorok

img_2360.JPG

A Dove beauty finish fújós dezodora már hosszú hónapok óta a kedvencem, és nem nagyon látok esélyt arra, hogy valaki le tudja taszítani a trónról. Ráadásul még alkohol sincs benne, ez pedig külön öröm!

A másik dezodort egy PixiBag-ben kaptam, mert magamtól biztos, hogy nem vettem volna meg. Ez egy rettenet. Magát az "illatot" is megkaptuk, de az is olyan szörnyű volt, hogy a fürdőszobában elfújkodtam, mint illatosító. Ezt pedig rendeltetésszerűen elhasználtam... Az hagyján, hogy büdös, de ilyen vizes permetet fúj az ember hónaljára, ami szerintem minden csak nem kellemes. Esküszöm Nektek, hogy majdnem térdre rogytam, olyan hálás voltam, hogy végre valahára elfogyott.

Fogápolás

img_2362.JPG

Sajnos érzékenyek a fogaim, így mindig valami olyan fogkrémet veszek, amiről tudom, hogy védi is a fogaimat. Ilyen téren szerintem a Sensodyne verhetetlen, tőle fogyott most el a Whitening fajtájú. Szerettem, nem volt erős mentol íze, véleményem szerint még fehérített is. Bármikor újravenném. Kiemelkedő élményt nem nyújtott, de alternatívának tökéletes.

Testápolás

img_2363.JPG

Ha valami állandó a szépségápolási palettámon az a The Body Shop egyik, de leginkább több, testvaja. Mindig kell hogy legyen itthon. Ez most éppen a papayás változat volt, de nálam a top illatok a barack, az epres és a cukros szilvás. A legdurvább pedig az, hogy miután elfogyott a dobozokból a termék, én csak kitörlöm őket zsebkendővel és gyűjtöm őket, mert annyira mutatósak és illatosak maradnak nagyon sokáig. Testvaj szipussá lehet válni tőlük 2 perc alatt!

Kézfertőtlenítés

img_2364.JPG

A dm-ben lehet kapni ezeket a rémesen cuki kézfertőtlenítőket különböző tokokkal együtt. Nyilván semmi szükségünk hozzájuk tokra, de egy igazi nőnek bármi ilyen hülyeséget el lehet adni. Pláne nekem.... Most fogyott el belőle a  mangós, aminek valami isteni finom illata van, nincsen egyáltalán erős alkohol illata, nem is csíp és még gyorsan meg is szárad. Mi kell még? Igaz, hogy 500 forint, és nem túl nagy mennyiség, de tényleg sokáig elég. Ő nekem a kézfertőtlenítő szerelmem, addig fogom újravenni, amíg csak gyártják.

Fürdősó és társai

img_2365.JPG

Ugyanúgy jutalomként használom őket, mint az arcmaszkokat. Ha elegem van és fáradt vagyok tuti, hogy kinyitok egy fürdősót, vagy egy fürdőkockát.

Az első egy gránátalmás narancsvirágos fürdősó, kellemes volt, de olyan eszméletlen élményt nem nyújtott. Pár száz forintot megér.

A második kis organza tasakban egy görögdinnyés fürdőkocka volt, aminek nagyon finom erőteljes dinnye illata volt, és annyi tápláló olaj volt benne, hogy élmény volt a fürdés után a bőrömhöz érni. Nem is kellett utána testápolóznom. Ilyet biztos, hogy még kell vennem, mert nagyon szuper.

A harmadik pedig egy gyerekeknek való fürdősó mandarinnal és karamellel. A karamell miatt nem hagyhattam ott. Nagyon vicces volt, mert neon zöldre színezte a vizet. De ő sem hagyott bennem különösebben nagyobb űrt, hogy jajj már nincs itthon több.

Szappan

img_2366.JPG

Még nyár végén találtam a Tesco egyik eldugott részén 311 forintért. Ilyen olcsón egy Dettol szappant el kell hozni! Igazából nagyon szeretem a hab állagú szappanokat, de ez valahogy kicsit szárította a kezemet. Pedig az illata valami mennyei volt. Sokáig is elég volt, de nem fogom újra venni, mert borzasztóan utálom, amikor érzem, hogy húzódik a bőr a kezemen.

Tusfürdők

img_2367.JPG

Ha valaki bejön a fürdőszobámba, akkor rengeteg Balea tusfürdőt fog találni, mert imádom őket. Az áruk verhetetlen, és a limitált kollekcióikért megőrülök. Ez konkrétan a napozás utáni tusfürdője, aminek nem is tudom kókuszos naptej illata van, de valami eszméletlen. Nyáron kötelező darab!

A második egy hab tusfürdő az Oriflame-től, menta illattal. Elfogyni elfogyott, semmi különöset nem tudok róla mondani. Nem venném újra, elég volt egyszer.

Az utolsó pedig az Original Source mangós makadámia diós illatú tusfürdője. Annyit tudni kell erről a termékről, hogy 100%-ban vegán. Finom illata van és jó is volt vele zuhanyozni, de nem adott egy olyan élményt, mint amit reméltem tőle. Nem vagyok benne biztos, hogy még újra fogom venni.

img_2368.JPG

Drága Manókáim, kiürült a kosárkám, köszönöm, hogy velem tartottatok, hétvégén még jövök! :))))

XoXo, 

KISS from SzanciKISS