KYLIE lipkit vámmentesen Pécsről?!

Manókáim, a mai egy igazán különleges bejegyzés lesz, mivel arról a KYLIE lipkitről lesz szó, amit itthon is be tudtok szerezni!!!!!

Személy szerint én nem akartam kiadni majdnem 10 ezer forintot egyetlen egy folyékony rúzsra, ami mire ideér biztos, hogy lesz 20 ezer, mert rádobnak egy szolid kis vámot...

Nem, nem üzletekben lehet kapni, hanem ennél egy sokkal kényelmesebb megoldást fedeztem fel már bő 2 éve a különleges holmik rendelésére, ahova már ez a kis csoda is eljutott. 

Na de először a termékről, Majd csak utána tudhatjátok meg a lelőhelyet, addig pukkadozzatok csak a kiváncsiságtól! :))))

KYLIE Lipkit Brown Sugar árnyalat ( 2990 forint)

img_2017_1.JPG

A dobozról szerintem nem kell sokat mondanom, az ikonikussá vált száj látható, amiről az általunk választott árnyalat folydogál szépen diszkréten lefelé.

Tudom, tudom, mutassam már a belsejét.

img_2019_1.JPG

Először, amikor kiválasztottam ezt az árnylatot magamnak, kicsit féltem, hogy mi lesz, ha hordhatatlanul barna lesz? Mert akkor ki nem megyek vele az utcára az hét szentség...

De mint okos és felkészült sminkmániás, beütöttem gyorsan az árnyalat nevét és a folyékony rúzs márkáját Instagramon, Itt megnyugtattam magam, hogy senki sem néz úgy ki, mintha beleestek volna arccal egy pocsolyába. Tehát erre esett a választásom.

A ceruzája nagyon krémes, semmi erőkifejtés nem kell hozzá, hogy fogjon, ergo nem fogja lekaparni a szám körvonalait.

A folyékony rúzs, az pedig ááááá, gyerekek....

Olyan illata van, mint valami nagyon finom krémes vaníliás sütinek.. Valami eszméletlen.. 

Jó arc leszek, nem húzom az agyatokat és megmutatom a swatchokat! :)

img_2021_1.JPG

A nagyobb szívecske maga a folyékony rúzs, a kisebbik az pedig az ajakkontúr ceruzája.

Ha esetleg nem győzött volna meg titeket a dolog eddig, akkor most csak nézni fogtok magatok elé percekig attól tartok...

Mondom jó szuper, megcsináltam a képeket, letörlöm egy üres PAPÍRZSEBKENDŐVEL!

Ahha... De aranyos kis naív vagy Szandika!

Az eredmény:

img_2023_1.JPG

A zsepit elvesztettük... Ő nem élte túl... Szegénynek még a cafatai láthatóak benne.. A ceruzát gond nélkül levitte, de konkrétan amikor odaértünk, hogy akkor a rúzst is el kéne távolítani, azt hittem, hogy CSISZOLÓPAPÍRT fogok.. 

Gyorsan fel is adtam, lementem a fürdőbe, hogy akkor adok én neki, lemosom vízzel.

Szerintem ha tudna hangosan röhögni rajtam az a szívecske, akkor fulladozott volna a nevetéstől..

Konkrétan csak úgy siklott rajta a víz... Aztán úgy döntöttem, hogy vége a szórakozásnak, a kétfázisú micellás víz levitte... Azért ha az sem távolította volna el, kicsit megijedtem volna, hogy fogok így ma emberek közé menni! :D

Csak megsúgom skacok, hogy ez szájon is ilyen strapabíró! 

img_2016_1.JPG

Ezt a képet, olyan délután 2 körül csináltam és utána ettem ittam, rengeteget beszéltem, a kézfejemet puszilgattam néha tesztelésből, hogy látszik-e valami, de SEMMI!

Este 7 körül döntöttem úgy, hogy jó, akkor lemosom most már a sminkemet.

Na de hogy honnan szereztem?!

Ahonnan a legtöbb táskámat, az órámat, a legeslegelső EOS ajakbalzsamomat, és még sorolhatnám...

Gyerekek, Klaudia Rendelés!!!!

Ha van ember a Földön, akit tiszta szívből tudok ajánlani bárkinek, az drága Horváth Klaudia!

Olyan gyönyörű dolgokat árul, és ráadásul úgy, hogy máshol nem is nagyon tudnád megszerezni, főleg nem ilyen minőségben!

Most nézzétek meg, milyen irtó cuki levélkét kapunk minden rendeléshez!

img_2018_1.JPG

A személyiségén és a termékein kívül talán azt szeretem a legjobban az egészben, hogy nála nincsen előre utalás, hanem amikor te ott állsz a Posta Ponton, hogy akkor átveszed a terméket, akkor kell fizetned.

Ott már teljesen meg vagy nyugodva, hogy biztos, hogy nem kavarodott el a pénzed, és azt kaptad érte amit szeretnél. ( Ez természetesen csak a legelső rendelésnél lehet kérdés, mert utána már közel az életedet is rá mernéd bízni!)

Egy szó mint száz, ha szeretitek az igényes holmikat ( KI NE SZERETNÉ?!) , akkor mindenképpen kukkantsatok rá Klaudiám oldalára, Instagrammon Klaudia Rendelés néven találhatjátok meg, Facebookon pedig a saját kis nevével, található meg, mint Horváth Klaudia, de beteszem ide Nektek a logóját, és ha rákattintotok, egyből ott lesz a Facebook profilja! :)

Köszönöm, hogy ma is velem tartottatok! :)

XoXo

KISS from SzanciKISS