Krémmánia Beauty Box bontogatás

Azzal kezdeném, hogy már az elképzelést is imádom, ami alapján készült ez a doboz.

Gondolom senkinek sem kell bemutatnom a Krémmánia.hu oldalt, mivel ha valamilyen szépségápolási termékről szeretnénk jobban tájékozódni, akkor erre az oldalra kattintunk, ha megbízható véleményekre szeretnénk alapozni.

És hogy mi köze a két dolognak egymáshoz?

Hát csak annyi, hogy a legtöbbet és legjobban értékelt termékeket tették bele ebbe a kis csodába.

Nem akarom lelőni a poént, de NUXE és Paula's Choice?! 

Ki az aki erre a dobozra azt tudja mondani, hogy "Pfújj, te Rozi, hát aki ezt összerakta se normális...."

HÁT OLYAN, AKI IGAZÁN NAGY SZÉPSÉGÁPOLÁS FÜGGŐ, BIZTOSAN NEM!!

Elég a pofázásból, mutatom a részleteket! ;)

img_1932.JPG

Már a doboz kivitelezése is megér egy misét, engem már csak ezzel teljesen megvettek. A kis szalmaszerű tömőanyag, a rózsaszín selyempapírral teljesen hercegnős.

AVON Nutra Effects Selymesen Hidratáló Többfunkciós testápoló chia magokkal (1500 forint körül mozog 200 ml)

img_1954.JPG

Az első, és egyetlen teljes kiszerelésű termék az Avontól érkezett, és nem mondom, hogy biztos lettem volna abban, hogy szeretni fogom ezt a terméket, 

Nekem a No.1 testápoló, az The Body Shop testvajai, amiket nálam nagyon nehéz, vagy inkább nem lehet felülmúlni.

De mondom, oké, kipróbálom ha már a Krémmánián annyi pozitív visszajelzést írt róla.

Hát tényleg olyan amit ígér, nem hagy ragacsos érzetet, hamar beszívódik, és valami ISTENII illata van. 

Nem szagolgattam még chia magot, de ha ilyen, akkor mindenkinek ilyen gyertyát vennék karácsonyra ha létezne.

Hallod IKEA, csak egy ötlet! ;)

Bioderma Sensibio H2O Micellás víz (1600 forint 100 ml)

img_1955.JPG

Ez az a termék, amit biztosan, hogy minden sorstársam el fog használni, mert ki ne szeretné a micellás vizeket?

Pláne, hogy Bioderma, ami minden bőrtípusra tökéletes, mivel érzékeny bőrre lett kifejezetten kifejlesztve.

Ezt a márkát nem lehet drogériákban kapni, hanem ezt kifejezetten csak gyógyszertárakban lehet kapni, vagy pedig webshopokban.

Joico Deep-Penetrating Reconstructor Hajújraépítő Balzsam (kb. 6000 forint 150 ml)

img_1956.JPG

Mi a dobozkánkban egy 50 ml-is kiszerelést kaptunk, amire már nagyon kíváncsi vagyok.

A márka minden olyan csajszinak ismerős lehet, aki kicsit is jobban foglalkozik a hajával. 

Mivel ez egy prémium hajápoló termék, aminek elég borsos az ára teljes kiszerelésben, de így legalább mindenki kipróbálhatja, és ha nem tud élni nélküle, szólni kell mindenképpen a Mikulásnak! :))

NUXE Többfunkciós száraz olaj (kb. 4500 forint 50 ml)

és

NUXE Creme Prodigieuse fáradtság elleni hidratáló krém (kb. 6000 forint 40 ml)

img_1958.JPG

Ez a márka izgatta legjobban a fantáziámat, a következő márkával együtt, úgyhogy itt már a belsejével is levett a lábamról ez a csoda cuki kis rózsaszín doboz.

Az olajat használhatjuk testre, arcra, valamint hajvégekre is. De úgy gondolom, hogy egy ilyen prémium olajat az arcomra fogok kenni mindenképpen, aztán majd beszámolok Nektek róla, mint mindenről, hogy hogyan vált be! :)

A krém is izgisen hangzik, mert valljuk be, ki nem fáradt, így az év vége felé?

Ugye, ugye mindenkinek jól jön ez a kis csoda! 

Paula's Choice Resist Daily Pore -Refining Treatment 2% BHA (kb. 12000 forint 88 ml)

img_1961.JPG

Mint ahogy már beharangoztam, nem egyszer, ez a márka hatalmas izgalommal töltött el, már akkor is, amikor még csak gondolkodtam azon, hogy megrendeljem-e a dobozt.

Hát engem meggyőztek, amikor beletették ezt a márkát, és már nyomtam is a KOSÁRBA gombra!!

Nagyon meglepődtem, hogy ekkora adagot kaptunk belőle, konkrétan 30 ml-t, mert már ez is 4500 forint körül mozog. 

(A MINDÖSSZE 4990 FORINTOS BOXBAN!!!!!!!!)

Annyit kell tudni a márkáról, hogy ők nem az arcradírozásban hisznek, hanem a hámlasztásban.

Úgy gondolom, hogy ízelítőnek csak ennyit kaptok, viszont egy teljes bejegyzéssel fogok jönni az én kis hámlasztómról! :)))))

Zendium Complete Protection fogkrém (kb 1300 forint 75 ml)

img_1959.JPG

Jó a kép, mi? :D Csak most láttam meg, hogy milyen szépen sikerült fordítva beleraknom a fogkrémet! Tapsot nekem!  De legalább lelőttem a poént Nektek, bocsesz! :D

Már használtam egyszer ilyen fogkrémet, és rossz érzésem nincs vele kapcsolatban, mint mondjuk egy húsízű Elmexel, de nem is egy Himalaya Herbals vagy egy Sensodyne.

Természetesen el lesz használva mindenképpen ő is! :)

 

Nagyon szépen köszönöm a Krémmániának a többi sorstársam nevében is, hogy egy ilyen szuper boxot összehozott, és igazán remélem, hogy nem ez volt az első és utolsó! :)))

Nektek pedig köszönöm, hogy velem tartottatok! :)

XoXo

KISS from SzanciKISS