Sleek makeup zsákmányok + tapasztalat a rendelésről

A mai bejegyzést kezdjük egy képpel,  szögezzük le, hogy nem én csináltam, de majd megértitek, hogy mit szeretnék vele szemléltetni. :)

sleek.jpg

Na ugye, ugye, hogy leesett az állatok ettől a képtől?:)))

Hát elhihetitek, hogy amikor megláttam a Sleek Facebook oldalán, nekem is tévútra tért a tüdőmbe tartó levegő...

Megfontolt online vásárlónak tartom magam, de ezután azonnal rohantam is a bankkártyámhoz, hogy én most a képen szereplő összes dolgot megveszem.

Jóó, természetesen csak egy rúzs került a kosaramba, valamint a pillangókat sem rendeltem meg.:)))

A rendelést még szeptember elején adtam le, a Sleek MakeUP weboldalán, amiről annyit kell tudni, hogy egy angol cég, tehát vámot nem kell fizetnünk a termékek után. 

Valamint azt ígérik, hogy 7-15 napon belül megérkezik a kis csomagunk. Azt kell mondjam, hogy én kifejezetten a 2 hetes érkezésre számítottam, de megérkezett olyan 10 nap körül, ami még szebbé tette a szállításról alkotott véleményem!

A szállítási költségek pedig úgy alakulnak, hogy 30 euró feletti rendelésnél ingyenes, az alatt, pedig 7-10 euró közötti összeg, már nem emlékszem pontosan.

Na, szerintetek melyik opciót választottam? :)

Aki azt mondta, hogy: "BIZTOS, HOGY ELKÖLTÖTTE MIND AZ 30 EURÓT, NEM LÉTEZIK, HOGY POCSÉKBA MENT VOLNA EGY RÚZS ÁRA!"

Annak gratulálok, mert helyesen tippelt! :)))

EXTRA SZUPER, hogy az első rendelés végösszegéből 10% kedvezményt is kapunk!

 

UPDATE: Sajnos szeptember óta felment a kiszállítási limit 30 euróról 50 euróra, úgy hogy, ha nem limitált kiadást szeretnétek rendelni, maradjunk inkább a drogériáknál! :(

 

Na de nézzük, hogy mit sikerült összezsákmányolnom:

img_1857.JPG

Természetesen ezt a procedúrát még azelőtt bonyolítottam le, hogy bejelentették volna, hogy kapható lesz egyes drogériáiban a márka. De megnyugodtam, mert azok a termékek, amik az első képen is szerepelnek, limitált kiadásúak, és nem kaphatóak a drogériák polcain.

Szóval nem voltam szerencsétlen! :)))

Tudom, hogy a palettára kíváncsi főleg mindenki, de csak azért is, a legvégére tartogatom! 

HIDE IT CONCEALER korrektor 01-es árnyalatban (4.49 euró)

img_1863.JPG

Imádom a kiszerelését, az állagát, a kenhetőségét, viszont nem tudom eldönteni, hogy nem választottam-e egy árnyalattal sötétebbet?!

Ide hallom, ahogy páran felkiáltotok: "HÁT HOGY LEHET A 01-ESNÉL 1 ÁRNYALATTAL VILÁGOSABB KORREKTOR, TE TUDATLAN?"

Hát úgy, hogy van 00-ás, kis butuskáim! ;)

Pont eljött az ideje, hogy ezen a héten őt tesztelgessem, mennyire rontottam el a színt, avagy sem!

DIP IT EYELINER szemhéjtus fekete árnyalatban (5.99 euró)

img_1864.JPG

Tudni kell rólam, hogy én csak és kizárólag filces szemhéjtussal tudom kihúzni a szemem. Próbáltam én már tégelyeset is, de nem akarjátok ti azt látni, hogy mi sült ki abból...Az ecsetes tusokkal sem tudok bánni, úgyhogy mindig marad a filces, ami néha fennmarad a szemhéjam tetején, de legalább reggel még jól néz ki..

DE ENNEK VÉGE!!

Megtaláltam életem szemhéjtus szerelmét. Most hülyén néztek?! Akkor csak irigykedtek....

Bármennyire is hihetetlen, de ennek a kis tubusos tusnak az ecsetelő része egy filc!!!! EGY FILC!

És olyan gyönyörű ében fekete az a fekete, mint az álom. 

Eszébe sem jut, hogy a szemhéjam tetejét is megtekintse, semmi ilyesmi.

Hála Istennek Őt lehet kapni itthon is, úgyhogy szerelmünk örökké fog tartani!

BLUSH Flamingo árnyalatban (5.99 euró)

img_1862.JPG

Ilyen rosszul, még életembe nem választottam be színt, mint ezt a pirosítót...

Olyan, mintha azalatt a 2 perc alatt, amit a pirosító válogatással töltöttem kikapcsolt volna az agyam, és a Malibu Barbie ült volna az irányítópulthoz. Konkrétan ezt a színt, csak és kizárólag Barbie-n tudom elképzelni, ahogy virít a napbarnított Ken mellett.

Gyerekek.... Olyan pigmentált is ez a szín, hogy nem lehet szolidan felvinni, csak ilyen BUMM hatásúan..

Nem tudom mi lesz szegénykével, még szemhéjpúderként adok neki egy esélyt, de félek tőle, hogy még úgy is túl extrém...

LIP VIP LIPSTICK Icon árnyalatban (7.49 euró)

img_1865.JPG

A képen, ahogy most nézem, kicsit foltosnak tűnik a swatchom, de élőben egyáltalán nem ilyen a rúzs fedése, csak a hülye fények szórakoztak velünk. :(

Ha van szép mályvás nude árnyalat, akkor az ez.

És az illata.... Hát leginkább valami krémes vaníliás sütihez tudnám hasonlítani. Tudom, tudom, csak a KYLIE lipkiteknek lehet olyan illata. DE NEM!

Viselni is nagyon kényelmes, nem szárad kopogósan mattra, hanem inkább egy ilyen szatén matt lesz a végeredmény. 

Ivást még bírja, viszont az evés teljesen térdre kényszeríti. De egy ilyen színnél nem elnézzük?!

I-DIVINE EYESHADOW PALETTE Goodnight Sweetheart kiadás (10.49 euró)

img_1867.JPG

Itt a várva várt paletta! :)))

12 csodálatos őszi színt találhatunk benne, amiben mattok, szaténfényűek és irizáló hatásúak is vannak.

Kaptunk hozzá egy teljesen hasznos applikátort, aminek a 12 éves kori önmagam nagyon örült volna, de én már sajnos inkább be se koszolom, mert közel sem lehet vele ugyanazt az eredményt elérni, mint egy ecsettel..

Kicsit megijedtetek mi, hogy nem kaptok swatchokat? 

Na jó.. egye fene..

img_1874.JPG

A könyökhajlatomtól kezdtem a swatchokat, és a paletta első sorával indítottam. Onnantól pedig szépen sorba kentem fel a színeket.

Álom velük füstösíteni is, ha tetszik, és megtehetitek, mindenképpen rendeljétek meg, nem fogjátok megbánni! 

Egy ilyen paletta a gyűjteményünk egyik különleges darabja lehet!

Köszönöm, hogy velem tartottatok, jövőhéten érkezem egy újabb bejegyzéssel a blogra! :)

XoXo

KISS from SzanciKISS