NYX üzlet megnyitó az ALLEE-ban

MA volt szerencsém ellátogatni Magyarország első NYX üzletének megnyitójának napjára, egy nagyon kedves barátnőmmel.:) 

Már pénteken délelőtt 10 órától elkezdődött a rendezvény, ami szombaton is ugyanúgy tartani fog. Mi úgy döntöttünk, hogy nem pont nyitásra, de olyan fél egy és egy óra között szeretnénk oda érni. 

Hát várt is minket meglepetés....

Akkora sor állt, mintha valamit ingyen osztanának, de szó szerint. És ahogy beálltunk mi is a sorba Zsófival, éreztük, hogy alig alig haladunk.

Kiemelném, hogy ilyen korrekt "élménynek" még nem éltem még meg a sorban állást egyetlen egy rendezvényre sem. Igaz, hogy kordonok között álltunk végig, de többször jöttek, és kérdezték meg, hogy kérünk-e vizet, hozták nekünk a különféle NYX promóciós termékeket, amiket majd alul láthattok a zsákmányos képen!

Sőt, még lemosható tetoválást is csináltak, amire én nem neveztem be, inkább csak hazahoztam a menő tetkómat!:))))

Ami nekem a legjobban tetszett a sorban állós "programban", hogy jöttek mentek az ott dolgozók, és fényképeket csináltak rólunk, olyan igazi Polaroid félét. Tehát nekünk kellett rázogatni a levegőben, hogy életre keljen a kép, aztán pedig fizikailag is a miénk lett! Nem kellett keresgélni az interneten és várni rá napokat vagy inkább heteket.

A rendezvényről való beszámolómról készítettem Nektek egy videót, amit majd fel fogok tenni a blogra! :)

A szerzeményeimet itt láthatjátok alul!

img_1825.JPG

Direkt úgy mentem oda, hogy körülbelül tisztában voltam azzal, hogy mit szeretnék venni, hogy már csak célirányosan kelljen rohannom az áhított célok felé. Szerencsére mindig csak éppen annyi embert engedtek be, amennyien kényelmesen tudtunk nézelődni, vásárolni

NYX Lid Lingerie 10-es Fame & Fortune  árnyalat (2199 forint)

Már régóta terveztem egy olyan ezüst szemhéjtus beszerzését, ami olyan jó és minőségi, mint a NYX-é. Sajnos mire én odaértem, ez az egy dolog volt a kevés közül, ami a hatalmas választékból kifogyott. 

Ezért tovább nézelődtem, és megtaláltam ezt a csodát.

Legkönnyebben úgy tudnám leírni, mint egy szájfényt a szemre, csak közel sem hasonlít az állaguk. Kevesebb, mint fél perc alatt megszárad, és eszébe sem jut beleülni a szemhéj ráncaiba.

Én még nem láttam szemhéjterméket így csillogni a pigmenteken kívül.

Imádom a Maybelline ColourTattoo-it, de nagyon eltörpülnek mellette..

De döntsétek el Ti! ;)

img_1827.JPG

img_1829.JPG

Ugye, ugye! Én szóltam előre!

Attól tartok ebből a termékből be kell szereznem minimum még 2 árnyalatot... 

Sajnos törzsvásárló leszek, és a legrosszabb fajtából.

NYX Matte lipstick 19-es  Euro Trash árnyalat (2699 forint)

A rúzs volt az a termék, amiben biztos voltam, hogy "must have" darab így első vásárláskor, de fogalmam sem volt, hogy milyen típusút és milyen árnyalatút.

Valami különleges nude-ra fájt a fogam a szívem legmélyén, és az imáim meghallgatásra leltek.

Ha láttam már gyönyörű árnyalatot nude-ből akkor ez a szín, a top3ban van, a fenéket, elsöprően első!!

Kicsit téglás, de mégis van benne egy barnás szürkés beütés. Leírhatatlan..

A viselése meg ugyanolyan, mint a színe. Remélem kitaláljátok, mert sajnos csak ismételgetni tudnám a csodálatos és leírhatatlan jelzőket, újra és újra.

img_1830.JPG

img_1832.JPG

NYX Lip Liner 834-es árnyalat (999 forint)

Ajakkontúr ceruzára is nagyon fájt a fogam, és beszereztem egy olyan árnyalatot, ami hiányzott a készletemből amúgyis. 

Nagyon szépen pigmentált, és krémes is, majd meglátjuk, hogyan teljesít akár magában, akár pedig rúzs alá.

Az árát pedig különösen verhetetlennek tartom, mert ami ennyibe kerül, az általában nem olyan pigmentált, vagy igen, ámde bár, nem olyan krémes.

img_1833.JPG

img_1834.JPG

NYX Nude Matte Eyeshadow 15-ös Skinny Dip árnyalat (1699 forint)

Itt pedig már sajnos kifogytam a szavakból.

Tudtam, hogy milyen pigmentált egy NYX szemhéjpúder, de hogy ennyire ámulatosan szép színekben van, és hogy éppen csak, hogy beleérintem az ujjam, már úgy fog, hogy hihetetlen.

Nem sokat válogattam, mert tudtam, hogyha belendülök, akkor az összes színt akarom, és képtelen leszek dönteni.

Így arra esett a választásom, ami először kiszúrta a szemem.

Szerintem kifejezetten jól döntöttem! :)

img_1835.JPG

img_1836.JPG

Végszónak pedig csak annyi, hogy vigyázz NYX, ostromolni foglak, körülbelül hetente....

Szegény pénztárcám...

Köszönöm, hogy olvastok! :)

XoXo

KISS from SzanciKISS

U.i.:

Egy kis ízelítő a boltból. ;)

img_1838.PNG