4. Születésnapi PIXIBOX

Már két éve vagyok igazi PixiBox és PixiBag függő, és szerencsére majdnem mindig tudom hasznosítani az adott hónap meglepetéseit! :)

Ez a második születésnapi doboz, amit megrendeltem, és elsőre amikor kinyitottam a dobozt, kicsit csalódott voltam. Azért, mert a tavalyit amikor kinyitottam meg volt tömve, ez pedig mondhatjuk úgy, hogy "lötyögött" benne a tartalom. Viszont miután megnézegettem mindent, megértettem, hogy miért lötyög ez a kis doboz. A benne lévő termékek értéke nem csekély, és elég népszerű és nagy márkákról van szó.

Elég a dumából, mutatom a dobozt több szögből is! :)

img_1745.JPG

Ennek a kis szépségnek az volt idén a különlegessége, hogy mindenki kapott két lapnyi matricát, és úgy díszíthettük fel, ahogy mi szeretnénk. A lufi pedig egy kedves kis haszontalan meglepetés.:)))

img_1744.JPG

img_1749.JPG

Kezdjük a sort a legkisebb dolgokkal, az illatmintákkal. Majdnem minden egyes dobozkában megtalálhatóak. Ebben a dobozban most a Paco Rabanne 1 million Privé és a Lady Million Privé illatokat próbálhatjuk ki egy kis szórófejes üvegcse formájában. 

Mivel nem vagyok egy nagy "orr", ezért csak annyit tudok mondani az illatokról, hogy elég keleties illatviláguk van. Nem annyira az én világom, de kellemesnek mondanám őket. 

A férfiben nargilé dohány keveredik értékes mirhával, valamint patchouli és tonkabab alapjegyekkel rendelkezik

A nőiben pedig napraforgó, fűszeres vanília és málna teszi különlegessé az illatot.

img_1751.JPG

 Jöhet még két picike termék:)) 

Az Eucerintől kaptunk a pH5-ös termékcsaládból egy mini olajtusfürdőt és egy mini intenzív testápolót.

Szerencsére nekem nincs érzékeny bőröm, de ezeket a mini kiszereléseket nagyon szeretem elhasználni utazásokhoz, úgyhogy a kipróbálásuk nyárra tolódik.

img_1753.JPG

A szemfülesek kiszúrhatják a bal sarkokban feltűnő Mickey Egér fejecskét:))))

A Clinique márkára voltam a leginkább kíváncsi, hogy milyen terméket rejt majd a dobozka. Titkon reménykedtem, hogy sminktermék, de ennek is rettentően örülök! Hozzám a Superdefence Night krémecske jutott, utazó méretben. 

Azt ígéri, hogy segít megelőzni a bőröregedés első jeleit. Tehát pont jó lesz nekem! Érzésre nagyon könnyű, nem egy nehéz arckrémről van szó, amin érzem, hogy alig kap levegőt alatta a bőröm. 

Eddig nekem egy hatalmas LÁJK a krém, lehet, hogy akkora lesz kettőnk között a szerelem, hogy újra kell majd vásárolnom.

img_1754.JPG

És most jön a legcsavarosabb kis történet a kedvenc termékemmel a dobozból!

A REVLON termékeknél végképp zsákbamacska volt, hogy mit kap az ember, mert valaki spirált kapott, valaki pedig rúzst. Én egy spirált kaptam, amitől elszontyolodtam, mivel most vásároltam be kilószámra a spirálokból Glamour napon. 

Tettem egy próbát, beírtam a Pixibox csoportba, hátha valaki elcserélné velem egy rúzsra. ÉS MEGTÖRTÉNT A CSODA!

Találtam egy nagyon kedves Pixitársat, akivel találkoztunk és megtörtént az áhított termékek cseréje.

Hát ámulok és bámulok ezen a rúzson. Mivel ő rúzs és ajakbalzsam is egyben, ezért nagyon krémes és nagyon fényes is. Egyáltalán nincs kellemetlen érzet az ajkakon, sőt. A színe pedig gyönyörű mélybordó. Ez az árnyalat a Colorburst kollekcióból a 04-es Red Velvet.

img_1757.JPG

Amikor megláttam, hogy a Marionaudtól kapunk valami kiegészítőt, reménykedni kezdtem, hogy talán ecsetet. Mivel abból sosem elég....

ÉS IGEN!

Három fajta ecsetet osztottak szét a dobozokba: kontúrozó ecset, tus és szemöldök ecset és szemhéj árnyékoló ecset

Vajon ki találja ki, hogy milyen ecsetet kapott Szandika? :D

Hát persze, hogy szemhéj árnyékolót!

Imáim meghallgatásra leltek, most már biztos!

img_1755.JPG

És a legvégére hagytam a legnagyobbat.

Az URIAGE-tól egy teljes kiszerelésű Silky Body testápolótejet kaptunk mindannyian, ami egyáltalán nem lett túl folyékony állagú, de azonnal érzi az ember, amint felkente, hogy mennyire tápláló testápolóról van is szó.

Mivel a szokásos termálvíz mellett hyaluronsav és shea vaj található benne, nagyon finom illata is van. 

img_1752.JPG

Köszönöm, hogy elolvastátok! :)

XoXo

KISS from SzanciKISS