Intsünk búcsút a bűzölgésnek! I Dove dezodorok

Egy laza hónapot kellett pihentetnem a blogot, mivel a 11 vizsgám kicsit padlóra küldött... :D 

Térjünk a lényegre, ha már végre itt vagyok!

A legtöbb blogon nem sokszor foglalkoznak az izzadásgátlás problémájával. Pedig szerintem komolyabb probléma még annál is, hogy megtaláljuk a megfelelő alapozót.

Az biztos, hogy a férfiak izzadtságának erősebb szaga van, viszont velünk nőkkel sem bánt kesztyűs kézzel a természet... Innen is köszönjük...

 

fullsizerender_45.jpg

Az egyik legnehezebb feladat megfelelő izzadásgátlót találni a piacon.

Fontos, hogy alkoholtól és alumíniumtól mentes termék legyen, hiszen ezek az összetevők nem tesznek jót a szervezetünknek. Lehetőleg ne legyen spray, hanem inkább a stiftes vagy golyós termékek mellett tegyük le a voksunkat, hogy a környezetünkre is figyeljünk.

Amennyiben ez még nem lenne elég nagy gond, akkor még arra is fel kell készülnünk, hogy egy dezodor típus nem örökre szól. A szeretett terméket meg fogja szokni a testünk egy idő után, és már egyáltalán nem lesz alkalmas izzadásgátlásra. Ugyanúgy kellemetlen szagok fogják körüllengeni a hónaljunkat, mint a „nagy találkozás” előtt.

Szerencsésnek mondhatom magam, mert rengeteg nyomorúságos év után megtaláltam a nagy „Ő”-t. Igen, még mindig az izzadásgátlókról beszélek.

Ráadásul az a furcsa helyzet áll fenn, hogy körülbelül négy éve használom és még mindig tökéletesen teszi a dolgát. Nehéz elhinni, de tényleg létezik ilyen termék.

Személy szerint gyűlölöm a golyós dezodorokat, mert olyan lesz utána a hónaljam, mintha csurom vizes lenne vagy iszonyúan izzadt.

Tehát ez a változat nálam azonnal tiltólistás, soha nem nyúlok az üzletekben arra a polcra, ahol ők sorakoznak.

A stiftes verziót szeretem, viszont sajnos a spray kiszerelés áll a legközelebb a szívemhez. Egyre inkább igyekszem rászoktatni magam a gáz nélküli verzióra, de azért még mindig van belőle 1-2 flakon a szekrényben.

Most elárulom a nagy titkot, ez a termék a Dove Beauty finish, aminek nagyon kellemes és nőies illata van. Próbáltam már belőle a púder illatú verziót, de számomra elviselhetetlen a szaga.

img_8369_1.JPG

Kezdjük azzal az igérettel, hogy 48 órán keresztül véd a kellemetlen szagoktól. Szerintem ezt nem kell részleteznem, hogy miért nem győzödtem még meg erről a tulajdonságáról...

Sajnos ez a termék nem alumínium-mentes, viszont a csomagolás szerint 0% alkohol található benne. Ezen felül pedig még ¼ hidratálókrém is került bele, ami jól hangzik. Nem tudom biztosan, de szerintem emiatt lesz olyan puha a hónaljam a használata után. Fontos megemlítenem, hogy borotválkozás után sem irritálja a bőrt.

Egy fülledt nyári napon is teljesíti a feladatát, maximum a nap közepén még egyszer használnunk kell a biztos védelem érdekében! :)

A fehér ruhákon foltot hagy, főleg nyáron, télen viszont elenyésző arányban jön elő ez a probléma. A fekete ruhákon soha nem találkoztam olyan gyanús foltokkal, amiket a dezodor okozott volna.

Nagyon sokáig elég egy flakon, körülbelül egy hónap alatt szokott kifogyni. Főleg így télen, mivel bőven elég, hogyha reggel egyszer befújom magam és utána egésznap kitart.

Nem a legolcsóbb izzadásgátló a piacon, mivel  a 150 mililiteres verzió 600-900 Forint között mozog, attól függ, hogy hol vesszük. Kuponnapokon mindig van rá 20-25% kedvezmény, úgyhogy én mindig akkor szoktam betárazni belőle.

A mai napig nem értem, hogy lehet ez, hogy több év alatt nem szokta meg a szervezetem. Nem hinném, hogy az lehet a titok kulcsa, hogy ebbe több méreganyag lenne, mivel használtam olcsóbb alternatívákat is, amik megbuktak a teszten. 

Azóta is áldom azt a napot, amikor először betettem a kosaramba!!!

Már több barátnőmnek is ajánlottam a Dove dezodorait és mindannyian pozitív véleménnyel vannak a termékekről. Ők is a sokadik darabnál tartanak és továbbra is ugyanúgy teszi a dolgát, mint először.

Számomra ez a termék a tökéletes példa arra, hogy soha nem szabad feladnunk a megfelelő termék kutatását (párkapcsolat terén is ezt tanácsolom �)

Igazán remélem, hogy a jövőben sem fognak változtatni az összetevőkön és akkor tovább loboghat a szerelmünk lángja.

 

Köszönöm szépen, hogy velem tartottatok!

XoXo,

KISS from SzanciKISS