Ne bújkáljunk tovább, szépüljünk együtt!

Most főleg azokhoz a Manókáimhoz szólok, akik párkapcsolatban élnek.

Jó jó tudom, ne aggódjatok, nem sokszor foglak Titeket sem hanyagolni szingli Manókáim. Arról már ne is beszéljünk, hogy a szingliség időszakos... :)

Nem titok, hogy január végén leszünk együtt a párommal már 4,5 éve... Borzasztó öregek vagyunk... :D

img_5526_1.PNG

Térjünk a lényegre. Rengeteg rokonom, barátnőm és ismerősöm bujkál a párja elől, amikor olyan durva dolgokhoz folyamodik, hogy felken egy arcmaszkot. Igyekszik sity-suty módon megoldani, nehogy elijessze a hímneműt. Durva színű arcmaszkok szóba sem jöhetnek.

Én mindent megértek, nyilván én sem azt mondom, hogy perszee epiláljunk, gyantázzunk a párunk előtt, mert az tényleg mindenkinek kizárólag a magánügye.

Abba viszont nem gondoltok bele, hogy milyen nagy móka egy ilyen közös arcápolási délután. Nem kell csodát várni, nyilván a nagy részét te fogod csinálni, de imádni fogjátok mind a ketten.

Nem kell abban a tévhitben élnünk, hogy a férfiakat nem érdekli a szépségápolás. Sokszor jobban érdekli őket, mint minket. 

Ők ugye nem tudnak sminkelni, csak a szép arcbőrükkel tudnak hódítani. 

Minden hülyeségben benne vannak, csak jó hangulatukban kell elkapni őket. Ahhoz meg minden nőci ért, hogy kiszagoljuk, hogy milyen hangulatuk van.

Mutatok két képet, amin arcápolásozunk:

img_2538_2.JPG

fullsizerender_25.jpg

Az első képen még csak én nyomtam, de már itt is éreztem, hogy irigykedik a kis puha arcbőrömre.  

A két kép között pedig rengeteg olyan alkalom volt, amikor együtt radíroztuk és tisztítottuk az arcunkat és arcmaszkoztunk is. 

Természetesen a meló nagy részét én viszem a hátamon, mert imádja, ahogy felkenem neki az arcmaszkot aztán pedig lehúzom. Néha elgondolkodom rajta, hogy ezért pénzt fogok tőle kérni. :D

A második képnél annyit röhögtünk, hogy eszméletlen. Ahogy össze-vissza csúszkált a fejünkön egyre inkább hasonlítottunk az állatkák debil változatára.

Egy unalmas estét úgy fel tud dobni, hogy el sem tudjátok képzelni.

Móka és kényeztetés is egyben, szerintem szuper kombó.

Mindenképpen próbáljátok ki az urakkal!

Lehet, hogy először nem mennek majd bele a buliba, de a második próbálkozásnál már tuti, hogy igent fognak mondani. :)

 

Köszönöm, hogy velem tartottatok!

 

XoXo,

KISS from Szancikiss