Muszáj, de még a hajmosásnál is jobban utálom...

Ma nagyon felelősségtudatosak leszünk Manókáim, szóval csak óvatosan! :D

Nem tudom, hogy más is úgy utálja a hajmosással járó macerát, vagy csak én, de nekem konkrétan rá kell készülnöm lelkileg. Ennyi nyűg még a szőrtelenítéssel sincsen.. Fésüld ki, vizezd be, samponozd be (esetemben 2 samponnal, mert miért is lenne egyszerű…), mosd le, megint samponozd be, mosd le, csavard ki, balzsamozd be. Nem tart sokáig, de nem szeretem na. Főleg, hogy utána szárítgatni kell, meg minden ilyesmi. Annyiszor hálát adok mindenkinek, hogy szög egyenes hajjal áldottak meg, mert képtelen lennék még vasalgatni is a hajamat. Na de, most jön az a rituálé, amit ennél is jobban utálok, de ezt is muszáj csinálni..

 

AZ ECSETMOSÁS!

 

Ebben a témában holt biztos vagyok, hogy ezzel nem vagyok egyedül. Nekem sincs kevés ecsetem, de látom, hogy rengeteg nő társamnak annyi van, mint nekem hajszálam. (Nem szenvedek bennük hiányt, ismét hála mindenkinek) 

Muszáj mindig tisztítani őket, mivel annyi por és baktérium tud megtelepedni rajta, hogy eszméletlen. A pattanások imádják… 

Minden alkalommal kb. 10-15 ecsetet kell kimosnom, és nem csak átöblíteni és viszont látásra, mert azzal nem érek el semmit. Komoly felszereléssel rendelkezem ilyen téren IS. 

Az alábbi képen láthatjátok, hogy milyen eszközök segítenek ebben a rettenetes feladatban. Egy Rossmannos ecsettisztító kesztyű, egy babasampon, és egy kisebb méretű törülköző.

 fullsizerender_3_1.jpg

Rengeteg drága ecsetmosó kesztyű és lötty létezik a piacon, de ezzekkel a maximum 1000 forint értékű termékekkel is gyönyörű eredményt tudok elérni. 

Szemléltetni is fogom Nektek! :)

Első lépésként felhúzom a nagyon professzionális kesztyűkét.

 img_3857.JPG

img_3858.JPG

Majd bevizezem.

img_3860.JPG 

A kesztyű teljes hosszára teszek a baba samponból, hogy mindegyik felületre kerüljön belőle. 

 img_3861.JPG

Ezután bevizezem az ecsetet is.

 fullsizerender_10.jpg

Majd minden ecsetet a formájának megfelelő módon tisztítok. Furcsa elegyét kell képeznünk a gyengéd és az alapos tisztításnak. 

A képért külön tapsot érdemlek, mivel a számban volt az ecset vége, így szabadult fel egy kezem a képkészítéshez… :D

fullsizerender_2_1.jpg 

Miután úgy érezzük, hogy teljesen eltűnt belőle minden kosz, akkor alaposan kiöblítjük, majd kinyomkodjuk belőle a maradék koszt is. 

 fullsizerender_5_1.jpg

A legfontosabb, hogy ferdén tegyük le száradni, hogy ne tudjon befolyni a szárához a víz. Mivel akkor meglazulhat a ragasztó, és tönkremehet az ecsetünk. :(

fullsizerender_7_1.jpg
 Viszont amikor végzem vele, annyira büszke vagyok magamra, mert csak nézzetek rájuk, hát nem gyönyörűek? :)))))

fullsizerender_6_1.jpg
 

Köszönöm, hogy velem tartottatok. :)

 

XoXo,

 

KISS from SzanciKISS