Kézfertőtlenítővel gyógyíthatóak a törött púderek?!

Drága Manókáim, egész gyorsan jelentkeztem, mi? :))))

Ma nem újdonságokról fogom megosztani Veletek a tapasztalataimat, hanem egy nagyon hasznos trükköt mutatok, amire minden olvasómnak szüksége lehet az élete során.

Kezdjük onnan, hogy gondolom sokan tudjátok, hogy a Colourpop amerikai sminkmárka nemrégiben nemzetközileg ingyenesen szállította ki a termékeit, ráadásul értékhatár nélkül. Így úgy döntöttem, hogy “meglepem” magam névnapom alkalmából egy-két termékkel, hiszen annyian imádják ezt a márkát, akkor nekem is ki kell próbálnom. Rendeltem is 3 mono szemhéjpúdert, és egy folyékony rúzst. Akkora szerencsém volt, hogy a szemhéjpúderekre 2+1-es akció volt, úgy hogy bőven belefértem még a vámmentes kategóriába.

A céggel nekem semmilyen problémám nem volt, kaptam visszaigazoló e-mailt, csomagkövetési számot, mindent amit kell. Meg is érkezett a csomagom, viszont nagy szomorúságomra így nézett ki a csomagom:

img_2985_1.JPG

img_2986_1.JPG

Nagyon sok szivacs van a dobozba, de még így is megtörtént, hogy az egyik szemhéjpúderem eltörött. :(((( Ráadásul pont az, amire a leginkább kíváncsi voltam.

img_2988.JPG

Swatcholtam is őket, és hát gondolom ki tudjátok találni, hogy vajon Szancikának melyik lett a kedvence…. :D 

Naná, hogy az, ami törött. Elhatároztam, hogy megjavítom, ha törik, ha szakad. Esetünkben már csak a szakadás volt hátra… (Kackac..Bocsánat! :D)

Elég elterjedt az a módszer, hogy gyógyszertárban kapható alkohollal hozzuk rendbe a por állagú termékeinket. Viszont a múltkor a Pinteresten egy olyat láttam, hogy kézfertőtlenítő géllel csinálják meg ugyanezt. Hát én is nekiláttam a kedvenc kézfertőtlenítőm segítségével, és nagyon reménykedtem, hogy ne tegyem tönkre vele a legújabb szerelmemet.

Képekkel is illusztrálom Nektek, hogyan is megy ez, így egyszerűbb elképzelnetek a folyamatot! :)

Az első lépés a legnehezebb egy sminkszerelmes lelkivilágának, a legapróbb darabokra kell szétzúzni a púdert. Én ehhez egy fém körömreszelő használaton kívüli végét használtam.

img_2989.JPG

Ezután belecsepegtettem egy nagyobb csepp kézfertőtlenítőt, majd szépen eldolgoztam a két anyagot. Amikor már láttam, hogy egyben van, és nem porzik, akkor már örülhettem, hogy jó úton járok.

img_2990.JPG

Majd a következő lépésben szükségem volt egy zsebkendőre és egy szélesebb pénzérmére. Én például 20 forintos érmét használtam. Ezt belebugyoláltam a zsebkendőbe, és ezáltal tömörítettem össze a púderemet, ahogy erősen belenyomtam a frissen készített batyumat. 

img_2991.JPG

img_2992.JPG

Kész is vagyok, már csak annyi dolgom van, hogy egy éjszakát száradni hagyom, és már használhatom is.

img_2994.JPG

Nem bírtam ki, bele kellett nyúlnom, hogy mennyit változott a színe, meg úgy egyáltalán. Hatalmas megkönnyebbülésemre, semmi nem változott, maximum annyi, hogy kicsit élesebben látszódnak benne a csillámok.

img_2995.JPG

img_2996.JPG

Másnap reggel is húztam belőle egy swatchot, hogy milyen akkor, amikor már teljesen megszáradt.

fullsizerender_4.jpg

Így megszáradt állapotában igazán gyönyörű az árnyalat. Ha bárkit érdekelne, ez a Prickly Pear elnevezésre hallgató árnyalat. A többi termékről majd egy külön bejegyzésben jelentkezem! :)

Nyugodt szívvel tudom ajánlani Nektek ezt a módszert, hiszen egy kézfertőtlenítőt mégiscsak könnyebben be lehet szerezni mint X% tisztaságú alkoholt a gyógyszertárból.

 

Köszönöm szépen, hogy velem tartottatok! :)

XoXo,

KISS from SzanciKISS