Paletta csata: Naked 3 vs. Blushed Nudes

Drága Manókáim! :)

Ma egy olyan bejegyzéssel készültem Nektek, amiben egy high-end palettát fogok összehasonlítani egy drogériás palettával. Tervezem, hogy a "Paletta csata" bejegyzés sorozattá fogja kinőni magát, mert szerintem nagyon érdekes tanulságokat lehet leszűrni egy-egy ilyen bejegyzés készítése, valamint elolvasása után.

Na, de kezdjük is el!

A már-már ikonikussá vált Urban Decay Naked 3 palettát fogom összevetni, a Maybelline Blushed Nudes palettával. Mindkettő a barna és a rózsaszín közti színekre koncentrál, ezért gondoltam, hogy tökéletes alanyok lesznek arra, hogy lássuk a különbségeket.

img_2516.JPG

Külsőségek:

A Naked 3-ról sugárzik, hogy nem egy 2 forintos paletta már a csomagolásáról is. Díszdobozzal együtt kaparinthatjuk meg, ami még inkább fokozza a luxus érzetet. Maga a paletta nem egy pihekönnyű darab, mivel fel van szerelve egy nagyon jó minőségű tükörrel, és ami nehézzé teszi, az pedig az, hogy a külső váza fémből van. Eddig minden szép és jó, csak egyszerűen olyan nehéz kinyitni, hogy tényleg neki kell gyűrkőznie az ember lányának, ha ezzel akarja kifesteni a szemét. Az kétvégű ecset, amit szintén kapunk hozzá, az viszont nagyon jó, végre nem egy applikátoros "ecset", de ezt ennyi pénzért el is várja az ember.

A Blushed Nudes egy nagyon kis szokványos paletta kivitel, ha a drogériás palettákról beszélünk. Nincs benne tükör, rálátunk a szemhéjfestékekre úgy is, hogy ki sem nyitjuk a palettát. Viszont a színvilága, a betűtípus, minden harmonizál, arra egy rossz szót sem tudok mondani. Hozzá viszont olyan ecsetet kapunk, aminek az egyik vége hál' Istennek NEM applikátoros. Egyszerűen a drogériákban körülbelül lehetetlen olyan palettát találni, amihez nem az applikátoros megoldást kapjuk.

img_2502.JPG

Színek és pigmentáltság:

Mindkét palettában tizenkét színt találunk, csak máshogyan vannak elrendezve, és a grammok is eltérnek. 

Naked 3

img_2512.JPG

A  matt és halvány színek alig, de van olyan nap, hogy úgy érzem, hogy egyáltalán nem látszódnak úgy, ahogy az elvárható lenne egy ilyen drága palettától. Valamint a csillámos, szatén fényű színek gyönyörűen pigmentáltak, viszont ilyen csomók jelennek meg, amikor a swatchot is húztam a kezemre. Könnyen le lehet fújni a felesleget, csak a probléma akkor van, amikor a szemünk alá potyognak ezek a kis darabok. A következő képen bekarikáztam Nektek az én kedvenc árnyalataimat, amiket a leginkább szeretek használni. Az igaz, hogy a csillogósakat részesítem előnybe, amikről ugye le kell fújni vagy porolni a felesleget, de ezeknél megéri.

img_2513_1.JPG

Mint ahogy a képen is látszik, a matt árnyalatok alig látszanak, főleg ha azok még halványak is. Nem akartam többször átmenni egy-egy árnyalaton, hogy látszódjon rendesen, mert akkor az összehasonlítás elveszíteni az erejét. A jobb saroktól indulok a kedvenc árnyalataim elnevezéseivel: Dust, Buzz,Liar, Factory és Mugshot.

Blushed Nudes:

img_2509.JPG

Szerintem már az is szemetgyönyörködtető látvány, ha csak ránézünk erre a kis palettára. Annyira szépen harmonizálnak a színek, és mindent mindennel lehet kombinálni szerintem. Pont ez az a paletta, amivel úgy viselkedem minden egyes sminkelésnél, mint egy festő az vászna előtt. Nincs olyan, hogy ma csak két vagy három színt használok, mindig próbálgatom, hogy milyen hogyha ebből ide rakok egy kicsit,  másikból pedig oda. 

Arról már ne is beszéljünk, hogy milyen eszméletlen pigmentált. Kicsit porol, de nem vészes, teljesen kibírható. Nekem egy igazi szerelem ez a paletta

A lenti képen bekarikázgattam ennél a palettánál is, hogy melyik árnyalatokat szeretem a legjobban. A bal alsó sarokban valahogy jobban látszanak még ezek a halvány matt színek, mint a sokkal drágább Urban Decay palettánál.

img_2507_jpg_szerksztett.JPG 

 

Összesítve:

Naked 3: 10/7 pont.

Blushed Nudes: 10/10 

Aki nagyon vágyik a Naked 3 palettára, akkor mindenképpen vegye meg, főleg, ha olyan bolond mint én, hogy ha valamit kitalálok, akkor az nekem kell és kész. Szép paletta, egész jól ki lehet használni, de szerintem az árát nem éri meg.

Minden sminkőrült nőnek kötelező darab a Blushed Nudes, főleg akkor, ha ugyanolyan rózsaszín és barna megszállott, mint jómagam!

Köszönöm szépen, hogy velem tartottatok! :)))

Várlak Titeket legközelebb is, Manókáim!

XoXo,

KISS from SzanciKISS